PeeWee
|
Marifoon Opgesteld door het KNMI op dinsdag 6 mei 2008, om 11:13 uur. Een waarschuwing voor de scheepvaart: Er zijn geen waarschuwingen van kracht. Weeroverzicht: hoog boven het noordelijk deel van de Noordzee verandert nauwelijks van plaats. Verwachting van 14:00 tot 02:00 uur : Vlissingen Hoek van Holland noordoost 3-4, enige tijd toenemend 4-5, later ruimend oost. zicht goed. Zierikzee oost tot noordoost 3-4. zicht goed. IJmuiden Texel Harlingen Rottum Delfzijl oost tot noordoost 3-4, enige tijd toenemend 4-5. zicht goed. IJsselmeer Marken oost tot noordoost 3-4, later mogelijk 5. zicht goed. , vanavond medemblik
|
|
|
|
Marsie
|
Hoe was ie Davidoff ? Ik was vlakbij Edam,hele dag gekite met 14 mtr C en groot board werd leuk vanaf 16.00 uur. Na 18.00 uur 16 knopen gemeten was wel het max die dag. En mijn eerste kleine sprongetje geland De tweede bijna 2 meter en smaktte op het water met als afsluiting een kite loop Ach we blijven oefenen In ieder geval fun gehad
|
|
|
PeterKite
|
hmmmmm....... vanavond sweet medemblik mogen meemaken met een top thermisch windje. 13-16kn.
gr. Peter
|
|
|
PeeWee
|
Was inderdaad lekker in M'blik. Met een ondergaand zonnetje @ peterkite: probleempje met het dijkje? met je nieuwe Rhino? (12m?) See joes
|
|
|
360
|
waar is de woei ?
|
|
|
WendyH
|
Wat heb ik een top avondje gehad op medemblik, ondergaand zonnetje was weer helemaal het einde!! Misschien van de week nog wel een keer.....
|
|
|
PeterKite
|
woei was er vanavond wééééér op medemblik. tussen half 7 en 7 gaat de schakelaar om. lekker met 12 gevaren, eerst met groot bord, later m'n styltje morgen nogmaals in de avond heen haha. heb tot nu toe de hele week kunnen varen in de avonduren.. gr. Peter
|
|
|
LEAF
|
Vanmiddag grote kans dat de Oosten wind weer gaat aantrekken tot 5 bft dus Medemblik maar eens uitchecke vanavond!
|
|
|
roeb
Gast
|
Tot hoelaat waaide het op m'blik? om 8uur was het niets in enkhuizen..
|
|
|
Youri Blokdijk
|
ik ga voor jullie duimen voor wind! ik ga zo naar schiphol om naar El gouna te vliegen!
|
|
|
Dikkiedik
|
Wij hadden bij Warder ook weer heerlijk gevaren, de rode ondergaande zon tegemoet! Rond 7 uur begon het inderdaad weer te waaien, hele middag zonnen en toen ging de knop om! Hetzelfde als bij Medemblik dus blijkbaar Tot een uur of 10 waaide het nogsteeds lekkerr Er stond rond 8/9 uur rond de 15 knopen dus wel lekkerrr
|
|
|
best waroo's
|
zag er idd goed uit in warder, ik was bij mijn catamaran aan het klooien
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Heerlijk gecruised vandaag! 14m gevaren in lekker windje! Veel no-footers geprobeerd, geen 1 geland, ben net te langzaam! Wel 360 one-footers geland en indy-backroll-transitions, woouw! 3 uur gevaren en genoten! Hopen dat we dat morgen weer kunnen zeggen!
|
|
|
Langbeest
|
Waar en hoelaat heb je gevaren Emiel????
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Van 4 tot 7 op het Zwet, binnenwaterspotje door gebrek aan vervoer.
|
|
|
Marsie
|
@ best waroo's
Ging lekker he' met je 13 mtr nog, lang doorgevaren? Ik heb inderdaad wel eens wat over je catamaran (Tornado) gelezen.
Groet,
Marcel (marsie).
|
|
|
best waroo's
|
@marsie
zeker dik genoten, die schrijven we bij de top sessies!! kwam denk ik rond 9.30 van het water, wind bleef idd lekker stabiel en trok later nog wat aan mvg
|
|
|
Rood
Geen avatar
|
@emielkruisdijk: Heb het ook een keer geprobeerd op het Zwet maar vond het helemaal niks. Wat anders, vervoer kunnen we vast wel regelen voor je. Woon zelf in W'veer is dus vlakbij. En ben in het bezit van 4-wielig voertuig.
|
|
|
Langbeest
|
Ik moet vanmiddag/vanavond varen want ik hou het niet meer. Waar gaan we heen en hoe laat. Desnoods rijd ik naar Friesland dat maakt me geen moer uit.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben ook weer terug in het land na een weekje El Gouna en hoewel ik daar goed heb kunnen kiten ,hoop vanmiddag/vanavond nog even naar Edam te gaan voor een mooie avondsessie .. zijn er nog meer die gaan..
|
|
|
PeeWee
|
Hee Zwafra, Mooie foto. Doet weer een beetje pijn dat ik dit jaar niet naar het buitenland ga (nieuw huis gekocht, vandaar). Lekker weer op het hollandse water. Het is elke avond raak . Ik ga weer voor een M'blik avondsessie See joes
|
|
|
|