best waroo's
|
mmmm denk maar dat ik beroeps werkeloos moet gaan worden want dit trek ik slecht!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Bitch!!! Veel plezier Peterikvertrouwjevoorgeenenemeter !!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij weer lekkel op schelwoudie zondag . Lekker druk en na de bui top gevaren vanaf een uur of 17.00 uur met de 9 Was daarna lekker rustig omdat iedereen er geen vertrouwen meer in had. Kwam helemaal gesloopt van het water. Vandaag even bijkomen op mijn werk vanmiddag Woensdag vrij maar de kids willen naar Walibi Wat wordt de wind woensdag ?? Is het een goede ruzie waard of gewoon maar naar Walibi ???
|
|
|
Langbeest
|
Doe maar gewoon Walibi, dan heb je weer een paar credit dagen.............
|
|
|
roeb
Gast
|
Zo, even snel kiten na het eten, en wat een windje! Lekker rustig, lekker weertje en 18-19k wind ongeveer!
Nu ben ik bek af, dus douche en mijn mand in!
|
|
|
Marsie
|
Dammmmmmmmmmmm :'( :'( Steeds geen wind maar het zou er aan komen. Had ook een rebel 2008 gekocht en met te weinig wind geprobeerd 2keer dus. Nou had ik vorige week gezegd "het moet wel raar lopen wil ik zaterdag en of zondag niet kunnen kiten" En ja hoor na een avond nacht en ochtend het toilet te hebben geknuffeld kon ik naar het ziekenhuis. Blinde darm operatie gehad en vraag mij af hoe lang het duurt om weer het water op te kunnen. Zoals het nu gaat denk ik pas over een week of vier ofzo. Iemand ervaring mee gehad ? Ik kom denk ik wel even kijken als ik weer kan autorijden. Moest ff kwiijt. Mannen veel plezier
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Tering wat een verhaal... Sterkte dude!!! Ps, hier kan je dat soort shit kwijt hoor, ook daar zijn we voor!!
|
|
|
Langbeest
|
@ Marsie. Shit voor je ....... Heb hetzelfde gehad. Je moet uitkijken met te snel weer aan de bak te gaan. Je spant je buikspieren veel aan met kiten (zie je bij mij trouwens niets van). De wond kan dan openscheuren. Succes en sterkte
|
|
|
best waroo's
|
@marsie veel sterkte man, hoop je snel weer op het water te zien!!
|
|
|
Idefixe
|
snel beter worden dan maar! Sterkte
|
|
|
Dikkiedik
|
Klote Marsie!! Dat lijkt me pijnlijk... hoop het niet mee te maken. Soms zit het inderdaad tegen, maarja dr zijn ook andere leuke dingen om te doen! ( puzzelen, kleurplaten inkleuren... )
|
|
|
Haring High Richardt
|
Das weer mooi Kl....TE Marsie Shit Happens sterkte ermee Foto en Video maken van ons is het enigste voorlopig Doe maar gewoon Walibi, dan heb je weer een paar credit dagen Wordt waarschijnlijk Wijk (dochter misschien nog een kite lesje) . Wordt een mooie dag en veel te warm voor een pretpark en misschien na afloop naar Timboektoe Kan je daar nog een betje lekker je kanaal voltrappen oftewel is het daar nog een betje te eten ??
|
|
|
@LaurenS
|
Wij gaan vandaag ook die kant op,alleen niet om te kiten. Ik zie die topkite van je wel in de lucht hangen.Kom ik even buurten.Goed eten hoor bij timboektoe en aloha (ernaast)!!!!
|
|
|
|
Marsie
|
Mannen, Thanks voor jullie leuke reakties, Hoop jullie weer snel te zien !!!! Marsie Marcel.
|
|
|
Keut Local
|
@ harring Harrie, wat heb jij toch een zwaar leven
|
|
|
Haring High Richardt
|
harring Harrie, wat heb jij toch een zwaar leven Wat erg he !!!!
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen (donderdagmiddag) nog mensen.Ga denk ik ff naar schell. Hopelijk 6 bft, Helaas ,prognoses zijn naar beneden bijgesteld
|
|
|
|
360
|
Mannen gaat er morgen, zaterdag, nog gevaren worden of moeten we wachten toto zondag?? @Laurens, ik lees dat je weer vol aan het knallen bent. Je been is dus weer in orde, naar ik aanneem groet
|
|
|
Idefixe
|
vanmiddag gaan ikkie nog ff naar Wijk .....
|
|
|
Gerard
Gast
|
KNMI: Zaterdag is er vooral gedurende de ochtend ruimte voor de zon. In de middag neemt de bewolking op nadering van een nieuwe storing van het zuidwesten uit toe. Het blijft op de meeste plaatsen droog. De middagtemperatuur ligt rond 21 graden. De wind draait naar zuidwest tot zuid en neemt in de loop van de ochtend langs de kust toe tot vrij krachtig of krachtig, 5 tot 6 Bft. vrijdag 08 augustus 2008 11.17 uur
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zo maar even naar Andijk . Waait het daar al Robert of Mark of rij ik voor Jan L...L
|
|
|
roeb
Gast
|
Wij moeten werken Richard maar beetje twijfelachtig nog met de wind.. Aan de tijd te zien ben je al weg.
|
|
|