Emielkruisdijk
|
He Hans! Cava bien! Lekkere vakantie gehad? Tijd niet op het water gezien!
Wanneer kom je weer is op Wijk/Schel varen!?
Er wordt trouwens toch maar weer is gezocht naar een lift morgen (als het waait)... Zou iemand mij mee kunnen nemen vanaf station Beverwijk of zoiets?
Overmorgen ziet er ook erg goed uit!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb pas gevaren verledenweek zondag op schell gevaren ga dinsdag weer varen denk aan of wijk of pampushaven ligt aan de wind woensdag ook gevaren met die storm op pampushaven is een superstekkie met vlakwater we houden kontakt mark gaat ook aankomende week kiten dus word gezellig
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Oh ja jongens Haring Hai Richard is vandaag 49 geworden.. Gefeliciteerd met je 49ste verjaardag. Dat je nog maar vele jaartjes mag blijven kiten.. Oh ja nu ben jij aan de beurt voor TOMPOUCHEN....
|
|
|
|
Langbeest
|
Gefeliciteerd Richard, Ik hoop het te halen, en dan wel kitend als dat kan.
|
|
|
@LaurenS
|
Heheehhhh,net terug van lowlands.Was weer topperdepop .Wie wat waar, Morgen?? Emiel je kan mee knaarren als je wil.De beller is sneller Oh ja, en nog gefeliciteerd Ricardo, ouwe bok
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben net terug van schell..veel regen en een redelijk windtje ..totdat Richard kwam met zijn tompouchen toen was de wind helemaal weg ...hoop voor hem dat het nog wat is geworden.. Morgen ziet er beter uit wat de wind betreft ,ben er weer om een uurtje of 14.00..
|
|
|
Langbeest
|
Zit nog effies te twijfellen. Of Wijk of Schell. Golven zijn toch wel gaaf, maar vlak (sjoppie) is ook wel eens een keer leuk
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Heheehhhh,net terug van lowlands.Was weer topperdepop .Wie wat waar, Morgen?? Emiel je kan mee knaarren als je wil.De beller is sneller Oh ja, en nog gefeliciteerd Ricardo, ouwe bok Hm... Beetje lang geslapen, werd om 12 uur wakker. En na wat gegeten te hebben ben ik nog even op bed gaan liggen tot half 6 dus... 2 weken Zuid-Frankrijk heeft me toch wel vermoeid Maar ga ervan uit dat ik nu wel genoeg energie moet hebben om morgen de hele dag los te gaan Ga waarschijnlijk redelijk op tijd weg! Gefeliciteerd Richard! Morgen tompoucen op Wijk?
|
|
|
@LaurenS
|
Ok dan ,morgen om 12 uur op Wijk.De 9 en de 7m2 gaan mee, ghhhehehehe
|
|
|
PeeWee
|
Was weer gezellie met de 40+ mannen op S'hout. Richard had zoals beloofd tompoucen bij zich De wind had wat harder gemogen en de regen wat minder. Hoop dat ik morgenmiddag ook een paar uurtjes vrij moet nemen om dan eens serieus te beulen. See joes
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gefeliciteerd Richard! Morgen tompoucen op Wijk? Heb nog tomoucen over maar ik ga morgen naar schellwoudie Was weer een top sesie vanmiddag Echt een 40 plus (bijna 50) windje om lekker te cruisen met mijn deur (brunotti mirror)
|
|
|
PeterKite
|
nou, dan is schellink morgen voor de 20'ers als ik de vooruitzichten mag geloven!
wie zijn er morgen op schellinkwood?
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik ben rond een uurtje of 11 bij de pier!
|
|
|
@LaurenS
|
Mmm,mot nog ff langs vandenburgh,dus op naar schell.Ook lekker met ZZW 12:00 present
|
|
|
360
|
Schellinkhout was erg leuk gisteren alleen beetje shit voor die kerel die een probleem met zijn enkel/been kreeg : BETERSCHAP voor vandaag veel plezier op schell of wijk of waar dan ook knmi wie weet kom ik even kijken met mijn zoon! Groet
|
|
|
Mark-Fizzer
|
JJJAAAAAAAAAAAA, straks ff lekker een avondsessie op Schellinkbaggert!!!! Beun komt ook!!!!!
|
|
|
WendyH
|
Ik kom er ook zo aan!!
|
|
|
PeterKite
|
ben er ook vanmiddag.. rond een uur of 3
laterzzzz!!!!!
|
|
|
roeb
Gast
|
Vanavond ben ik er!
Tommy, wie ben jij? Heb je wel een visum om op schellink te komen?
|
|
|
|
|