bredo
|
Maandag weer een halve dag vrij van kids.....we gaan weer rammen. 12m shockwave 20+ knoopjes wind......heerlijk vliegen!!!
later!! castricum/wijk.
bredo
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
ik zie dat wel zitten een downwinder.. ik ben maandag en dinsdag vrij. Heb nu alleen nog maar mijn 7.5 dus er moet wel 20+ knopen staan. Wat is er met 11 Floris.. Heb ik wat gemist.
|
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
maandag lijkt er wel goed uit te zien... ik hoop dat het genoeg wordt.. en richard.. we gaan dan van wijk aan zee mnaar bergen downwind... kan ongeveer 3uur duren en natuurlijk kan je alles oefenen omdat je er geen rekening mee hoeft te houden dat je hoogte houd!! en raak niet je board kwijt anders zijn wij al vooruit... en dan kan je hem niet pakken
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgenochtend moet ik werken ,ik ben er vanaf een uurtje of 15.00 dan begin het trouwens pas echt te waaien ...
|
|
|
kitesurf kevin
|
zwafra waarschijnlijk zal ik je dan 0ok wel zien want ik ben er ook om ong. 15:00 want ik neem vrij van school en mijn moeder van haar werk dus dat word knallen
welke kite vlieg jij ik met een cabrinha switchblade 9m2 rood met zwart
|
|
|
zwafra
|
zwafra waarschijnlijk zal ik je dan 0ok wel zien want ik ben er ook om ong. 15:00 want ik neem vrij van school en mijn moeder van haar werk dus dat word knallen
welke kite vlieg jij ik met een cabrinha switchblade 9m2 rood met zwart
Ik vaar met zwart /geel Best Nemesis ..
|
|
|
kitesurf kevin
|
oke ik zie je daar
zie je een klein poppetje in het water ''That's me''
ik zal wel een zwembroek aan doen dat staat beter en dan kan mijn moeder mij beter herkennen
|
|
|
|
@LaurenS
|
Nee ,ben er rond 14 a 15:00 uur.Net terug uit zeeland.Mooi hoor daar die spots .Ben geweest op Brouwersdam,Neeltje jans en het Autostrand bij oostvoorne en Slufter niet te vergeten.Drie dagen kunnen varen met de 9 en 11 en stuk voor stuk mooie vlak water spots.Tenminste toen ik er was. Meissie gaat ook steeds beter.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
rond 14 15 Wijk? Ben morgen rond 11 12 op Wijk, heel misschien downwinderen.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Niemand morgenochtend om 09.00 uur op het water ????
Ik zou wel willen, maar helaas: de plicht roept...
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
hey dudes van noordholland, meestal ben ik te vinden tussen de kiters uit rotterdam en omgeving, maar vandaag zit ik bij een klant in de buurd van wijk aan het einde van de dag, dus ga ik deze keer bij wijk kiten in plaats van in de file te staan, waar hangen jullie meestal uit? bij de bunker of bij de pier? ben er rond een uurtje of 16:00. vandaag gaat het losssss!!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Drie dagen kunnen varen met de 9 en 11 en stuk voor stuk mooie vlak water spots.Tenminste toen ik er wa Was er wind dan ???? en richard.. we gaan dan van wijk aan zee mnaar bergen downwind... kan ongeveer 3uur duren en natuurlijk kan je alles oefenen omdat je er geen rekening mee hoeft te houden dat je hoogte houd!! Gaat dat nog door dinsdag ??????
|
|
|
Dirkie
|
hey dudes van noordholland, meestal ben ik te vinden tussen de kiters uit rotterdam en omgeving, maar vandaag zit ik bij een klant in de buurd van wijk aan het einde van de dag, dus ga ik deze keer bij wijk kiten in plaats van in de file te staan, waar hangen jullie meestal uit? bij de bunker of bij de pier? ben er rond een uurtje of 16:00. vandaag gaat het losssss!!! Op beide plekken zijn meestal wel kiters. Zelf ga ik vanavond ff naar de bunker, denk ik (ik check eerst ff of er nog wel woei is...)
|
|
|
best waroo's
|
Ben ook op s'hout te vinden vanaf een uur of 16.30 tot de wind echt op is!!
|
|
|
Idefixe
|
tot de wind echt op is!!
Dan mag je wel een tentje en wat eten meenemen. Voorlopig blijft tie nog wel aan.
|
|
|
|
best waroo's
|
YEAH i hope so.....wie doen er nog meer mee?? lekker bbq, vuurtje enzovoort!!
|
|
|
|
zwafra
|
Ja het was vanmiddag weer top op Schellinkhout ,het viel mij wel op dat F-One Bandits veruit de meest gevaren kite was vandaag ,ik telde er wel een stuk of 12 ... morgen nog zo,n dagje ..
|
|
|
Langbeest
|
welke maten stonden er op?????
|
|
|