Emielkruisdijk
|
Morgen nog mensen op Wijk? Ik sta bij de pier, heb een nieuw golfsurfboardje die getest moet worden (hopelijk ook met kite)
@ Laurens, goede vakantie gewenst alvast!! Geniet ervan!
@ Haring Richard, gefeliciteerd met je nieuwe kite! Wil hem zeker een keertje testen van je!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Maandag lekker naar de Zuip Scharwoudse kermis in het dorp
Zuipen tot je nek begint te kraken
Gedraag je je wel een beetje daar.. Kermis weer overleefd was weer gezelli Haring Richard, gefeliciteerd met je nieuwe kite! Wil hem zeker een keertje testen van je! Ben je goed verzekerd ??? Gaat het nog waaien vandaag en waar ??? Mot al dat kermisbier weer kwijt
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Mot al dat kermisbier weer kwijt Loop naar je voordeur, neem deur links, haal je willie uit je broek en hang hem boven dat witte ding waar wat water in zit die links van je niet rechts die is om je handjes in te wassen en laat het maar komen. Alle bier weer weg.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mot jij je hond niet uitlaten ???? Iemand nog naar Andijk vanmiddag ??? Iemand nog gevaren vandaag ???
|
|
|
Emielkruisdijk
|
JA ikke! Vanochtend met mijn golfsurfboardje, geen wind, dus niks gemist! Wel mooie golven, morgenochtend weer!
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Het was lekker op Andijk, ook lekker rustig!
|
|
|
|
|
|
|
Bossy
|
lekker barretje ??
|
|
|
roeb
Gast
|
Alleen Huib en Jerrie waren er, en een lekkere wind. Denk 15-18 knp ongeveer. Maar hij stond perfect op het kommetje, dus was goed te doen (wil jullie niet jaloers maken ofzo hoor).
Barretje is goed, alleen de vijde lijn stond strakgespannen (vanaf de Y splitsing in de frontlines). Dus hier moet ik nog even naar kijken!
|
|
|
Bossy
|
cool , vandaag weer?
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Gister en vanochtend wezen golfsurfen om de tijd te doden. Was eigenlijk wel erg lekker, mooie golven, maar echt geen wind. Hopen dat het na het weekend eindelijk weer is los gaat!
|
|
|
|
best waroo's
|
wie o wie denkt dat het vanavond nog wat wordt in Andijk?? Wellicht kan R0bert een update-tje geven om een uur of 17?? Ben hard aan een beetje wind toe en snel tevreden onderhand!!
|
|
|
roeb
Gast
|
Het lijkt nu amper te waaien...
|
|
|
Teigetje
|
He Hans Wat is er met je bus gebeurd vertel vertel..... In de prak gereden of in het meer geparkeerd....
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hans ..,mooie auto..en zeker met in die BestKite uitvoering .. maar is hij niet een beetje klein voor een aannemer... en wat is er met die mooie blauwe mercedes bus van je gebeurd ? ... en de wind trekt na het weekend aan ,kunnen we weer eens varen...
|
|
|
Teigetje
|
Ik denk dat ie failliet is komt door al dat gekite van hem dus bus met gereedschap is in beslag genomen :'(
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey boy's nee er is niets gebeurd met de bus maar er kwamen zoveel kosten aan dat liep in de 3 rooien met alles mee :'( dus wat is wijsheid inruilen die hap en nieuw kopen kreeg gigantish veel terug nou wou ik al niet meer zo groot en dit is nu voor mij ruim genoeg ( als de kitespullen er maar inpassen ) dus ik rij nu de eerste 2 jaar gratis kijk da's lekker en nieuw dus zeker een jaartje of 4 geen grote kosten en die blauwe envelop word dan ook niet zo dik
|
|
|