PeterKite
|
ik niet, de voorspelling is dat het aan de kust echt gaat beuken met de wind, windje 7/8. tenminste deftig loopweer.
zal zeer waarschijnlijk petten worden. wie nog meer?
gr. Peter
|
|
|
best waroo's
|
Ik ben er vanaf een uur of 17!! hopen dat er nog een beetje woei over is!!
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
Wie gaat er morgen ochtend vroeg nog even op schellinkhout kijken ,kiten ??
Gr. Richard
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer een mooie kitemiddag op Schellinkhout ...zon en een lekker windtje wel jammer dat de wind na 17.00 afnam .... Maar toch lekker gevaren..
|
|
|
Lvs
|
morgen ochtend ben ik op schellinkhout uurtje of 10
|
|
|
Retard
|
Zou niet iemand me misschien om uur of half 10 10 uur op kunnen pikken op station Kersenboogerd ??
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank na een kwartiertje ging ie weer los de wind op schell heerlijk gesprongen was bijna uitgestorven met nog een mannetje of 5 ick was er ook heb een paar keer over zijn hoofd gesprongen jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaa heb mijn mark shinn board weer terug gebracht naar vdberg en meteen die lunacy len 10 genomen het varen van vanavond gaf ook de doorslag lekker stabiel en snijd als een mes door golven en een super pop ja ja mark je had gelijk super board
|
|
|
kitesurf kevin
|
was echt kicken vandaag op s.hout doet me denken aan die keer dat het te hard waaide ik was die dwerg'' met de roode cabrinha
|
|
|
PeterKite
|
hmmm.... Petten was sweet. 25 - 30 kn en zulke mooie holle golven om te slopen! als schans deden ze echter ook prima dienst.
gr. Peter
|
|
|
best waroo's
|
Hij was idd weer super lekker op de schel!! Beun U R to fast 4 me!! De lunacy is idd het mes van alle boards! Trouwens niet 1 maar 2 barren gevonden bij het opruimen in de duisternis!! wie o wie meldt zich met de details??
|
|
|
Davidoff
Gast
|
echt super hard waaide het niet. weet wel dat t tiefus koud was! brrrrr word weer schoentjes tijd. lekker gevaren af en toe te weinig voor de 9. misschien zaterdag nog ff kijken.. koudddddd
|
|
|
@LaurenS
|
Zaterdag naar zee,ff mijn kakelverse dos 10 aan de tand voelen .Wijk of Ijmuid,ff kijken wat de wind doet
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hier is tie weer... overzicht voor de windverwachting voor morgen ...Ziet er goed uit ...ben morgen vanaf een uurtje of 12.00 (weer) op schellinkhout..
|
|
|
|
Retard
|
Iemand morgen nog wat proberen of wordt het toch zondag ???
Gr Ric.
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hey Beun,
Mag ik je Len10 ff testen, mag jij die van mij ff misbruiken hahahahaha
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik hou mijn pak wel droog voor morgen! Vandaag gaat het pas echt waaien op het eind van de middag.. Morgenochten op tijd beginnen! Hoelaat ben jij er Mark, zie je er tegenwoordig nog anders uit, lang haar, borstvergroting o.id.? Anders herken ik je misschien niet na zon lange tijd
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hoelaat ben jij er Mark, zie je er tegenwoordig nog anders uit, lang haar, borstvergroting o.id.? Anders herken ik je misschien niet na zon lange tijd Hij zit tegenwoordig bij de Islam Laatste keer dat ik hem tegenkwam op Ijmuiden ging hij tijdens het kiten op zijn knieen richting het oosten bidden. Hij deed dit meerdere keren. Had ook een tulleband op zijn hoofd en had een paar schapen mee
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Hoelaat ben jij er Mark, zie je er tegenwoordig nog anders uit, lang haar, borstvergroting o.id.? Anders herken ik je misschien niet na zon lange tijd Hij zit tegenwoordig bij de Islam Laatste keer dat ik hem tegenkwam op Ijmuiden ging hij tijdens het kiten op zijn knieen richting het oosten bidden. Hij deed dit meerdere keren. Had ook een tulleband op zijn hoofd en had een paar schapen mee Inderdaad ja, ik begreep al niet hoe die schapen daar terecht kwamen op het strand. Volgende keer maar een barbecuetje mee....
|
|
|
Haring High Richardt
|
Klopt jij was er ook bij toen hij aan het bidden was samen met Pee Wee peter Vandaag nog los marco ??? Of zitten je lijntjes weer in de knoop ????
|
|
|
roeb
Gast
|
PeeWee was zeker aan het bidden richting zijn StarWars moeder ruimteschip?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ja dat klopt en toen vloog zijn kite in het water en werd toen gecentrifugeerd in de branding en kon ik hem opruimen want al zijn lijnen zaten in de war. Gekkenhuis daar op ijmuiden vorige week En tot overmaat van ramp heb ik die middag nog mijn knie verdraaid Mag eigenlijk niet kiten vanmiddag want ik voel nog pijn maar ik ga toch.
|
|
|
Retard
|
Je moet wel goed blijven luisteren naar je lichaam he je heb maar twee knieen
|
|
|