|
Retard
|
Tevergeefs nog geen vervoer voor morgen .En ik wil zo graag Gr Ric
|
|
|
best waroo's
|
Yeah ook gefeliciteerd Mark!! Maar ook feli's voor de 300pagina's waar een groot deel van jouw hand komt!!! Wordt er zondag nog een kite gestart??
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Thanks pik... enneh ik draag graag m'n steentje bij hè... ;-)
Morgen nog ff ???
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgen weer lekker met de lunacy effe het speed record verbreken wil ook wel weer lekker aan m'n 12 mtr hangen moet kunnen met deze wind
|
|
|
|
ricadelic
|
Wordt nog gezellig in Enkhuizen met al de die-hards... Ik ben er iig vanaf morgenochtend.
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
welke type schoentjes wil je weer halen ?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Sowieso weer mutant, en ik vind de spullen van Mystic wel erg lekker sitten. Ik ga ook meteen voor gloves kijken...Welke jij dan?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo de huiskamer is geschilderd twee keer De kleur die de dames de eerste keer hadden uitgezocht was toch niet wat ze er van verwacht hadden Dus als het lichaam het morgen nog trekt kom ik ok naar Enkie... Denk dat ik me maanpakkie maar weer us uit de kast haal..
|
|
|
|
Retard
|
kan ik NOu echt met niemand mee rijden niet met je meerijden ,, ik wil zo graag kite. Vanaf een centrale plek ->>> Woonplaats wormer <<<- Stuur me maar een berichtje zodra het kan Gr Ric
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Emiel woont ook in Wormer...
Optie?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
vond die mutant inderdaad zeker lekker effe kijken dus morgen theo schei nou eens uit met dat klussen en ga varen laat dat klussen aan debeun over
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
laat dat klussen aan debeun over niet meer nodig Tot morgen hoop ik, mot wel waaien hoor. Anders verzin ik weer een ander klussie.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
tuurlijk gaat het waaien theo lekker gezellig richard ook van de partij ?
|
|
|
@LaurenS
|
Respect voor jullie gasten.Ik fietste vannacht door Amsterdam (meestal wel een paar graadjes warmer dan de polder) en ik vond het echt "f*cking" koud.Sterker nog ,ik ben blij dat ik morgen mot werken.Ik zie mezelf met deze kou niet op de plank staan. I'm a loser en dat al met een graadje of 8 Terwijl ik vorig jaar nog tussen het kruiend ijs op schell heb gebivakeerd
|
|
|
|
Bossy
|
Hey gasten, het word dus enkhuizen hoe laat zijn jullie er?
|
|
|
Retard
|
Bossy Heb jij misschien nog een plekkie in de auto kom uit wormer Gr kitertje
|
|
|