Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Mannen allemaal bedankt voor de geweldige tips. Daar heb ik wat aan. En Ja ik ben versleten.. En ja ik kite te weinig.... En nee het maakt niet uit of het een Best of Naish pomp is, ik heb ze beide en alletwee pompen ze zwaar. Misschien ben ik gewoon te licht en mot ik er effe 15 kilo bijvreten( kibbeling met saus) zodat ik net zon goddelijk lichaam krijg als onze Haring (of is Kibbeling) Happer. Tsjau tsjau..
|
|
|
|
|
Pimp
|
Wat dacht je van een mobiele compressor, Theo?
|
|
|
Keut Local
|
Haha, Richard en Theo een geweldig duo! Ik weet het geheim van Richards pomp
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
word het nog wat vanmiddaglaat misschien op edam ? roept u maar kahooooooonaatje en beunboard liggen klaar
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zit net te kijken op de verschillende sites en TT707 Hans, maar het is niet veel hoor. Zelfs jij met je 13,5m gaat het denk ik niet redden. Ik gok erop dat het niets wordt, maar we blijven hopen. Ik heb zo alles ingepakt en ben met een half uur op Edam als het moet. Laten we het matje maar weer richting het Oosten leggen en bidden
|
|
|
ilserem
Geen avatar
|
Hoop op maandagochtend rond 10.30, mits het goed waait. Moet een uurtje rijden dus bij twijfel ga ik niet. Weet iemand waar ik actuele windsnelheden ijsselmeer kan vinden?
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Jaja....ik kom ook die kant op van Edam. Tijd geleden dat ome Leon weer eens z'n haren heeft laten wapperen
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik ga zo richting Edam wie weet wordt het wat en anders....maakt me niks uit het is mooi weer wie weet kunnen we nog even varen
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ga zo richting Edam wie weet wordt het wat en anders....maakt me niks uit het is mooi weer wie weet kunnen we nog even varen Waar is Tim@Kite gebleven Tim@C4, mooie naam hoor Tim. Laat het even weten of het wat is in Edam, want dan kom ik vanmiddag ook nog even. Edit: Begint hier in Almere toch wel iets te waaien, maar volgens mij ook net niet genoeg.
|
|
|
@LaurenS
|
Gaat het um net niet worden denk, ik zit op Wijk in het zonnetje voor algehele materiaalcheck.... Morgen gaan we weer los..... Half 3 op Edam
|
|
|
|
|
bredo
|
Zeker goed morgen, waar is het dan precies bij Edam?!
gr. edo
|
|
|
bredo
|
Is het aan de zeevangsdijk ergens?
|
|
|
jero85
Geen avatar
|
kan niet onder werk uit komen maar wil graag naar edam toe. Morgen in de ohtend uurtjes. gele rpm 12. ben nog wel beginner
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vanmiddag naar Edam geweest en het was weer TOP ..........NOT Net te weinig wind heb wel even kunnen varen dankzij een geleent (groot) board van Eltjo.. En verder lekker gezellig zitten ouwehoeren met een aantal op wind wachtende kiters.. Morgen ziet er goed uit alleen heb ik Avondienst en ben ik er vroeg op Edam ongeveer 10.45 uur tot een uurtje of 13.00 ...
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Toch nog even kunnen varen maar meer ook niet, was wel ff gezellig. Ze kwamen zelfs vanuit Denemarken om hier te varen, voor een keer was ze best wel te doen...
|
|
|