|
mocem
|
@herman was ijmuiden niet zwaar aflandig?
|
|
|
@LaurenS
|
Volgens mij was Herman op Blijburg, maar dat kan aan mij liggen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey herman van harte man ook al bijna 50 gaat hard man borreltje ? tompoes ?
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Volgens mij heeft Herman echt die bar tegen zijn pan gehad hoor. Ik heb vanmiddag toch echt met hem staan praten op IJburg. Die is vanmorgen natuurlijk al aan de wijn gegaan om zijn verjaardag te vieren.
|
|
|
@LaurenS
|
Done Emiel, donderdag Wijk?
|
|
|
Ride
|
Aangezien ik morgen na het kinderfeesie uit eten ga, wordt het niks met varen in de avonduren. Morgenochtend ben ik, overigens samen met Herman, te 08.00 uur op IJburg om een paar uurtjes lekker te knallen. Tis vroeg, ik weet het, maar mocht je zin hebben en de mooiste uurtjes mee willen pakken, kom naar IJburg.
|
|
|
FlyingHigh
|
Mmmm wat is het eten bij de jap toch lekkerrrrr . Zal wel een knal met mijn kop op het water gemaakt hebben, want ijmuiden moet idd Ijburg zijn. Ach lijkt op elkaar hè?! Beun jij mag altijd borrel komen halen hoor. Martini bianco toch? Kom je ook nog ff kiten morgen vroeeeeg?
|
|
|
Emielkruisdijk
|
@Laurens, ik heb een nieuwe homespot voor de zomermaandjes. Ben fulltime aan het werk bij een golfsurfschool in Zandvoort en woon daar nu ook zo'n beetje. Veel op Zandvoort aan het varen dus, maar ik denk dat ik donderdag avond een Ijmuiden sessie mee pak! Big waves!
|
|
|
joosie
|
Zooo was weer lekker op t water bij medemblik en achterin heerlijke golfen heb me weer lekker afgebeuld, jammer van de harde regen op t end maar wat een lekker windje, zo ff een warm bakkie dan mn nest weer in. veel plezier iedereen morgen
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Lekker hoor op Ijburg, op een gegeven moment ging het echt snoeihard regenen. Was echt supergaaf om te zien, hele mistlaag boven het water. Wind ook lekker, pakweg 25-28 knotsen! Weer wat leuke sprongetjes gemaakt.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Denk dat het zo rond de 30 tot 35 knopen geweest is @ medemblik , maar even geen loopjes gedaan haha wat een knalwind zeg ging weer lekker hoog. Jammer dat de regen er later bijkwam tijdens het opruimen.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Aangezien ik morgen na het kinderfeesie uit eten ga, wordt het niks met varen in de avonduren. Morgenochtend ben ik, overigens samen met Herman, te 08.00 uur op IJburg om een paar uurtjes lekker te knallen. Tis vroeg Dat is mij veul te vroeg. ben morge de hele dag vrij dus heb de tijd maar wel ff uitslapen . Maar waar morgen naar toe ????? Andijk ???. Wind is Noord dus ????
|
|
|
Nazar
|
was met guus en vincent @ijburg, nog best wel lekker kunnen varen!
|
|
|
Ride
|
Zo, even een bakkie doen en dan op naar IJburg. Wind is al lekker aan en het stopt hier net met regenen. Hopen dat het zo blijft.
|
|
|
|
|
|
prutmonster
|
In de middag was het wel lekker in Mblik niet druk en langzaam werd de wint wat harder.
|
|
|
PeeWee
|
Ik wacht nog effe,
vanmiddag iets minder water uit de lucht en waarschijnlijk minder vlagerige harde wind (ik heb tenslotte geen 7mtje). Andijk om een uurtje of 1.
See joes
|
|
|
Flyingtrunkie
|
zal ook op andijk zijn rond 1, 1/2 2.. nu eerst ff aan het werk...
|
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Vandaag weer aan het werk helaas. Gisteren was het weer ouderwets rammen @ Mblik met de 6 meter Bij toeval weer een nieuwe trick gedaan!!! Bij een hoge sprong met rotatie achterwaarts, voor de rotatie bar compleet loslaten, roteren achterwaarts, na de rotatie bar weer pakken en natuurlijk nog landen ook Weet iemand hoe je deze trick noemt Greetz Klaas
|
|
|