|
|
Langbeest
|
Thx Ries en ik weet precies wat je bedoeld........
|
|
|
FlyingHigh
|
Jaja Tim, houd maar op.....baal al genoeg. Had heerlijk daggie in gedachte toen wij er vanmorgen naartoe reden. Eenmaal weer thuis, zag ik dat hij later een beetje bijtrok. Zal zo rond de 21 knts geweest zijn vandaag en het zeetje zag er perfect uit. Nou ja, ik vertrek woensdag lekker naar Tenerife, dan moeten we daar maar lekker gaan spelen .
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Herman, dan heeeeeeeeeeeuuul veul plezier op Tenerife. ...jullie laatste keer voor een posie met zn 2jes Lekker weer...had je de wind al bekeken? CU
|
|
|
FlyingHigh
|
Ja wind is eruit, maar komt wel goed. Vandaag ff naar schiphol geweest en stoeltjes gereserveerd Hebben iig lekker warm, zonnig weer
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Wie donderdag wijk pier? 25 knoopies en waarschijnlijk laatste dag wind in een tijdje, zie op windfinder dat het ZO en koud gaat worden. Ofwel, neem een vrije dag op .
|
|
|
|
Frank82
|
Laten we hopen dat ze er eens naast zitten, we zijn echter wel al flink verwend de afgelopen tijd
|
|
|
mocem
|
De afgelopen weken mogen we niet klagen. Vorig jaar was volgens mij een drama met al die sneeuw bende en die oostenwind.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het ziet er inderdaad naar uit dat het vanaf het weekend kouder gaat worden ... maar donderdag ziet er nog goed uit .. ik hoop donderdag ochtend nog even een paar uurtjes te pakken Nog mensen in de ochtend naar Schell...?
|
|
|
Frank82
|
Net weer ff gechecked en het lijkt er op dat het na 't weekend toch weer ZW met wind wordt!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Het ziet er inderdaad naar uit dat het vanaf het weekend kouder gaat worden ... maar donderdag ziet er nog goed uit .. ik hoop donderdag ochtend nog even een paar uurtjes te pakken Nog mensen in de ochtend naar Schell...? Mot ,s middags werken dus dat ken net als het waait, hoe laat ga je evt heen Frank ???
|
|
|
@LaurenS
|
Aha ,Ik heb donderdag ook MD,mot om half 2 van het water af dus kan 3 a 4 uurtjes pakken.Uurtje of 10 @ de spot...ltrz
|
|
|
Chris c
|
Donderdag uurtje of 10 @the spot wijk of.. de Razendebol Den-Helder wie?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Richard/Peter ..Ik heb ook middagdienst maar als het waait ben ik om10.00uur op Schell.. (tot 12.45)
|
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Even kijken of er wat te regelen valt voor donderdag...
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Schel vanaf 10:00: CU Frank!! Zie wel dat de wind vanaf 12:00 naar NW gaat draaien...
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Kortom.......vanaf 12.00 uur in je natte kloffie de auto in en vanaf Schellie richting IJmuiden.
|
|
|
|