/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Windverwachting surf ABC: ...in Noord-Holland is echter vrijdag veel en veel beter, want het is nu al wel zeker dat de kern te dicht langs het noordwest koerst.
...voor zondag is de onzekerheid nog een stukje groter. Mogelijk diept het laagje genoeg uit en trekt het in de goede richting naar Denemarken waardoor heel ons land met een windkracht 5 uit WNW te maken krijgt...?
De operationele run van het GFS (het gebruikte model in de windguru’s/finders etc.) laat dit in de laatste run mooi zien. Zodra de andere modellen (Ecmwf, Ukmo, Sembach en Hirlam) deze ontwikkeling ook laten zien is er wat voor te zeggen.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik rij nu naar IJmuiden, schell is ut niet !
|
|
|
ditispablo
|
damn weer zo'n twijfelwindje...
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Voor zondag geven WG en WF nu wel een lekker ZW windje aan... I'm praying, mag na bijna een jaar aan de kant mijn nieuwe boardje, kites en kruisband weer gaan testen van de orthopeed....
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Lekker gevaren hoor haringhapper. Knopie of 17 met de 10,52m2 punchkonijn.... Waren met zijn zessen lekkerrrrrrrr bezig... Zondag weer een dag
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Lekkere jump Peter! Zondag hopelijk maar weer eens proberen. Volgens mij ergens in november voor het laatst geweest. Drukdrukdruk! Is het cappie nog nodig? Nee toch?
|
|
|
Langbeest
|
Jeetje wat een mooie rollers komen er binnen, zo strak. Oja mooie jump natuurlijk
|
|
|
mocem
|
Ik heb mijn hoop gevestigd op zondag. Ik hoop weer eens in de golven te spelen.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vette sprong Peter ... Voor zondag is er wel weer wat wind verwacht .. Over de windrichting zijn de voorspellingen nog wat onduidelijk Theyr.tv voorspeld ZW dus weer eens een keer naar Schell.......
|
|
|
|
franco
|
ja ja vette sprong peter, mischien kom ik zondag ff kijken bij schellinkhout als ik het vol houd met kijken, nog steeds niet kiten nog 4 weken in de wacht flipper de flip
|
|
|
Tim_GTS5
|
Megajump peter haha, die andere was ook leuk op je FB Zondag Wijk piertje zoals het er nu uit ziet !
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Peet mooie sprong Ga je hier sjo drek op Schel ook les in geven Soon 9m Rhino (2007) is sjeekers geen verkeerde kite!! Had je hier ook je 20m barretje onder hangen... Dat die kite ook alles overleeft heeft... ...biedt perspectieven wat je met dit materiaal allemaal kan hé..
|
|
|
@LaurenS
|
Hopen dat er nog wat overblijft morgen. Die voorspellingen zijn aardig naar beneden bijgesteld .Knopie of15 gemiddeld ,20 max. Ik denk nie dat ik daar mijn bedje voor uitkom, afgaande op de sessie van gister.Kon wel redelijk varen maar weinig actie verders
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
als er wind is zondag,ga k het ook maar weer is proberen kijken of ik het nog kan na zo'n 5 maanden rust
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Kijken wat het word KNMI is nog redelijk positief:
Zondagochtend valt in het zuidoosten en oosten eerst af en toe regen. Later zijn er overal enkele buien, mogelijk met hagel en onweer. De middagtemperatuur ligt rond 10 graden. De westelijke wind trekt hierbij aan en wordt boven land matig. In de loop van de middag draait de wind geleidelijk naar een noordwestelijke richting en neemt aan de kust toe naar krachtig, 6 Bft. (Bron: KNMI)
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat doen we morgen, voor safe en naar ijmuiden aangezien het naar NW gaat draaien ? John nogmaals sterkte en goeie reis
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De voorspellingen van de verschillende weersites zijn nog steeds niet echt duidelijk .. volgens windfinder draaid de wind pas laat in de middag naar NW en is daarvoor overwegend ZW Ook over de windsterkte is het nog een beetje vaag ...net op RTL voorspeld niet meer als 3/4 bf Maar we zien het morgenochtend wel ...heb al mijn gear al weer klaargezet..
|
|
|
FlyingHigh
|
Geloof niet dat het echt de moeite waard gaat worden, maar we houden het in de gaatjes. Als het hem wordt dan zal het Ijmuiden worden. We gaan het zieeeeeen
|
|
|