Giertje
|
Luister Richard. Hier een citaat van onze nieuwe olympische surfkampioen Dorian van Rijsselberghe: "without danger no fun".
|
|
|
onderaqua
|
Een oude Gier verliest wel zijn veren maar niet zijn streken.
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Toch nog wel lekker kunnen kiten, helaas al vroeg weg ivm oude lui op bezoek. Ook nog wat gayleys gedaan, binnenkort de uitgehaakte variant maar doen. Springen ging voor mij niet, aan/uit wind en choppie andijk. Volgende keer weer beter. Hopelijk morgen?!
|
|
|
@LaurenS
|
Waait weer lekker door hier in het hoge noorden, tijd voor een middag /avondsessie
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zo ff naar moeders voor moederdag en verjaardag, daarna 's avonds kiten op schellie? Lijkt wat aan te komen.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Morgen maar weer eens aan mijn kite hangen op Schell. Kijken of het nog wil lukken , is wel efkes geleden nl.
|
|
|
Langbeest
|
GEFELICITEERD kerel Wat een mooi mannetje, heel veel geluk met je gezin
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Van harte Herman, nu heb je alvast een mooi excuus on kleine maatjes te kopen...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey herman super mooie baby van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe familie lid JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAA hij lijkt gelukkig wel op z'n moeder
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Hermie, nemen we Jasper morgen mee of ... Gefeliciflapstaart! en Jasper of Youri, what's in a name, hij is al volledig gefocused Hoe laat? ...zijn al vast 2 van de 3 weer op het water Sjon, we springen er ff 1 voor jou en Jasper YYYYeeeeeeehhhhaaaaahhhhhahahahah
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Herman ..Gefeliciteerd met je mooie zoon jasper..... Maar gaan er morgenochtend nog mensen naar Schell.. Heb avonddienst kan tot 13.00 kiten.. Ben er om een uurtje of 10.00
|
|
|
onderaqua
|
FF kijken of het de moeite is ben wel vrij. Dus.................................... ..........
|
|
|
Giertje
|
Herman van harte gefeliciteerd met je zoon.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gefeliciteerd herman
|
|
|
|
mocem
|
Ik ook hoor Sander. Beter laat als nooit.
Gefeliciteerd Herman en vrouw/vriendin.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Wauw Herman, goed gefixed , van harte met deze mooie vent. Bij de weg...waarom heet ie geen youri Ennuh .... 3 dagen Texel, 3 dagen wind.... Dat is wel is anders geweest Ben trots op mijn vrouwtje .. Ze masterde maar mooi de heftige golvies bij paal 17! Me a happy camper
|
|
|
|
Langbeest
|
Kitty is de topper van het weekend
|
|
|