|
Haring High Richardt
|
Ahhhhhhhheeee have fun mannen, net lekker wakker geworden met het heerlijke filmpje van Haring
http://vimeo.com/40342861
Topperrrrrrrrrrrrrrrrrr Kermiss weer overleefd, dus tijd om de kater er uit te knalle op het waterrrrrrrrr Eerst even boodschappies doen en dan naar Wijk of Schelli ????????? Ik begrijp er nog steeds geen flikker van, ik vind 1 zo een plaatjesschieter op het forum wel genoeg En Zo Is Dat !!!!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
En dat ligt toch echt aan jullie....Theyr.tv is een van de duidelijkste weerplaatje maar je moet natuurlijk niet kleurenblind zijn.... Ik wilde eigenlijk een ochtendsessie houden op Schell... maar jet regent hier behoorlijk en de wind valt ook nog tegen...ik kijk het nog even aan.
|
|
|
Fe®®y
|
En dat ligt toch echt aan jullie....Theyr.tv is een van de duidelijkste weerplaatje maar je moet natuurlijk niet kleurenblind zijn....
aghh ze groeien naar elkaar toe ze gaan zo samen op vakantie dan krijg je dat . ik ga zo rijden naar wijk, het is nog niet veel maar dat zal zo wel komen TOCH!!
|
|
|
the littleman
|
Zo dan!!!!!!! Alles weer geroggeld, kan deze kleine moneer kan weer lekker naar schellie Ben er om 10.30 zag dat het dan droog mot zijn en een aardig windje volgens de windleugenaars dan!
|
|
|
Vloot
|
Ik ga zo ook naar schel laterzzzzz
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Volgens mij waait het nog steeds niet echt...ik sla vandaag maar over moet vanmiddag werken... Voor wie nog wel gaat ...have fun..
|
|
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Was top op wijk met de 10, goed aanpoten, en was getuige van de eerste kiteloops van ferry, ja ja echt waar. ......... Hoe ouder hoe gekker. Haha
|
|
|
the littleman
|
Zooooooo! Dat was weer een heerlijk en gezellig dagje schel met de 9. Wind viel in het begin een beetje tegen maar vanaf 12 uur ging het lekker en af en toe heel lekker.
|
|
|
Fe®®y
|
top daggie op wijk. loepies gingen lekker eerste 2 met harde landing maar daarna ging het goed, ik ben weer blij
|
|
|
|
@LaurenS
|
Haha blijf maar lekker op schell, hebben we tenminste wind op zee, hij was weer lekker .....Loopje zag er lekker uit Fer... Ruben L in een notendop ... Ben kapoet, was hard werken vandaag tussen de golven ...morgen weer een daggie IJmuiden met NW yehaaaaaaa
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Toppertje met Peet en Blijman, eerst met de 10 later zelfs met t aggi kunne varen... met vanmiddag veul klotsklots en vanoggi nog mooie gladde 'platen' tussen de breekerz. Smaakt naar meer ... zoals op SUPERFREITAG
|
|
|
|
japo
Geen avatar
|
lekkere dag op schellinghout, zon, goede wind en ruimte genoeg om te oefenen. Voor het eerst wat hoogte kunnen houden. dat scheelt een partij loopwerk joh.
|
|
|
S@nd3r
|
Balen weer een top dag gemist. laat klaar met werken nu net pas thuis.
|
|
|
|
S@nd3r
|
hopelijk dan half 1630 thuis en 1700 in zandvoort het water op
|
|
|
highkiter
|
Heh, da's het Promotie Team van de El Gouna trip volgende week...! Lekker hoor
|
|
|
the littleman
|
Zooooo hoop dat iedereen die met z'n 12 metert op schel bezig waren vanavond nog heel zijn! Net tien minuten 20 knoopjes extra.whoehoe
|
|
|
|