Tim_GTS5
|
Boeiuh werken is toch veel leuker ??
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Boeiuh werken is toch veel leuker ?? En ik ben met mn domme hoofd niet gaan surfen vanochtend terwijl het wel kon
|
|
|
|
mocem
|
Mijn kites liggen ook al een aantal weken stof te happen.
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Kiten in Nederland, kan dat dan?
Zelfs de flysurfer moet in de tas blijven met dit weer... Ik ga maar ff rondje fietsen langs de downwind badplaatsen om beetje dat kitegevoel terug te krijgen
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zaterdag ben ik er ook bij. Goeie voorspellingen Waar gaan we heen???? Wijkie of Schellie. Denk dat Wijk de betere papieren heeft en we kunnen ook nog lekker chillen bij Aloha.
|
|
|
@LaurenS
|
Hij is behoorlijk Zuid I guess, dus ruk op Wijk
|
|
|
Giertje
|
Hoi Peter en Kitty weer gezellig samen thuis? Koud he!
|
|
|
Ride
|
Dan wel ja. Ach, we zien wel waar we uitkomen. Liever effies de golven in. Welkom thuis liefjes. Brrrrrrrrrrrrr
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo hallo iedereen uit kiteland hey peter fijn dat je heelhuids bent terug gekeerd welkome back zaterdag eindelijk weer eens varen hoe is et met de rest van de pestlijertjes hoor wel welke kant we opgaan zaterdag JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
TBK
|
Erg he ,maandag weer aan de bak dus ff bijkomen.Morgen maar naar vdB voor het nodige onderhoud haha ,veel gesloopt dit keer op vakantie ,zaterdag ook v/d partij als het goed is Toch maar weer terug gekomen Peet, te weinig wind en zon zeker ! . Ach de zon gaat hier ook wel weer schijnen, alleen het duurt nog 5 maanden voordat ie er is. Welcome back na een TOP vakantie !
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
... maar naar vdB voor het nodige onderhoud haha ,veel gesloopt dit keer op vakantie Mogge blij blij blij man! Goed weer om de zaakjes bij VdB te regelen...
|
|
|
Ride
|
Lijkt wel een smurfendorp op die tekeningen van je Klaas. Ik ga maar eens aan het werk. Effies wat uurtjes schrijven voor als ik vrij wil zijn als de wind waait. Tijd geleden Beuntje dat je wat gepost hebt. Zeker steeds met een nieuw spelletje aan het spelen hè. Black Opps 2 natuurlijk. Je gaat me toch niet vertellen dat je nog steeds met die kinderachtige shit bezig bent.
|
|
|
Bonnie
|
So surreal nog op schellinkhout te vinden?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Klaas ..die plaatjes van jou vind ik ook een beetje onduidelijk .... daarom van mij een hoopgevend plaatje voor zaterdagmiddag ...
|
|
|
mocem
|
Hoopgevend voor een sessie op het zand of ben je daar nog steeds allergisch voor?
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
So surreal nog op schellinkhout te vinden?
Doordeweeks nooit ivm mijn werk tijdens kantoortijd. Zaterdag wel weer van de partij volgens de voorspellingen. Ben gisteren uitgenodigd voor een sollicitatie voor een baan met onregelmatige diensten waardoor ik hoop meer te kunnen kiten. Wanneer ga jij weer Bonnie ?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hoopgevend voor een sessie op het zand of ben je daar nog steeds allergisch voor?
Ja Marco ...Heb nog steeds een hekel aan zand ...maar voor zaterdag lijkt het toch dat de wind beetje teveel Zuid is lekker te kunnen varen op Wijk ...daarom maar weer naar Schell...
|
|
|
Haring High Richardt
|
daarom van mij een hoopgevend plaatje voor zaterdagmiddag Nee, he, houd het nou nooit op !!!!!!!!! Welcome home Peterrrrrr, vaar jij trouwens een trax F-one ??? welke maat ???
|
|
|
|