Giertje
|
Citaat van So Surreal Kan je niet gewoon je tips/fins van je kiteboard halen en daarmee op het land snowkiten Geniaal idee ga dit zeker uitproberen.
|
|
|
|
S@nd3r
|
Het kan wel je moet je boardje dan wel goed insmeren met groene zeep
|
|
|
S@nd3r
|
Zal voor mij wel weer niks worden van het weekend storingsdienst(dan waait het ineens wel in het weekend!!!) maar eens kijken of ik een collega kan strikken voor zondag om ff een paar uurtjes over te nemen
|
|
|
Giertje
|
Hoi John griepje alweer achter de rug en zaterdag snowkiten?
|
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Kan je niet gewoon je tips/fins van je kiteboard halen en daarmee op het land snowkiten ? ga ik ook proberen met een oud boardje ben benieuwd of het wat wordt Geen idee of het iets is hoor Maar vroeger heb ik wel eens de trucks + wielen van een oud skateboard gehaald, en toen oude schoenen er op geschroefd en daar mee gaan wakeboarden. Dat board was op zich wel prima, maar de sloep waar ik het achter probeerde ging te langzaam hahaha Ik was pas 10 of zo.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
kan je samen met ferry en peet the jibe oefenen op wijk Nou, dat gaat nog wat worden. Pfffffff
|
|
|
Fe®®y
|
moet je is zonder straps proberen, voel je je helemaal een sukkel
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@John, hejje sneller ontvangen dan verwacht... had je koerier geen last van de sneeuwperikelen Benieuwd of die cleat aan de QR gaat bevallen Topperdetoppie @Blijman Sapperdeflap... dan te bedenken dat sommigen dat varen met een directional maar saai vinden
|
|
|
FlyingHigh
|
Goh wie zal hij daar mee bedoelen
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Nu moet ik toch eindelijk ook maar eens een snowboard / bindingen / boots kopen. Wil er max 150euro totaal aan spenderen voor die paar keer per jaar. Iemand tips waar ik op moet letten?
|
|
|
@LaurenS
|
Nice John, ga je zeker plezier mee beleven als je een beetje doorzet en die straps eraf schroeft....ennuh die jibe is reeds in de pocket hoor Steef... Ga wel een masterclass beginnen
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Haha ik ga dat niet doen hoor Wil inderdaad zondag op het water, kijk er al weer 2 weken naar uit !
|
|
|
Fe®®y
|
Ga wel een masterclass beginnen Kan ik me al inschrijven
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Golfrijden met een 6m is al leuk vanaf 20kn, nergens 35kn voor nodig!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Daar gaat je 13 maand.
Valt wel mee hoor Gerrit. Nieuw boardje, nieuwe tas, vrijwel nieuwe kite van 2012 en zeer goed uitziende bar van 2012 voor alles bij elkaar net 700 euries. Vind ik geen geld. Gewoon goed zoeken en je zult vinden. En ach, weet je, het is maar geld. Heb liever leuke spulletjes. Je leeft maar 1x toch. Nice John, ga je zeker plezier mee beleven als je een beetje doorzet en die straps eraf schroeft....ennuh die jibe is reeds in de pocket hoor Steef... Ga wel een masterclass beginnen Wat gaat dat kosten zo'n masterclassie..................tompoess ie kan er nog wel vanaf. Ach, dat jiben heb ik effies op youtube bekeken en dat heb ik binnen 2 rakkies wel door.
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Gewoon goed zoeken en je zult vinden. Leer je allemaal tijdens 't uurtjes schrijven Oefeneneoefeneoefenen... in de branding: Natte doekies... betekent wel meer zout zand mee naar huis nemen @Ger, kdacht al, hoe komt t nou dat m'n tussenschotje weg is... krijg je wel meer lucht En wie gaat r vandaag op Schel varen??
|
|
|
|