|
mocem
|
Ik ook. Net wel me nieuwe kite in de schuur opgepompt!
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ik ga ook maar weer in winterslaap, blijft de aankomende week bok koud.
|
|
|
berttt
|
Haha echt zo niet kunnen wachten toch eens vastnemen en oppompen
|
|
|
FlyingHigh
|
Geeeeeiiilllllllllll
|
|
|
wokmonster
|
Gaan er gasten naar Muiderberg morgen
|
|
|
Ro@ld
|
Vandaag top sessie gehad van 9:00 tot 11:30 op m.blik Samen met Patrick en Sjaak heerlijk rustig en totaal niet koud!!!
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Had geen zin in een natte kite Roald
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
wie wel ...we zijn gewoon een beetje lui en verwend In Canada/Scandinavië duiken ze er allemaal in met dit weer
|
|
|
niels
|
Gaan er gasten naar Muiderberg morgen
Als het waait wel, ben er tussen 12 en 1
|
|
|
robbertvandermeer
|
Moet morgen om 12 uur eerst hockeyen in Hilversum, rij na de wedstrijd meteen door naar Muiderberg voor een kitesessie...
|
|
|
Kemperman
|
Muiderberg met NO niet erg vlagerig?
|
|
|
Tim_GTS5
|
ijshockeyen robbert ?
|
|
|
robbertvandermeer
|
Hoop het niet Tim, heb trouwens ook geen zin om weer mijn snowboard uit de kelder te halen!
|
|
|
|
|
franco
|
lijkt mij een topper ries. en met noord oost naar zee?????? zijn er nog gekken zo als mij om zo ff te kite in enkhuizen straffe wind ben er om 11 uur op het strandje.
|
|
|
Kemperman
|
Ben zelf ook van plan om naar Enkhuizen of Muiderberg te gaan. Als ik er ben is het rond 1 uur. Franco, zou je kunnen laten weten of er uberhaupt wel iemand is in Enkhuizen? Scheelt weer een reis voor niets.
|
|
|
TBK
|
Ik denk dat het met NO wind en een gevoelstemperatuur van -6 niet echt prettig kiten is vandaag tenzij het zonnetje erbij komt. STERKTE FRANCO ! Misschien kom ik nog ff kijken, hoe je ontdooit.:-)
|
|
|
FlyingHigh
|
Net ff met Klaassie overleg gehad, maar wij haken ff af vandaag. Mot wel gezond blijven!!! Heb wel mega zin, maar die oostenwind voelt flink koud aan. Morgen ff 8 dagen naar warmere oorden en als ik thuis kom moet het maar eens afgelopen zijn met die koude. Tijd om alle Kings weer eens te zien en spreken
|
|
|
niels
|
Ben om één uur op muiderberg.
|
|
|
wokmonster
|
Ben er rond kwart voor een Zal koud zijn maar met droogpak en hoofdcap.......
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Net ff met Klaassie overleg gehad, maar wij haken ff af vandaag. Mot wel gezond blijven!!! Heb wel mega zin, maar die oostenwind voelt flink koud aan. Morgen ff 8 dagen naar warmere oorden en als ik thuis kom moet het maar eens afgelopen zijn met die koude. Tijd om alle Kings weer eens te zien en spreken D'rum, veel plezier voor de 'zotten' die lekkkr gaan varen Geniet van de chill... en niet van de windchill
|
|
|