Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
@Sjon rij je niet gelijk je nieuwe gebakki in puin veel plezier man! Daar is ie dan. Vandaag opgehaald. Topkarretje. JIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAA AAAAAAA
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo Sjonnieboy dat is een lekker karretje Sirocco ofzow Ik houd het geld even op zak, werk (nog) in de gevangenis he
|
|
|
Langbeest
|
Duitse import??? Mooie kar man
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zooooooo mooie wagen john die gasten et zijn duitsers maar mooie wagens kunne ze wel bouwen veel plezier ermee waar komt nou die kitekings sticker ?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Blijft een heel mooi model die Scirocco(me likeeee),alleen ben ik bang dat dat surfboardje niet gaat passen in die muscled car Veel plezier ermee John ,ennuh:'' heel houden he''
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Toppertje Sjon ...ruilen voor die Kever Leder/Alcantara... bwoooaaaahh eeh, moet je wel zuunig zijn ivm met natte pakken, barren, kites boardjes
|
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Nice car John, ik heb zelf van die flexibele grote rubberen emmers gehaald, die zijn echt ideaal voor je pak/trapeze/etc. Gewoon bij de bouwmarkt te halen. Ander voordeel is dat je die emmer naast je auto zet, je gaat er in staan en stript zo je pak af .
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Heey Sjon.. Mooi karretje maarre die Scirocco ken ik. Daar heb ik een half jaar geleden eens een proefrit in gemaakt. Ben toen met 180km/h uit de bocht gevlogen. Auto was helemaal total loss net als ik. Maar moet zeggen dat ze hem weer mooi hebben opgelapt. Heb er nog een foto van gemaakt voordat ze hem weer gingen oplappen. Maar veel plezier ermee.
|
|
|
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
@Sjon rij je niet gelijk je nieuwe gebakki in puin veel plezier man! Daar is ie dan. Vandaag opgehaald. Topkarretje. JIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAA AAAAAAA Mooi ding Ze zijn laatst geloof ik ook gestopt met het produceren van deze auto.
|
|
|
Langbeest
|
Ze zijn niet gestopt met produceren maar met importeren.
|
|
|
Ride
|
Worden niet meer geleverd in Nederland. Worden nog wel gemaakt. Ik heb één van de laatste. Altijd leuk. Hou wel van een beetje apart.
|
|
|
|
Ride
|
Ach ja, gewoon op het dak met een imperial. Achterkleppie open voor mijn surfboardje en rijden met die handel. Ik rijd niet veel in die auto Jeroen. Mijn meissie rijdt er dagelijks in. Ik rijd in een ander bakkie. Daar douw ik altijd al mijn kitebende in.
|
|
|