zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
daar ga je veel plezier aan hebben Sander...ik moet nog 4 weken werken zie je in Spanje.... Maar gaan er vandaag nog mensen naar Schell. lijkt weer wat te waaien en ik heb mijn vrije dag vandaag..
|
|
|
Tim_GTS5
|
Als het genoeg waait wel Frank, houtribdijk zegt van wel maar die geeft altijd iets teveel aan. Hoelaat ga je ?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nog 2 weekjes en dan 3,5 week aan de costa brava op La Ballena
Ik ga zaterdag al weg Sander. Zie je die week erop wel op het strand.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Als het genoeg waait wel Frank, houtribdijk zegt van wel maar die geeft altijd iets teveel aan. Hoelaat ga je ?
Tim ..ben net even buiten geweest ...maar het is nog niet veel... ik ga eerst even sporten en kijk vanmiddag wel even of het dan wat meer is .. dan om een uurtje of 13.30 @john ..alvast een prettige vakantie ..jammer dat we elkaar niet zien op LaBallena.
|
|
|
|
|
IlaanV
Geen avatar
|
Volgens actuele waterdata 01/07 11:30 9.0 m/s 11.2 m/s 01/07 11:20 8.9 m/s 10.9 m/s
Iemand toevallig op wijk voor een update?
|
|
|
@LaurenS
|
Er staat een mooie 17 -20 knopies op Wijk,gaat vroeg in de middag naar West en afnemen met enkele knoopjes.
|
|
|
|
S@nd3r
|
John.. ik kom 14 of 15 juli aan ligt eraan hoe druk het zaterdags word op de weg heb in principe geboekt vanaf de 15e tot wanneer blijf jij? Frank.. de eerste week dat je er bent zal er nog wel wind zijn dan ben ik er ook nog daarna garanderen we niks meer
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo mede kiters hey john lekker weg richting spanje doe je goed alvast veel plezier voor jou en je familie doe ze de groeten van ELBEUNO ach volgend jaar ga ik wel weer op vakantie effe potten dit jaar het aankomende kleinkind maakt al mijn reserves op ze roept volgens mij al JIHAAAAAAAAAAAAAAAAA OPAAAAAAAA voor de rest een ieder die lekker weggaat veel plezier
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
TBK
|
Beun jij leeft momenteel op een grote "roze" wolk. Zo hoog ben je nog nooit gegaan ! In september komt het helemaal goed Hans, dan gaan we weer los ! Als we Egypte nog inkomen tenminste, ze zijn nu al aan het rellen omdat de kitekings weer langskomen. Ps. John een hele fijne vakantie toegewenst met je meisie en dochtertje ,
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank ze motten het niet te gek maken op dat plein in cairo stoppen ermee heren ( zijn alleen heren ) je mot er alleen maar komen om te kiten en shoppen en zuipen tot je nek kraakrt JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA A
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
John.. ik kom 14 of 15 juli aan ligt eraan hoe druk het zaterdags word op de weg heb in principe geboekt vanaf de 15e tot wanneer blijf jij? Frank.. de eerste week dat je er bent zal er nog wel wind zijn dan ben ik er ook nog daarna garanderen we niks meer Als jij komt, ben ik er nog een week Sander. Daarna nog wat omzwervingen door Frankrijk.
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga wel naar zee hermie
|
|
|
Haring High Richardt
|
hey frank ze motten het niet te gek maken op dat plein in cairo stoppen ermee heren ( zijn alleen heren ) je mot er alleen maar komen om te kiten en shoppen en zuipen tot je nek kraakrt AAAAAAAAAAAAAAAAAA Op dat plein hebben ze 25 vrouwe verkracht, waaronder een Nederlandse , ongelofelijk http://www.hanglos.nl/news/306916/kitesurfnews-pkra-egypte-afgelast.html]Door de onrust in Egypte is besloten de toer stop dit jaar af te lassen: The Kiteboarding World Cup in Soma Bay 2013 has been canceled. The event will not be rescheduled in 2013. The PKRA is looking forward to having an event in Egypt next year. Egypt is a great place to kitesurf and the perfect venue for a PKRA World Cup to feature the best kitesurfers in the world. Gezellig en dan hebbben we het nog geen eens over de Duitsers
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ach ja, we gaan er al jaren heen en hebben eigenlijk nooit last van de onrust, meer van de Jihaaaaaas en de duitse badgaste ben de heule dag vrij,wie doet er mee Ga naar schelli i.v.m. mijn board problems en mot dus naar van de B. Heb jij mooi alle ruimte en top windt
|
|
|
@LaurenS
|
Zal best haring ,voor mij ist een principekwestie ,en een gemeend suc6 met betrekking tot je board
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Als het op zee wel genoeg waait en op Schell net aan kom ik ook to the beach Peet. Hoop eerlijk gezegd wel dat er genoeg voor Schell staat, want er wordt genoeg regen afgegeven voor woensdag. Strand en regen vind ik zelf niet zo'n top combi. Maar we gaan het zien. Zin innnnn
|
|
|
|