@LaurenS
|
FF tukkuh en dan naar het zeetje...uurtje of 13:30 op het water .18 knopjes hope so
|
|
|
Langbeest
|
Hoop het met je mee ......
|
|
|
GetHigh
|
Ben om 12.30uur op Wijk. Gelukkig hebben we de 15m nog, maar hoop toch effe met mijn nieuwe 9m te varen. We zullen het wel zien.....
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Hopelijk blijft de wind vanavond ook nog aan, ben om 17.00 klaar met werken en dan meteen door naar Schellie!
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Ja, heb vanmiddag maar vrij genomen. Volgens mij vandaag laatste wind voor komende dagen....Als weer.nl-10min-ijmuiden gemidd 12/13 knp geeft, hoop ik 14.00 uur ijmuiden te zijn.
|
|
|
|
Langbeest
|
Mooi vlak water.....komt goed
|
|
|
BaSS
|
Ik zie zelfs geen golven!! omg..!
Heej!! een zeilboot! er is wind!!
Shit zeg.. ik stond klaar om te vertrekken... nu in dubio waarheen ... en of ik uberhaupt ga rijden...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Kom net trug van een wandelingetje. Als je vrij ben vandaag zou ik lekker de zee opzoeken.
|
|
|
BaSS
|
Ja, wijk aan zee wordt het (flydoor mee...) - iemand anders nog?
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Denk ook Ijmuiden,zie wel on the road ...Schell kan ook maar geen zin in gevaarlijke situaties met een loepend haringmonsterrr
|
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Het was genieten vandaag op Schellinkhout!
|
|
|
|
PeeWee
|
Mmmmmjummie, Eerst lekker, nadat haring het water op kwam was ie top. Die man neemt gewoon wind mee . See joes (nu eerst een weekie La dolce vita met het gezin in Rome)
|
|
|
Langbeest
|
Wat een top dag op Wijk. Lekker gepowerd met de 12, soms best werken. Gezellig met heel veel bekende gezichten. Klaas,Robert,Tim,Pablo,Sander,Johan,Peter,Jan,Janis.....pffffffffffff waarschijnlijk nog wel iemand vergeten,leuk hoor.
Veel plezier in Rome.......
|
|
|
PeeWee
|
En bedankt he, Erwin. Iedereen die ook op vakantie gaat een fijne tijd gewenst.
See joes
|
|
|
bredo
|
Het was weer rammen op zee, heerlijk. Wat een kadootje zeg! Er zaten flinke vlagen bij zeg..
|
|
|
japo
Geen avatar
|
[ Wat een top dag op Wijk. Lekker gepowerd met de 12, soms best werken. Gezellig met heel veel bekende gezichten. Klaas,Robert,Tim,Pablo,Sander,Johan,Peter,Jan,Janis.....pffffffffffff waarschijnlijk nog wel iemand vergeten,leuk hoor.
Veel plezier in Rome....... Leuk je weer te zien erwin..was een lekker dagje. vlgd keer heb ik wat tips nodig voor de golven ;-) See joes
Wat een top dag op Wijk. Lekker gepowerd met de 12, soms best werken. Gezellig met heel veel bekende gezichten. Klaas,Robert,Tim,Pablo,Sander,Johan,Peter,Jan,Janis.....pffffffffffff waarschijnlijk nog wel iemand vergeten,leuk hoor.
Veel plezier in Rome.......
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Het was genieten vandaag op Schellinkhout!
Ziet er goed uit Met welke maten hebben jullie gekite vandaag ?
|
|
|
@LaurenS
|
Met welke maten hebben jullie gekite vandaag ? Volgens mij werd dat al vermeld Klaas,Robert,Tim,Pablo,Sander,Johan,Peter,Jan,Janis....
|
|
|