Haring High Richardt
|
Het was genieten vandaag op Schellinkhout! Mooie fotoos Sven en bedankt , gien filmpie ??? Mmmmmjummie, Eerst lekker, nadat haring het water op kwam was ie top. Die man neemt gewoon wind mee En zo was dat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Top sessie op schel met heerlijke wind, zonnetje en niet druk Loepe, backrolle, suuuuuper hoooooper troupers, kind of the blindt, reelies, titacnics, tora toraas, alles leek te lukke vanmiddag met die zon Ben nu helegaar kapotski Bas..... bloife oefene, komt alle gaar goedt
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Het was genieten vandaag op Schellinkhout!
Ziet er goed uit Met welke maten hebben jullie gekite vandaag ? Met een 9 gevaren van kwart voor 6 tot half 8. Mocht tegen het einde wel wat meer zijn maar in het begin was het toch een mooi windje! Zag de haring happert omkleden dus ik dacht dat de wind nog meer zou aangaan, maar nu blijkt t dat hij tegenwoordig wind meeneemt naar huis Vandaag ook begonnen aan de frontroll, maar ik raak nog flink gedesorienteerd in de lucht merk ik
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Mooi klote weer, zou overwerken maar dat hoefde uiteindelijk niet. Henriette had echter mijn auto mee naar haar werk dus kan ik toch niet kiten op zo'n topdag.
|
|
|
BaSS
|
Vandaag viel *beslist* in de categorie TOP SESSIE!!!! Ik zou eigenlijk naar Zee, maar dacht halverwege.. wacht es ff ... ik moet die Haring Richardt gewoon volgen voor wind... En ja hoor!!! Gewoon op Schellinkhout hele middag 20+ knopies en in de avond 15+ ... !! (afnemend helaas, maar pas rond uur of 19:00) Gedurende de dag ook vrijwel geen vlagen overigens - pefect Vandaag mijn eerste jumpjes proberen te maken .. het water zat niet alleen in mijn oren bij sommige crashes ... Is nog lastig zon jump timen... Richard, geloof het of niet ik heb (per toeval) nog wel 1 aardige jump gemaakt met die 10m .. ik schat meter of 3 hoog ofzo..en vrijwel niet downwind Ik was er zo blij mee dat ik de landing vergat, maar ook dat komt goed Voor het eerst compleet kapot, bijna 6.5 uur onafgebroken op het water... wooohooo..! (Boudewijn moet ik ook eens handjeschudden geloof ik) TOP SESSIE!!!!!!!!
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Met welke maten hebben jullie gekite vandaag ? Volgens mij werd dat al vermeld Klaas,Robert,Tim,Pablo,Sander,Johan,Peter,Jan,Janis.... Hehehe grappenmaker Zo interpreteer jij zeker ook de slogan "...maar drink met mate" Ik krijg morgen mijn 12 binnen, dus dan kan ik meer gaan oefenen gelukkig, nu al 2 weken niet geweest. Correctie: nog meer in de weg liggen
|
|
|
GetHigh
|
wat een lekker dagje gehad gister @ Wijk. Was er om 12.30uur toch maar de 15 opgepompt , ook vast de 9 want die was nieuw en moest ook geprobeerd worden. Wind was toen een 13/14 knoopjes. Op het moment dat ik het water op wilde op gaan ging de wind echt aan en heb ik meteen de 9 kunnen pakken. Later op de middag nog een keer gemeten was toen 24 knopen met vlagen 29! Na 5 jaar een nieuwe kite te varen is toch wel een enorm verschil, stabiliteit snelheid en springen zijn voor mij met deze kite (OR Cypher) een stuk op vooruit gegaan. Het is echt een heerlijke kite, dank je Barry! ik hoop er nog vele sessies als deze ermee te kunnen varen. TOP!!!
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Gister workum geweest klussie daar dus komt goed uit mooie spot lekker vlak water gister rond een uurtje of 4tot6 knopie of 22 denk ik met 11 was flink gepowered
|
|
|
Giertje
|
Zo de vakantie zit er weer op. Net terug van 3 weken Oliva (vlak bij Valencia) van de 21 dagen heb ik er 14 gekite. het zoute water komt me de oren uit 9 dagen met de 9 en 5 met de 11 meter en nog drie kite dagen op de kant gebleven om het gezellig te houden voor het meisje. Oliva is in juni echt een aanrader voor een kite vakantie. Voor de kiteters die nog op vakantie gaan geniet er van en tot op het water.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
welkom terug Ger...goed te zien dat je lekker heb kunnen surfen. nog 3 weken dan ga ik ook weer die kant op....
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Doe je goed Gerrit. Top dus als ik het zo lees. Mooi dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Vannacht vertrek ik ook lekker naar Spanje. Spulletjes mee en lekker in mijn shorty het water op. Mmmmmmmmm. Tot over een weekie of 3 heren. Jiiiiiihhhaaaaaaaaaa
|
|
|
S@nd3r
|
fijne vakantie john tot volgende week komen waarschijnlijk zondag al aan kunnen niet wachten
|
|
|
|
joosie
|
Nou de Bouwvakborrel was weer lekkrrr ( directie wel nog veel over de crisssssis bla bla bla eventueel ontslagen hoppa wind naar t noorden en een mooi zonnetje dr bij, hopelijk morge avond ff medemblik en voor maandag-avond ziet hij er ook lekker relext uit na t werk sessie met 11m http://www.windfinder.com/weatherforecast/marina_medemblik
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik zie nergens een vaarbaar windje staan hoor!!
|
|
|
Langbeest
|
Gaat maandag helemaal goed komen
|
|
|
Giertje
|
Dat zie je helemaal goed Herman, maar na een bouwvakborrel, ziet de een meer dan de ander.
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Zie wat je bedoeld Joosie, we houden het in de gaten... Voorlopig idd maandag en vooral woensdag de beste kansen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
het lijkt een beetje te waaien ....misschien trek hij in de middag nog wat door... zo met mijn vrouwtje naar Edam van de zon genieten en kitespullen mee voor misschien een lichtweer sessie...
|
|
|
@LaurenS
|
Kom ook zo die kant op Frank met Kit,neem mijn 14 m2 en 145cm board ook maar mee
|
|
|
BdB
|
Nu bij bergen aan zee lichte briesje, vanmiddag maar is kijken op medemblik. Knmi voorspelt wel wat wind
|
|
|
|