joosie
|
Zo pff nu al 5 storingen gehad vanavond nog t/m maandag 29 juli dienst dan begint mn vakantie ook gelijk nu niets te zien deze week http://nl.windfinder.com/forecast/schellinkhoutZet de wind dan volgas aan ben er nu aan toe om met 25++++ knoop te varen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey john ben je nou al terug gvd da's snel alles heel terug gelukkig nou hier is het pappen en nathouden vanmiddag gezwommen op de panamakade was niet meer uit te houden morgen lekker half daggie dan word oma 51 hiep hiep hoera bijna dan hoelang nog naar soma bay ben er klaar voor werk loopt goed en mark is aan zijn laatste 2 weken bezig bij zijn ouwe heer voor ie naar the army gaat wel zonde had hem graag gehouden maar ja tis een roeping en opa worden komt al aardig dichterbij maar nog effe wachten JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Yep, ben alweer terug. Kon niet langer blijven dan 2 weken. We hebben gewoon te laat geboekt en alle bungalows zaten vol. Ach ja, niks aan te doen. Gaan straks nog naar Egypte en in de herfstvakantie zoek ik ook nog wel even het buitenland op met de meiden. Ben gewoon gek op vakantie. Nu nog 2 weekies vrij dus moet het even flink gaan waaien. Doet Markie goed om even zijn vleugeltjes uit te slaan in het leger. Weg bij pappie. Mot je het weer allemaal zelf gaan doen. Geen Nans morgen maar een dikke kus van me. Veel plezier morgen met haar verjaardag. Verwen je meissie maar.
|
|
|
BaSS
|
Nog licht-weer sessies ergens vandaag? Argh........! (twijfel of ik naar schellinkhout zal rijden met de flydoor onder mn arm..)
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ja vanmiddag even op wijk nu niet meer hoor...
|
|
|
S@nd3r
|
vandaag op la Ballena begonnen met de 17m zephyr en laatste uurtje nog ff met de 12m Jeckyll gevaren. nu lekker drankje drinken bij de caravan en de bbq maar weer in de fik steken
Morgen met dochterlief op het autostrand bij st pere pescadore kiten laatste stapjes voor het echte varen ff afwerken.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik lees het al Sander. Nog steeds hetzelfde met die wind op La Ballena hè. Zelfs de kiteschool baalt ervan en vind het één van de slechtste jaren ooit qua wind. Ach ja, jullie hebben prachtig weer en das het belangrijkste. Wind komt wel weer. Is het niet in Spanje, dan is het wel weer hier in Nederland. Daarover gesproken te hebben...........zondag, maandag en dinsdag is er hier weer een mooi windje voorspeld. Eindelijk weer even het water op. Hoop dat de voorspellingen blijven staan. Lekker windje uit Zuid-West. Misschien Schellie en anders lekker naar Wijkie voor een paar mooie sessies en misschien een downwindertje.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ook zin om weer ff te knallen zondag en maandag iig erbij, dinsdag ff kijken of ik wat voor kleine kan regelen b
|
|
|
joosie
|
laat die voorspelling maar uitkomen dat het maandag en dinsdag woeitttttt
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
vandaag op la Ballena begonnen met de 17m zephyr en laatste uurtje nog ff met de 12m Jeckyll gevaren. nu lekker drankje drinken bij de caravan en de bbq maar weer in de fik steken
Morgen met dochterlief op het autostrand bij st pere pescadore kiten laatste stapjes voor het echte varen ff afwerken.
geinig, vandaag bij st pere ook met de zephyr gevaren, kon aan het einde ook met de 12, maar ja die zephyr vaart zo lekker.... ben maar door gegaan. morgen weer, dus S@nd3r wanneer je een blauwe zephyr ziet, met een man met een petje...... en wanneer het echt gaat waaien dan een blauwe catalyst.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nog steeds hetzelfde met die wind op La Ballena hè. Zelfs de kiteschool baalt ervan en vind het één van de slechtste jaren ooit qua wind Nog effe wachten he, als Zwaffie die kant op gaat gaat het ook waaien daar meestal zo'n 21 dagen achter elkaar door en geloof me...vanaf zondag gaat de windmachine aan in Spanje.... vandaag mijn 11mtr weer opgehaalt ..is weer netjes gemaakt nog 2 daagjes werken zaterdag richting het zonnige zuiden..
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
he frank ik heb alle dagen dat ik zelf kon varen op één na ook kunnen varen (soms familie verplichtingen) dus mij hoor je niet klagen.
maar ik ben wel heel erg blij met de 17m zephyr, want dat is de enige kite die ik tot nu toe toe gebruikt heb,
vanaf 10 knopen tot zo'n 18 a 20 knopen.
|
|
|
@LaurenS
|
In ieder geval,een heel fijne vakantie zwaffie,zal wennen worden in de caravan ,wat zal je een geld overhouden
|
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Wat een top dag vandaag, knallen met de 17m tegen de 20 knopen aan
|
|
|
BaSS
|
wow? "ZGAN Ozone 2012 Zephyr 17m. incl lijnen 950,-" als ik niet net een 2013 had gekocht dan had ik het wel geweten...!
|
|
|