@LaurenS
|
Dacht ook aan een tijdstip rond enen op Ijmuiden .Als jij je vloertje uitzoekt ,draai ik me nog ff om… Suc6 Hermie ,trek morgen wel mijn schoentjes aan,was best koud eergisteren an de voetjes
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Vorige week begonnen met springen, maar draaide vaak 180 graden waardoor ik vaak viel. Nu maar even wat theorie over springen d'r bij gepakt. Ik stuurde mijn kite steeds voorbij 12 uur, dus denk dat het daarom is dat ik steeds 180 graden draaide en daardoor viel
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Klopt Lars. Ik heb je een paar keer zien springen. Je stuurde je kite inderdaad te ver door waardoor je onder je kite door vloog en niet op tijd terug stuurde. Daarom draaide je om en flikkerde je kite op het water. Dus springen, kite boven je houden en meteen terugsturen. Je gaat toch nog niet zo hoog dus meteen terugsturen. Poppen en dergelijke komt later wel.
Nu naar Rome. Lekker niksen!!!
|
|
|
the coon
|
Goooo lars!!! Springen lijkt me erg cool om te doen ,,
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Goooo lars!!! Springen lijkt me erg cool om te doen ,,
De eerste keer dacht ik echt "ooh shit ooh shit ooh shit !! " Hoogtevrees als een malle Voor de rest vind ik het wel lastig in te schatten hoe hoog je nou springt op het water. Hoe is de temperatuur het zeewater nu vergeleken met het IJselmeer water ?
|
|
|
@LaurenS
|
Temp zeewater bij Ijmuiden is 11,3 graden ….ijsselmeer zal een graad of 7 a 8 zijn denk Was best koud laatst aan de voetjes op zee ,dus schoentjes is ook daar een pre ;-)
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Nu naar Rome. Lekker niksen!!!
M.a.w. je gaat verder met wat je al deed.. Have fun John...Groeten aan popi jopi.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Er staat nu een knallende 5/8 knopen op de ijmond... Not nice.
|
|
|
@LaurenS
|
Yep ,dippie was voorspelt totdat ie NW draait…we wachten af…alleen jammer dat er toch buien blijven ontwikkelen….
|
|
|
the coon
|
10/12 knopen zandvoort,, Weste wind nice:)
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik rijd er gewoon heen en doe wel een bakkie ofzo tot de woei aangaat.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik doe met je mee Herman,tot zo 13:15 denk ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Yep, waren om 12 uur in Rome. Hele middag rondgelopen in een T-shirtje (20 graden hier). Nu effies douchie pakken en dan lekker eten.
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Haring Hai Richardt Productions Presents: 2013 Cumbuco Brazielie Bloooooopers Doe deze gewaagde dingen niet zelf, er kunnen ongelukken van komen!! Deze stunts zijn gedaan door professionele Badgaste, Pas Op !!!!! Sommige beelden zijn schokkend Zet hem daarom op Ful HD en groot scherm Alvast een heel prettig weekendt http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=47028.0
|
|
|