|
|
|
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Ries kan ik een cursus bij je krijgen???? geweldig weer
|
|
|
BaSS
|
Nou nou mensen, komkommertijd is officieel aangebroken? Komt mij goed uit, wordt nu echt snel koud... vd week naar de dokter met mn elleboog.. blijft zeer doen, ik denk een peesontsteking.. spuitje erin hoop ik.. (eh.. als dat helpt dan he... niet voor de lol!) Neemt niet weg dat wanneer het weer waait en er geen ijs ligt, ik mooi weer op het water sta natuurlijk! Ik denk ik meld het maar even....
|
|
|
tgroot
|
As dinsdag en woensdag zien er al prima uit . . . Sinds gisteren
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
Kan niet anders zeggen..Top fillempie! En dat sommigen met zoveel gewicht nog zo hoog komen... Of is het dankzij?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nou nou mensen, komkommertijd is officieel aangebroken? Komt mij goed uit, wordt nu echt snel koud... vd week naar de dokter met mn elleboog.. blijft zeer doen, ik denk een peesontsteking.. spuitje erin hoop ik.. (eh.. als dat helpt dan he... niet voor de lol!) Neemt niet weg dat wanneer het weer waait en er geen ijs ligt, ik mooi weer op het water sta natuurlijk! Ik denk ik meld het maar even.... Fijn dat je het even meldt Bas. Zou ik ook doen......spuitje erin, 3 maanden niet kiten vanwege je herstel en in het nieuwe jaar weer pas een beetje gaan beginnen. Pfffffffff, Topplan Wel mooi balen trouwens dat je elleboog zeer blijft doen. Pak gewoon effe de rust of als je echt wilt varen een maatje kleiner dan gewoonlijk. En anders kom ik wel op ziekenbezoek bij je. Niet als het waait natuurlijk, want dan ga ik wel kiten
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Werd je zeker weer voor mietje uitgemaakt met je droogpakkie aan ,je heb nog gelijk ook Ries IJsselmeer zal wel frips zijn Ga vrijdag wel naar Medemblik ,heb nu al zin in die kou….NOT
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Vrijdag ziet eruit als een topdagje voor muiderberg. Wordt tijd om mijn droogpak nu voor het eggie te gaan testen zo lijkt t, is tot nu toe een topding gebleven buiten t feit dat bij het springen de trapeze omhoog klimt en ik aan mijn ballen omhoog wordt getrokken.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Mijn droogpakkie is onderweg uit de VS, duurt nog wel ff maar moet vrijdag toch werken. Dit weekend nog ff het natte pak aan dus.
|
|
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Vrijdag ziet eruit als een topdagje voor muiderberg. Wordt tijd om mijn droogpak nu voor het eggie te gaan testen zo lijkt t, is tot nu toe een topding gebleven buiten t feit dat bij het springen de trapeze omhoog klimt en ik aan mijn ballen omhoog wordt getrokken. Ja, ik ga vrijdag voor zekerheid maar even thuiswerken. Als de wind inderdaad goed is, met 20 minuten op Muiderberg!
|
|
|