@LaurenS
|
Evenals een goed dik wetsuit een must is I love my c-skins wired
|
|
|
Redbeard
Geen avatar
|
Zet de wind is even aan.. ben morgen vrij! Of heeft iemand een site met betere voorspellingen
|
|
|
|
|
|
|
Calimero
Logs: 0 | 342 uur
|
Was idd een strak pakker Ride! Ik klungel nog wel effe an met mijn astro :-)
Was trouwens best gezellig op t strand van Muiderberg met al die Noord-Hollanders afgekopen zondag. Jammer dat ik maar een half uurtje heb kunnen varen...
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Herman, ik hoop dat het de komende weken iedere dag waait als je moet klussen, klein pestlijertje dat je er bent.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen weer eens dikke wind,ga zo het barretje voor mijn 7m2 maar is fixen ff nieuwe powerlijntjes plaatsen… Nog meer Leute het water op Starting @ 12:00 Wijkikie of Ijmuiden
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ben morgen vrij jippie :He ries ken ik met je meerijen anders wordt het laat in de ochtend voordat ik er ben.
|
|
|
|
|
|
|
the coon
|
Zandvoort waait pas hardt!!! The force is strong in zandvoort:p
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Moet helaas vanmiddag werken ...maar morgenochtend blijft het ook nog doorwaaien (als het goed is ) ik hoop dan weer even te kunnen varen op Andijk... hier het plaatje voor morgen:
|
|
|
IlaanV
Geen avatar
|
Jeetje wat ging het weer hard bij de bunker! Super blij met mijn Cypher Roxy 5/4 met hoodie en mijn gele schoonmaakhandschoentjes! Zelfs samen met Nick op het strand gevlogen, haha.
|
|
|
@LaurenS
|
IJmuiden was weer zaaaaaalig met de 7... samen met Theoooootjoooo en Riessssssss
|
|
|