Richard: heb geprobeerd te springen maar het was vrij kansloos. Moeten binnenkort maar weer even een date plannen, heb begrepen dat je goede kitesurfleraar skills bezit
Wanneer heb je een gaatje hier alvast een filmpie om mee te beginnen
En dit wordt het uiteindelijk doel waar ik nu al jaren mee in mijn kop loop maar het komt er niet uit op het water en ik weet zeker dat jou dit wel gaat lukken Laura, Jij ben nog jong en onbedorven
Ik was nog kleiner aan het varen in een knoopie of 14-15, namelijk met de flyradical m van 134x40. Geen centje pijn, hoogte lopen was een peace of cake.
Gaatjes genoeg, nu alleen nog genoeg wind. Weekend moet ik werken. Jong en onbedorven... tja, daar heb ik duidelijk een andere mening over maar misschien met een goede leermeester kom ik een heel eind!
Gaatjes genoeg, nu alleen nog genoeg wind. Weekend moet ik werken. Jong en onbedorven... tja, daar heb ik duidelijk een andere mening over maar misschien met een goede leermeester kom ik een heel eind!
Er is een jongen met een hele wijze uitspraak..... 'gewoon doen'! Misschien kan die je nog wat bijbrengen
Geniet ervan dame en heren. Ik ga over een paar uurtjes lekker op vakantie. Heerlijk 3 weken kiten in Spanje. Tot over een maandje. Jiiiiihhhhaaaaaaaaaaa