|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
15 tot 18 knopen betekent dat je kan varen Frank Hoezo zit jij nog achter de computer hup kituh met je 13 en Brunotti
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Net even een rondje gelopen maar op de open vlakte waait het hier best goed maar als ik naar 10 min kijk valt het op het water weer tegen.
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Volgens mij waait het op schell Frank ,wat doe je thuis?
|
|
|
PeeWee
|
Was toch ff lekker op Schellie. Eerst net aan met de 17, later toch nog even trickies kunnen oefenen. Loopen met die vrachtwagen . See joes
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
In Spanje ook net aan vandaag, maar toch kunnen kiten. Wel alleen maar rakkies met de 11m. Ach ja, tis wat toch
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Kan bijna niet wachten john....maar moet toch nog twee weken werken.. Veel plezier daar...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Het was weer lekkel op Wijk vanmiddag.............................. ..................................... bij Timboektoe, de bitterballen, zonnetje, beugel Grolsh , even mijn meisjes uitgelaten met mijn schoonvader en moeder erbij, gezelli Hadden ook afgesproken bij de bunker met iemand om een pak en een trapeze te passen voor mijn dochter, helaas paste het niet
|
|
|
S@nd3r
|
Heerlijk gevaren hoor john wel met 17m en nog wat sprongetjes gemaakt heerlijk eerste dagje la ballena
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Goed hè. Mooi boardje trouwens Kan bijna niet wachten john....maar moet toch nog twee weken werken.. Veel plezier daar...
Komt helemaal goed Frank. Tis vrij rustig op de camping. Ook hier merk je dat het nog crisis is. Heel veel bungalows staan gewoon leeg. Ach ja, is het gelukkig ook niet zo druk op het water.
|
|
|
Ronald6
|
Hoe zo crisis we doen eerst een weekje leucate fr , en komen dan weer 2 weken naar la ballena. word ons vierde jaar.
Gr Ronald en Paul.
|
|
|
@LaurenS
|
Zo maar ff naar het ruime sop,windje trekt hier en daar al aan richting de 17 en thanks Merijn voor onderstaand bericht,zat aan schell te denken
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Het houdt niet over op wijk, net niet vaarbaar tenzij grote matras en deur ..... Rond de 10 knopen met af en toe 12 a 13
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Houtribdijk geeft 18-21 knoopies aan. Ga denk ik gewoon ff naar Schell. Is het niks, valt er vast wel wat te takkenbossen. Of mss een local met een update
|
|
|
@LaurenS
|
Schell is uitstekend met de 11, sta er prima gepowered op, boven verwachting hahaha
|
|
|
|
Repete
|
Kom net terug van Ijmuiden maar dat was niet veel
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik laat deze topsessie ff schieten. Komt ff wat tussen. Have fun
|
|
|
audi
|
Hier bij ringkobing Denemarken super wind voor de 9 Voorspelling was de hele dag regen maar vanochtend was de zon er meteen bij. Zo mag het de hele week wel blijven.
|
|
|
|