Bromtor
Geen avatar
|
Wie gaat er morgen heeel vroeg kiten? Ik zoek nog iemand vanaf amsterdam voor n pre-work sessie om samen heen te gaan?!
|
|
|
@LaurenS
|
Zometeen maar weer off schell aandoen ,20 knopjes ZW ...Even genietuh van de rust op het water laterzzz
|
|
|
|
PeeWee
|
Ook nog ff bakkie doen en dan naar schellie.
Ries, ik gooi die trapeze in mijn auto.
See joes
|
|
|
joosie
|
zo net wakker uit de nachtdienst, ik zie die kleine patrick nog niet maar wij gaan ook zo naar schellwoody Ging net met de 11m, was weer heerlijk rustig op schell en gezelligmet de bekende badgasten
|
|
|
|
|
Bromtor
Geen avatar
|
Gisteravond gevraagd of er vanochtend iemand meeging! Ik ken namelijk nog geen kiters in amsterdam en wilde gewoon mrt de trein naar Zandvoort gaan, uitendelijk ben ik niet gegaan ivm alleen kiten:gevaarlijk. zou daar iemand geweest zijn denken jullie? Want ik moet toch mensen leren kennen en kennelijk via n oproepje hier weinig respons, volgende x gewoon gaan en kijken?
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Hey Bromtor, volgende keer kun je wel meeknallen met mij wanneer het waait als je wil. Heb n auto dus komt helemaal goed. Kom ook uit Amsterdam (zuid oost)
Wind was vandaag niet veel trouwens. Even in de middag op parnassia gestaan maar was de moeite niet. Wel leuk windje om te beginnen met t loopen (leek natuurlijk nergens op maar al vast voor t gevoel)
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hier hele middag knoopie of 17 dus lekker kunnen cruisen met de 11m. En helemaal niet druk op het water. Nog steeds vrij rustig op de camping. Gelukkig maar
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Denk dat het komende weekend wel drukker gaat worden...dan gaat zuid-Nederland ook op vakantie.. En Sander en Manfred komen dit weekend ook jou kant op... Maar volgens mij is het wel schitterend weer in Spanje zag net op het nieuws dat het in zuid spanje 40 + graden is .......komt de thermische wind goed op gang.
|
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Gisteravond gevraagd of er vanochtend iemand meeging! Ik ken namelijk nog geen kiters in amsterdam en wilde gewoon mrt de trein naar Zandvoort gaan, uitendelijk ben ik niet gegaan ivm alleen kiten:gevaarlijk. zou daar iemand geweest zijn denken jullie? Want ik moet toch mensen leren kennen en kennelijk via n oproepje hier weinig respons, volgende x gewoon gaan en kijken?
Bromtor, ik vind het prima en altijd gezellig om af te spreken, je kunt zelfs meerijden, ik woon ook in Amsterdam. Gisteravond geen reactie omdat ik vandaag niet ging. Volgende keer beter. Als de wind gunstig is, kun je sowieso gewoon gaan en kijken, alleen zijn veel spots niet heel makkelijk met OV bereikbaar, zoals Wijk aan Zee en Schellinkhout, maar bij NW kun je met de bus naar IJmuiden en daar zijn bij NW altijd mensen. Zandvoort kom ik zelf weinig.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Helaas geen wind meer in de vooruitzichten maar die magische 30 graden gaan we hier wel halen. Morgen maar een daggie strand.... ff bijtinten. . Je mot toch wat .
|
|
|
Bromtor
Geen avatar
|
@marijn, boudewijn, laurens: top! Volgende x beter, kunnen jullie mij je 06 pb'en?
|
|
|
|
pewpew
|
't zal wel druk worden dan
|
|
|
|
|
|
S@nd3r
|
Hele middag net niet wind op la balena, ga eje op het terras zitten met het vrouwtje begint het te waaien:( Toch maar ff credits opgebouwd voor een dagje met goede wind
|
|
|
|