Heren. Deze boer oet Drenthe gaat dit weekend ergens op de camping in NH staan. De welbekende sites geven voor zaterdag een lekker windeje aan uit ZO. Waar kan je met ZO het beste varen. En ook leuk om wat Kitekings te spreken. Ik ken trouwens mijn kite al op 14:15 uur zetten..
De gehele kust van noord Holland , schijnt de laatste nieuwste trend te zijn varen met aflandige wind en dan worden opgepikt door de reddingsbrigade of belanden in Engeland als het meezit. Onderkoeling heb je s,nachts geen last van met deze tropische temperaturen Voor details mail WIM T http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=48519.0
Citaat
Ik ken trouwens mijn kite al op 14:15 uur zetten..
Ongelofelijk wie heeft je dat geleerd ??? op het filmpie zit je nog op 12.10 uur. Op 00.31 seconden is deze geniale truc te zien van Pinio
Weinig wind vanavond, heb alleen een 11m tijd om wat te testen zoals de Zeeko Pursuit 13.5 eerdaags Wel een mooie film morgenavond van REEF De surf film De Passage is rauw en zit vol met mooie surfspots, trips, bekende surfers en eindeloze golven. De surf film is afgelopen maand in première gegaan in Amerika en komt nu naar Nederland! Wat: Reef Film Première De Passage Waar: Bitterzoet, Spuistraat 2 Amsterdam Wanneer: Vrijdag 18 juli Tijd: 20:00 till 23:00 PM Afterparty 23:00 till late Tickets €5,- (alleen deurverkoop)
Zou er vanavond niet nog iets wind komen ? Word wel heel iets voorspeld, en met de huidige temperaturen kan dat nog wel wat doortrekken denk ik. Maar wat is met zuid-oost een lekkere spot ?
Morgen overdag is het opnieuw vrij zonnig en tropisch warm met maxima van 30 tot 34 graden. In de loop van de middag en avond neemt de kans op een enkele onweersbui in het zuidwesten van het land geleidelijk toe. De wind is zuidoostelijk en neemt toe tot matig kracht 3 tot 4 en neemt later op de dag in het zuiden en zuidwesten van het land toe tot vrij krachtig, 5. (Bron: KNMI)
Voorspellingen zeggen niet veel bij dit weer. Wanneer de wind naar oostelijke richting gaat draaien bij warm weer ontstaat er meestal wind rond de avonduren. 20 jaar vrijwel pal aan het Ijsselmeer gewoond in Enkhuizen dus i..........
Gelijk frank...of in de ochtend of in de avond. Weet je nog de sessies in de avond met 35 meter lijnen en spiegelglad water, bizar en gaaf! Thermiek wind wel te verstaan...nu ook lekker wind maar ja inpakken voor de vakantie naar Normandië. Kites mee en hopen op wat wind komende weken...
Ik zou morgen wel een poging willen wagen. Wat is handiger met ZO Edam of kan Medemblik ook?
Nog nooit in Ned met deze temperaturen gekite. Het lijkt me dat de strandjes vol liggen met gezinnen. Mag er dan wel gekite worden? Of is het handiger eind van de middag te gaan?
BARCELONA - Haaien hebben dinsdag op de stranden van Barcelona voor opschudding gezorgd. Badgasten moesten op last van de autoriteiten het water uit. Nadat er rond 12.30 uur enkele exemplaren waren gezien, werd de rode vlag gehesen. Het ging vermoedelijk om blauwe haaien, die tot 2,5 meter lang kunnen worden.
Doe je voorzichtig John en niet gaan zwemme alleen sjoppe
http://hdtv.webcam.nl/natural-high/ Het begint hier al wat te waaien ..ik hoop dat de wind nog wat aantrekt .. Dan om een uurtje of 18.00 even naar Edam voor een avondsessie... Op de brouwersdam gaan ze al lekker heen en weer...met een aflandige wind.. Zie webcam.