the littleman
|
Sterkte Monneer haring happert! Maarruh waar gaan we heen?????
|
|
|
|
the littleman
|
Ben onderweg naar mblik! Hier wind zat Maar nie heus 12 knopen max
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Sterkte Ries Net terug van Enkhuizen. Paar uurtjes kunnen varen met de 11m. Was niet epic, maar toch lekker met TBK en Peter (Laurens) gevaren in het zonnetje. Wel weer voor het eerst kouwe klauwen. Tjezus zeg. Frank en ik stonden naast elkaar de naaldjes uit onze vingertopppen te trekken. Heerlijk gevoel weer........Not dus. Gauw maar weer mijn Flashbompies aan. Lekker warm
|
|
|
|
FlyingHigh
|
We zijn er weeeer . Sterkte en een spoedig herstel met je amputatie gevalletje Ries. Dat het allemaal maar mag helpen!! Ziet er weer goed uit qua woei de komende dagen...zucht.
|
|
|
Giertje
|
Gelukkig was het niet veel vandaag maar wel ruk voor de bikkels die wel hebben gekite. Kon niet weg vandaag, om dat ik altijd de afwas doe moest ik thuis blijven wachten op een nieuwe vaatwasser.
|
|
|
|
Giertje
|
Ja mannen dat wordt een zware dag morgen. Geen wind dus geen excuus om er tussen uit te glippen. Dus dat wordt gezellig op bezoek bij je schoonmoeder.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Gewoon morgenochtend een kruik in je nest leggen, thermometer er tegenaan houden en als je meissie binnenkomt zeggen dat je 40 graden koorts hebt en dat je echt niet mee kan. Als ze dan weg is en zich echt schuldig voelt, je kribje uit, zak chips opentrekken en in alle rust een filmpie kijken. Werkt altijd
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nu maar hopen dat je meissie niet dit forum leest John, kan je de volgende keer ook mee als je echt ziek bent.
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Morgenavond om 21:00 staat er wind op Schellinkhout. Wie heeft er een zaklamp?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ach het zonnetje schijnt, kan slechter toch?
|
|
|
Wanda
|
Het is prachtig weer, daar genieten we ook zeker van!!
|
|
|
@LaurenS
|
Het zal niet , het waait 21-25 knopen Noord op Wijk en het is donker ......
|
|
|
joosie
|
Jammer morgen vrij...... weer in de avond kans op
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Morgen nog iemand naar Medemblik, of kijk ik helemaal verkeerd op windfinder?
|
|
|
@LaurenS
|
Nop,ziet er redelijk uit,wie weet kom ik ook nog ff buurten.Mot het wel minimaal 16 knoten waaien natuurlijk
|
|
|
the littleman
|
Ik ook in de middag, als het wappert dan!
|
|
|
laura
Geen avatar
|
Morgen 10 uur edam! Eindelijk weer na een maand.
|
|
|
@LaurenS
|
Waar ga je Laura , noord of zuid..zal fris zijn ,maar wel 18-23 knopen. Even de nieuwe 11m2 Edge kietelen
|
|
|
Giertje
|
Je kan met zuid oost het beste naar de zuidkant gaan. Ik kan pas in de middag ( dan is het ook niet meer zo koud)
|
|
|