Tony-G
|
beterschap Richard,
|
|
|
joosie
|
succes Richard met je hand, laat je maar verwennen door de verpleegstertjes in het MCA hopelijk blijft er nog wind staan voor het weekend BRR bok koud maar wil toch ff varen
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Mmmh, vrijdagpiekje verschuift al naar eind vd middag ...maar as dinsdag eindelijk weer een echte NWer
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Maar voor morgenmiddag ziet het er toch best redelijk uit .....en ik kan me enige uurtjes losmaken van mijn klus Dus laat het hier maar weten waar het een beetje gezellig is Blikkie of Enkie... Want op Edam zal ik wel de enigste zijn ..of niet Ger ? Wil toch nog wel een keer kiten voor het echt te koud wordt.
|
|
|
|
Giertje
|
Frank ik snap niet wat een vrouw in jou ziet. Je bent een nieuwe keuken aan het plaatsen en je gaat er weer vandoor als je het op prijs stelt dat je met de kerst lekker kan eten, maak die klus dan eerst af voordat je weer onder die vlieger gaat hangen. Deze jongen gaat morgen gewoon naar Edam heerlijk warm ingepakt in zijn Gul Hydro Drysuit
|
|
|
FlyingHigh
|
(pimploser_kitesmiley)Is dat een extra handenwarmertje voor het kiten Ries? Wat een watje word je toch hè!! Ok ff serieus, heel spoedig herstel man. Hopen je snel weer op het water te zien!., beterschap. John, heb je al je nieuwe pads binnen ouwe ging ze vandaag halen toch? En kiten ze lekker, gaan de board-offs nu nog beter??
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Yep, pads vanmiddag even gekocht. Moet nu beter gaan. In ieder geval zitten mijn voeten minder vast door die hoge rand aan de achterzijde van die F-One pads. Zaterdag ziet het er ook nog goed uit qua wind. Hopen dat ie blijft staan. Mooi dagje Medemblik of Enkie dan
|
|
|
Giertje
|
Citaat van Ride: Hopen dat die blijft staan. Wat een problemen kan je toch hebben als kitesurfer.
|
|
|
@LaurenS
|
Citaat van Ride: Hopen dat die blijft staan. Wat een problemen kan je toch hebben als kitesurfer. Gelukkig geen last van , morgen naar Blikkie voordat de kou intreedt
|
|
|
Tim_GTS5
|
Hoop dat de zaterdag nog wat wordt qua wind, koud is het dan al bah ! Moet toch echt ff de nieuwe kite testen Peter zoekt jou bedrijf nog mensen voor een 32 urige werkweek
|
|
|
|
HarryM
|
Ik ga zo richting Warder Edam, lijkt lekker te waaien, fris O/ZO 16 knp. Tot zo?
|
|
|
Ro@ld
|
Vanmiddag vrij genomen denk er aan naar medemblik te gaan nog meer mensen die kant op?
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
ja is medemblik de place to be? Kom ik zo ook ff bibberen. nog geen handschoenen gekocht
|
|
|
Eltimm
|
Was net om 10.30 in Medemblik, maar er was niemand. Nog gedacht om te wachten, maar moest aan de bak vanmiddag. Was wel redelijk koud, qua gevoelstemp. Succes mensen!
|
|
|
|
Ro@ld
|
Half uurtje mblik samen met Patrick
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Ritje Amsterdam <-> Medemblik en weer terug was echt heel leuk! Zonnetje en alles.
Trapeze vergeten . fuk!
|
|
|
|
@LaurenS
|
Grrrr LE ontploft.:-(
Ik ken dat,schelpjes zeker Was weer even lekker vandaag op Warder met de 11m2 ,Mannetje/vrouwtje of 8 op het water en nog niet te koud. Later kwam de zwafra ook nog langs,en stonden we er met zijn tweeën op.Wind trok later nog even verder aan voor de hogere jumps
|
|
|
Ro@ld
|
Top sessie gehad met Patrick op medemblik, En wat gingen we weer hoog met een Bijna overpowerde 11m
|
|
|
|