|
|
FlyingHigh
|
Gezellig daggie gehad op Schell hoop gezellige badgastuh. In de ochtend toen het nog niet zo vlagerig was lekker gevaren, maar daarna hele tijd van kite gewisseld. Was niet echt mijn dag. Maar wel weer lekker om erop te staan Netjes hoor John . Ik heb vandaag de 7 m maar gehaald
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Heb geen zin om in mijn eentje te varen op Wijk , tot zo was druk hoor op de bunker Richardt! Waren zo'n 10 man op het water. mega wind toen ik begon 26knoop nog met 9meter maar dat was na paar keer op en neer echt teveel en toen met 6meter. Wel kortere sessies, nog spierpijn van zaterdag Paar keertjes gewassen en leeggesnotterd en nu als halve tamme nog "aan het werk" Zojuist trouwens weer even contact gehad met Boei van de Martinuskerk ivm. m'n webcam-voor-Schelly ideetje. Plannetje komt steeds iets verder (materiaal al in huis overigens). @KiterUitSchell woon jij toevallig zo dich tbij de kerk dat jouw internet daar te ontvangen is? (Tussenoplossings-dingetje).
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was vooral vanmorgen lekker op Schellie. Iets minder vlagerig dan in de middag . Vond ik niet heb vanmiddag een stuk lekkerder gevaren door de hardere wind, ondanks de regen Eindelijk weer een topsessie vandaag hele dag heerlijk en flink (over) gepowered met de 9 gevaren, Ik wilde eigenlijk wisselen naar een 7 meter maar toen zag ik ook nog Wanda met een 9 varen en dacht bij me zelf, ik ben toch geen miedtje als zij het kan moet ik het zeker kunnen, achteraf geen spijt van .
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Heb geen zin om in mijn eentje te varen op Wijk , tot zo was druk hoor op de bunker Richardt! Waren zo'n 10 man op het water. mega wind toen ik begon 26knoop nog met 9meter maar dat was na paar keer op en neer echt teveel en toen met 6meter. Wel kortere sessies, nog spierpijn van zaterdag Paar keertjes gewassen en leeggesnotterd en nu als halve tamme nog "aan het werk" Zojuist trouwens weer even contact gehad met Boei van de Martinuskerk ivm. m'n webcam-voor-Schelly ideetje. Plannetje komt steeds iets verder (materiaal al in huis overigens). Dat gaat niet lukken roeland vanaf mijn huis . Wijk was ok met de 7 maar bij mij ging het niet toppie @KiterUitSchell woon jij toevallig zo dich tbij de kerk dat jouw internet daar te ontvangen is? (Tussenoplossings-dingetje).
|
|
|
@LaurenS
|
Vond ik niet heb vanmiddag een stuk lekkerder gevaren door de hardere wind, ondanks de regen Eindelijk weer een topsessie vandaag hele dag heerlijk en flink (over) gepowered met de 9 gevaren, Niet zo mans ouwe
|
|
|
Giertje
|
Citaat: ik ben toch geen mietje. O hoe moeten wij dat weten?
|
|
|
roelandp
|
@kiteruitschell ik zie je reactie er niet op, alleen een stuk 'quote' '/quote'
|
|
|
Haring High Richardt
|
ik ben toch geen mietje. O hoe moeten wij dat weten? Vertel ik je nog wel eens, als ik achter je sta je was trouwens al weer snel weg, moest je werken vanmiddag
|
|
|
ditispablo
|
top dagje rammen weer zeg vandaag. Vooral in de middag n stuk rustiger dus alle ruimte om te springen met de good-old 8M Nitro
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hij was vooral vanmorgen lekker op Schellie. Iets minder vlagerig dan in de middag . Vond ik niet heb vanmiddag een stuk lekkerder gevaren door de hardere wind, ondanks de regen Eindelijk weer een topsessie vandaag hele dag heerlijk en flink (over) gepowered met de 9 gevaren, Je was er vanmorgen niet eens pieperd. Kwam pas weer erg laat aankakken met je droogpak Tuurlijk heb je vanmiddag dan lekkerder gevaren. Je hebt ook alleen vanmiddag maar gevaren Zag er goed uit John, kan je nagaan als je, je dag hebt Nou, ik had echt mijn dag niet Sander. Ging niet echt heel lekker. Lag aan mij hoor. Beetje aan die vlagerige wind, maar absoluut meer aan mij. Hoop dat het de aankomende dagen lekkerder gaat
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@Pablo, jij hebt die bladder dus goed geplakt en nog lekkere gesprongen ook Als dit het nieuwe herfstweer moet voorstellen, ga ik graag gelijk door naar 2016, vlagerig vlagerig vlagerig en dat vreselijke natte gladde groene tapijt erbij Was al met al wel een heel gezellig kluppikiters bij elkaar en oh oh oh wat een ruimte opeens op het water
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was idd weer eens een top ochtend.. .lekker windtje goed kunnen varen met mijn 7 mtr en nu mijn WOO wel helemaal opgeladen en hij werkte nu wel weer ....alleen ik krijg hem nu niet gedownload op mijn WOO App Weet nu nog niet hoe hoog ging vandaag ....altijd wat met dat ding..
|
|
|
Tim_GTS5
|
Je moet hem wel 'pairen' of connecten he Frank, dan pas kan je sessies downloaden.
Lekker bezig John ! Ik had vandaag 12,5m op Wijk met de 7m en te weinig wind en teveel regen trouwens grrr
|
|
|
@LaurenS
|
en teveel regen trouwens grrr
Tja,zag die bui al hangen
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
De 7m was goed gepowerd bij de bunker, maar wat ik ook probeerde kwam niet meer terug op de plek waar ik gestart was. Er stond een behoorlijke stroming. Dus sinds lange tijd maar terug gelopen (was niet de enige) Wat zou je hieraan kunnen doen
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Je moet hem wel 'pairen' of connecten he Frank, dan pas kan je sessies downloaden.
Lekker bezig John ! Ik had vandaag 12,5m op Wijk met de 7m en te weinig wind en teveel regen trouwens grrr
Lekker hoor Tim Begon op Schellie pas rond 14.30 uur of zo te regenen. Tot die tijd constant droog geweest. Wel heel vlagerig, maar ja, we hadden gelukkig weer wind. Kijken wat aankomende week ons brengt
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Roeland ben mij gaat het niet lukken internet .wijk was goed met de 7 ik had ook mijn dag niet kon geen juiste afzet vinden voor een lekkere sprong wel hoge golven maar weinig ruimte ertussen en redelijk veel brekers
|
|
|
TBK
|
.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Frank zet er een punt achter..
|
|
|
FlyingHigh
|
top dagje rammen weer zeg vandaag. Vooral in de middag n stuk rustiger dus alle ruimte om te springen met de good-old 8M Nitro
Zag er ook goed uit Pablo. Mooie floaty jumps Zwafra, heb je wel de nieuwe ios 9,1 op je appeltje geinstalleerd?? Oudere versie, doet hij het niet!!
|
|
|
Wanda
|
Het was flink werken met de 9 vanmiddag Ondanks dat toch even lekker kunnen gevaren..
|
|
|
roelandp
|
Er stond een behoorlijke stroming. Dus sinds lange tijd maar terug gelopen (was niet de enige) Wat zou je hieraan kunnen doen Ik schaar mezelf onder de beginners, maar hierbij toch mijn 50 cents Er stond idd een behoorlijke stroming van zowel de wind (45 sideshore schuin naar noord stuwend) als opkomend water (14.36 hoogwater). Daarbij komt dan nog dat het langzaam richting 'Nieuwe Maan' gaat, waarbij Maan en Zon in elkaars verlengde staan en springtij erbij komt kijken. De stroming is nog wat krachtiger. Merkte het zelf ook, 1 meter van de kant even muts weer op het hoofd zetten en je ziet jezelf gewoon langs de kant drijven. Teruglopen heb ik zelf meer last van als je niet genoeg tegendruk kunt geven en niet genoeg upwind kan komen, bij te weinig wind dus. Nu kan het zijn, (ik weet niet hoe laat je was, zelf was ik om 13.00 weg) dat je niet genoeg kon opkanten omdat je te overpowered was? En je dus eigenlijk zijwaarst glijdt over het water (rutschen bij snowboarden) ? Of misschien was het door het ontwijken van brekende golven en vaker downwind gaan? Of gewassen door een golf? Zelf had ik 1x dat ik lang moest terugvissen naar mijn board en was ik halverwege het strand richting wijk, toen heb ik ervoor gekozen niet te diep zee op te gaan maar korte rakjes terug te varen in de kleine golfjes. Zodat ik niet nog een keer kon worden gewashed Maar mooi was het weer! the end en ze leefden nog lang en gelukkig.
|
|
|