larsjeee
|
Enkhuizen lig in ieder geval de eerste 50 meter ijs met sneeuw er boven op.
|
|
|
pewpew
|
Sorry mensen, ik ben echt niet fit genoeg om de deur uit te gaan. Voor de mensen die gaan, have fun
|
|
|
the littleman
|
Snowkite sessie 1 hebben we in de pocket. Was gezellig met 4 man ergens in Berkhout op het weiland.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Voor het eerst van mijn lefe een snow ski sessie met Coos Zok geboekt We zijn naar Langedoik gegaan en op het festival terrein van de Indian Summer de eerste meters gemaakt. Net even te kort wind door de bomen van het Geestmerambacht maar toch genoten Filmpie komt nog
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Ook snowkitesessie 1e keer volbracht. Alleen de volgende keer een weiland uitzoeken waar de wind wat stabieler is ipv naast het mooie Vinkeveen (-; Dus misschien een lijst maken met mooie snowkitespots.
|
|
|
audi
|
Ik ook gesnowkite en omdat ik al vaker geweest was een stuk land uitgezocht van 700 m lang en 300 meter breed waar de wind mooi vrij op aan kon komen. In het begin lekker heen en weer gegleden met een 5 meter. Later aan de 9 meter edge wat super ging om leuke sprongen te maken
Dus het was weer een super kite dag.
|
|
|
bredo
|
ik zag nog twee snowkiters bij uitgeest! wie waren dat?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zo met Coos Zok de laatste ski snow sessie ergens in Noord Holland doen! , nog meer badt gastuh ?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Straks weer ff 't water op bij Enkhuizen
Je gaat je gang maar, veel plezier
|
|
|
gyttja
|
Snowkite sessie op een oud vliegveld was ook top. Alleen de landing op het beton van de landingsbaan was wat minder, auwie. Kom maar op met die zon en wind, kunnen we het veilige water weer op (weg ijs).
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Snowkite sessie 1 hebben we in de pocket. Was gezellig met 4 man ergens in Berkhout op het weiland.
Waar was jij dan? Bij de windmolens? Ik was even verderop, en daar was eigenlijk net iets te weinig sneeuw om mooi heen en weer te kunnen
|
|
|
the littleman
|
Nee bij de hoogspannings masten! Moet wel een beetje spannend zijn toch;)
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Hehe,de vooruitzichten voor volgende week zien er weer is wat beter uit, zal een keer tijd worden. Maandag maar is een poging wagen,Woensdag ziet er veelbelovend uit
|
|
|
KiteFEEL
|
Gewoon vandaag even een heerlijke kitesessie gehad met de 11 meters in Schellinkhout. Niks koud en zelf lekker geëindigd in het zonnetje. Dat was weer eens de hoogste tijd!
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Morgenochtend VROEG is er een kans op Wijkiki. 11 uur gaat de wind er weer uit... Wil om 9 uur op het strand zijn.. Meer gegadigden?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Hehe,de vooruitzichten voor volgende week zien er weer is wat beter uit, zal een keer tijd worden. Maandag maar is een poging wagen,Woensdag ziet er veelbelovend uit Ik doe met je mee maandag, morgen is t niet veel + regen have fun Roeland
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
was net te doen. Toch nog uurtje gevaren met 11m. Robbert jij was nog wel aardig aan het vliegen met je flysurfert! Op naar volgende week.
|
|
|
@LaurenS
|
Lekkerrrrrr mannen ,ik zet in op de maandag .
|
|
|