@LaurenS
|
18 knots , moet lukken!
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Heerlijke sessie op schellie, eindigde wel heel nat door hele fijn motregen nu de Kite te drogen gehangen
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
2 dagen in Spanje en 2 dagen goed kunnen varen ....alleen vandaag een haaien alarm.. iedereen moest van de reddingsbrigade van het water af.. Hier nog nooit meegemaakt er bleek een aantal haaien van meer dan twee meter rond te zwemmen .. Maar ben toch maar weer het water op gegaan ....maar geen haai gezien.
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Vanaf morgen ook weer 3 weken in de baai(waar je bijna elke dag kan varen haring) Hoop dat de haaien een beetje geschrokken zijn van jou vliegkunsten
|
|
|
panharing
|
Hier op IJburg heb ik elke dag last van een haaienalarm. Maar dat komt omdat mijn schoonmoeder om de hoek woont...
|
|
|
Langbeest
|
Nog een weekje en dan mag ik ook weer voor 3 weken. Lekker iedere dag varen ....zin in
|
|
|
Giertje
|
Ik ben benieuwd wat voor haai het is geweest, hopelijk geen haringhaai.
|
|
|
TymonK
Logs: 0 | 104 uur
|
Lekker dan over 2 weken ook in Spanje.... hoop dat die haai tegen die tijd genoeg gegeten heeft.....
Woensdag ochtend zuid-oost. Edam? Of ergens een betere spot?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank en jolanda pr vakantie gr beun
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
hey frank en jolanda pr vakantie gr beun En dat is twee, begin je te dementeren Beuntje Of mot je wat van hem
|
|
|
piede
|
Volgende week zit ik nabij Castricum op vakantie, wat zijn dan een beetje de aangewezen spots in de buurt waar meer mensen naartoe gaan?
Is Castricum aan zee bijvoorbeeld wel leuk of kun je beter uitwijken naar Wijk of Egmond aan zee?
Alvast bedankt!
|
|
|
@LaurenS
|
Is Castricum aan zee bijvoorbeeld wel leuk of kun je beter uitwijken naar Wijk of Egmond aan zee?
Alvast bedankt!
Lekker uitwijken naar Wijk aan zee(15 min met de auto).De golvies lopen daar gewoon mooier.Strand van castricum op zich is prima met leuke strandtenten zoals Deining en club Zand.Aanrader is ook de strandopgang bij Heemskerk(alleen met de fiets te bereiken).We hebben ook nog een watersportvereniging bij Castricum zitten met allerlei activiteiten maar daar moet je weer lid van worden .
|
|
|
Huik
Geen avatar
|
Denkt iemand dat er woensdagmiddag nog iets te doen is met een 12?
Morgenochtend ga ik waarschijnlijk naar Medemblik. Ziet er aardig uit. Of flysurfer 12 meter speed 5 of 18 meter!!
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
5 dagen in Spanje en 5 dagen met 9 mtr kunnen kiten ...nu al een Top vakantie...
|
|
|
Langbeest
|
Hou vast.....ben er bijna
|
|
|
@LaurenS
|
Morgenmiddag Wijk uurtje of 16:00 , dertig knopies
|
|
|
pewpew
|
Morgenmiddag Wijk uurtje of 16:00 , dertig knopies Gaat dat door laurens?
|
|
|
|
piede
|
Alvast bedankt!
Lekker uitwijken naar Wijk aan zee(15 min met de auto).De golvies lopen daar gewoon mooier.Strand van castricum op zich is prima met leuke strandtenten zoals Deining en club Zand.Aanrader is ook de strandopgang bij Heemskerk(alleen met de fiets te bereiken).We hebben ook nog een watersportvereniging bij Castricum zitten met allerlei activiteiten maar daar moet je weer lid van worden . Tnx! Heb er zin in, hopelijk een beetje wind de komende weken.
|
|
|
|
pewpew
|
schell nog windstil ga later mocht het nog gaan waaien
zit thuis te wachten dat het in wijk aan zee nog komt hopelijk
|
|
|