Beng
Geen avatar
|
Graag gedaan boy's. Volgende keer de andere kant maar eens proberen.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het lijkt weer redelijk te waaien....dus spullen pakken en naar Schellie ...ben er om een uurtje of 12.00.
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Ik weet wel waar ik heen ga
|
|
|
|
Langbeest
|
Er komen nu nog wat fikse buien over. Als het klaar is dan zal het bunker worden. We keep in touch
|
|
|
zwafra
|
Ik sta nu op Schellie ...maar na ook een paar flinke buien begint de wi d weer goed aan te trekken De richting is west maar goed te doen...
|
|
|
@LaurenS
|
Wind zat op schell hoor , stukkie meer dan wijk
|
|
|
zwafra
|
Wind zat op schell hoor , stukkie meer dan wijk Top dagje ...hele middag met mijn 9 mtr Edge kunnen varen.. ( Tom met zijn 10 mtr Foto.)
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
wijk was lekker met de 12m, wel een schuimbak, maar lekker weer en lekker windje en gezellig
|
|
|
onderaqua
|
Het was een beetje aan en uit met een toefje regen.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top sessie op Petten met Coos zok en de 11 meter. Voor de pauze richting Hargen aan zee gevaren waar spiegelgladde Ijsbanen waren. Na de pauze richting Sint Maartensdijk gevaren waar Ocean waves waren van 3 a 4 meter waar je heerlijk tussen door kon varen, ongelofelijk Wel weer super gigantisch druk met 4 kiters, goed dat jullie lekker met zijn allen heerlijk op Wijk en schel zaten zodat wij alle ruimte hadden Na afloop nog heerlijk gezeten aan de strand tent, mooi daggie
|
|
|
Tony-G
|
Vandaag weer derde dag op rij lekker gevaren op Schellinkhout. Rond 15.45 trok de wind aan tot 20/22 knopen. Lekker gevaren tot 17.30. Volgende week wordt het lekker warm en dan gaan we suppen ????
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Was top afgelopen zaterdag samen met erik_vr en nog 108 anderen stukje gedownwindered van hoek naar helder. Eerste stuk was beetje choppy en toch wel ff excitement voorbij de haven van scheveningen waar net een mooi schip uit komt varen. Daarna 3 etappes heel erg vol gas langs het ondiepe en door kreken: scheveningen - noordwijk - ijmuiden/wijk - camperduin Toen was het tijd voor het laatste stuk. De organisatie had gesommeerd dat we 100-200 meter uit de kust zouden varen ivm. golfbrekers / strekdammen. Dit was dus meteen soort van open zee tocht, met mega crazy hoge golven en toch wel een gevoelloos achterste been. Ogen vol met zout en gaan. Erg blij toen ik de vuurtoren van Den Helder begon te herkennen. Done! Gelukkig hebben we de track & trace nog: https://www.strava.com/activities/1141977369
|
|
|
Haring High Richardt
|
Goed bezig Roeland, volgens mij heb ik je gezien op Wijk met je maatje ? Volgend jaar wil ik hier ook aan mee doen . Hoe heb je je voorbereid op dit evenement ? Veel getraind ? Conditie ? Saaie soksessie op Medemblik met de Thech en Sok met de Speed, hoop Badtgastuh en 2 foilkiters
|
|
|
Bartbegin
Geen avatar
|
Idd heel gaaf Roeland, was in Wijk en zag iedereen langskomen. Gaaf om te zien! Kunnen we nog een beetje varen vandaag..? Met de 14m?
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
@Richardkiter Ja ik wilde dus gaan trainen. Ik ben niet verder gekomen dan het uitdraaien van het trainingsschema. Behalve kiten heb ik niet gesport, wel redelijk veel gekite (bijna altijd wanneer het kon de 3 weken ervoor, maar goed dat is niet noemenswaardig, zie mijn gpslog in handtekening) en de 3 weken huisoppas in wijkiki wel wat gewandeld door de duinen. Mijn conditie is denk ik wel redelijk. Anderen hebben keihard ervoor getraind en die hadden het wellicht wat makkelijker. Omdat ik veel upwind vaar heb ik denk ik standaard al wat goede kracht in mn achterste been. Het was een dag met topcondities, dus een makkelijkere editie dan vorig jaar heb ik me laten vertellen. als alles zo was als etappe 1 en 5 (veel golfslag) dan was het denk ik veel zwaarder geweest, maar het hele middenstuk was gewoon racen. Het zou kunnen dat we elkaar zagen, kwam iig Teiger tegen die ff de bunker opliep, dus je zal in de buurt zijn geweest was een mooie dag zaterdag.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
kwam iig Teiger tegen die ff de bunker opliep, dus je zal in de buurt zijn geweest Die tijd is geweest hoor Roeland, Haring heb een andere vriend, wij zijn gescheiden zeg maar
|
|
|
|
pewpew
|
Ik mocht in Fiji een kite lenen van een gozer. Zeer vervelend allemaal
|
|
|
|