Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nou Henk Later had ik mijn handen vol met de 9 hoor Hij zou wat minder worden maar het werd alleen maar meer, had achteraf beter me 7 kunnen pakken, maar toch ff lekker uitgewaaid
|
|
|
|
|
Jelle
|
Waait het al op S'hout? Voor het eerst weer proberen na schouderoperatie oktober
|
|
|
martindj
Logs: 0 | 297 uur
|
Gaan er morgen nog mensen het water op ondanks de kou? Ik zit te denken aan een korte sessie op Edam begin van de middag, maar wil zeker met dit weer niet alleen het water op.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Kijk je wel uit voor bevroren onderdelen? Grote kans dat je safety vast vriest op het IJsselmeer komende week. Ik wacht wel weer tot het een paar graden boven nul wordt.
|
|
|
martindj
Logs: 0 | 297 uur
|
Ga bij gebrek dat een buddy toch maar skippen vandaag. Het is me even te ver weg om op de gok heen en weer te rijden.
|
|
|
Giertje
|
GEKKER KAN HET NIET WORDEN! Gelezen in het Noordhollands Dagblad 28 februari Kitesurfers op Edam. Wat een bikkels.
|
|
|
|
|
bredo
|
heb ik toch allemaal maar gemist...die wakken..(not) zat lekker in de bergen te skieen!
|
|
|
|
the littleman
|
Ja eindelijk. Bijna klaar dus ik mag weer... Hoe laat ga je Henk?
|
|
|
|
the littleman
|
Ja zie het nu. Een grote ijsplaat. Dacht ff snel tussen het verbouwen door, dus niet naar wijk.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ja zie het nu. Een grote ijsplaat. Totaal niet te kiten ? Ook niet als je wat verder loop ? Morgenmiddag nog gasten naar Petten ?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Vanmiddag uurtje of 13:30 Wijk
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was weer ff lekker bij de beach club met de 9 meter ff uitwaaie zonder ijs
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
was wel ijskoud dat zeewater Bloedheet met droogpakkie an, wel kouwe klauwe
|
|
|
|
Emanuel
|
En er was nog een zonnetje ook...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Uurtje of 13.00 uur Medemblik, nog meer Badt gastuh ? Was heerlijk vanmiddag op Medemblik met de 9 meter en totaal niet koud, mannetje of 10 op het water lakkah rustig
|
|
|