zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Op andijk is de wind redelijk aan ..genoeg voor een sessie met mijn 11 mtr... Net weer terug van Andijk ....was een lekker dagje zon en en redelijk windje . Morgenmidag meer wind verwacht richting NNO ben om een uurtje of 16.00 op Edam.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Hoop het frank morgen , voorspellingen zijn niet overtuigend voor het noorden. Vandaag te weinig ,kreeg steeds een windvlaag paar meter voor de kant geen ruimte om te springen
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
In principe niet haha vrouw en kind waren mee dus beetje lullig als pappa dan op de kant stort
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vanmiddag even een paar uurtjes gekite op Medemblik, eerste sessie met de Flysurfer Soul 15m is een feit. Kite is goedgekeurd, alles wat er over gezegd en geschreven is klopt
|
|
|
|
zwafra
|
Heerlijk gevaren op Edam...na 17.00 uur wind nam goed toe tot zo,n 20 knp gezellig druk...
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Maak toch niet uit teiger met je nieuwe kite kan je altijd
Hij was heerlijk vandaag , leek eerst wat te weinig maar de wind trok lekker door. Je kwam precies op tijd frank
|
|
|
Haring High Richardt
|
Eindelijk na een zeer lange tijd weer eens een top sessie met de 9 meter op Schellie met een zoodt ouwe bekende Badtgastuh
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Heerlijk, eindelijk weer eens met stevige wind gevaren. Gezellig op Schellinkhout, veel bekenden gezien
|
|
|
zwafra
|
Het lijkt me weer wat te waaien..maar zie weinig kite aktie op de diverse webcams.. (Henk update voor schell.. ) Voor morgen wordt er wat meer wind voorspeld ,hopelijk genoeg voor het testen van mijn net binnen gekregen "low wind" board. Hier het plaatje voor Zondag.
|
|
|
Teigetje
|
Vanmorgen even de spiertjes getraind en, ik ga zo ff op Schel kijken hoop dat ik met de 15 kan varen.
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
ja beetje twijfelachtig allemaal... IJmuiden lijkt nog wel OKE. Maar 2x3 kwartier rijden voor deze wind mij te grote gok. Dan maar racefietsen
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Wow, Schellinkhout was super, heerlijk rustig, mijn 18m Sonic2 zwaar overpowered, Maar heerlijk gevaren
Ps het is weer winter tijd op kitehigh, originele post gedaan om 19:06, maar kitehigh meldt 18:06
|
|
|
zwafra
|
Dan toch vandaag een dagje gemist ,maar morgen ben ik ook weer aanwezig op Schellie en de windvoorspelling voor morgen ziet er redelijk uit zo,n 15 knp WZW moet net genoeg zijn..
|
|
|
Teigetje
|
Ja lekker aan de Soul gehangen zeker weer een record verbroken, in me hoofd he, die niks woo doet het niet. Maar ja wat ik zeg lekker gekite totdat er iemand besloot mij te torpederen en ze kite door de mijne heen gooide helaas niet meer her te starten dus naar de kant gelopen en de boel nagekeken zo te zien geen schade. Klopt Manfred tis nu 22.07 maar op kitehigh 21.07
|
|
|
|
|
zwafra
|
Het was vanmiddag weer lekker op Schellie ..lekker pittig windje en erg rustig.. "Haring high Richard"was weer druk aan het trainen voor zijn prestatie tocht voor het goede doel van 130 km van Hoek tot Helder ..maar dat gaat hem zeker lukken
|
|
|
Haring High Richardt
|
Haring high Richard"was weer druk aan het trainen voor zijn prestatie tocht voor het goede doel van 130 km van Hoek tot Helder ..maar dat gaat hem zeker lukken Zeker, vanmiddag alles uit de kast (auto) gehaald om maar zoveel mogelijk kilometers te maken . 11 meter 9 meter, twintip, Thech als deur gebruikt en Thech als suuuper foil gebruikt, Woo met sjoemelsoftware, 9. 9 meter gesprongen Alles voor de Hartstichting en mocht je nog een bakkie (famile) kibbeling of een haring over hebben in euries voor de Hartstichting, hier kan je doneren als je durf ! https://www.hoektothelder.nl/actie/richard-brandsma/doneren
|
|
|
zwafra
|
Vandaag verkeerde keuzes gemaakt en daardoor niet het water op geweest ... Maar voor morgen ziet het er ook weer goed uit ...NW 25-30 knp nog mensen morgen naar Andijk ? Ik ben er om een uurtje of 12.00 .( Kleine kite mee) See You
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
De vrouw moet ook happy blijven frank dus een daggie missen is geen schande, maar lekker was het. ik ga pas na 4en of na 7en ff kijken nog
|
|
|