|
bredo
|
slechtste sessie van het jaar vandaag...slechte wind, veel stroming en rommelige zee...pfff
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor morgen(woensdag)word er weer een lekker windje verwacht... Nog mensen naar Schellie voor een ochtend sessie.. Ik ben er om een uurtje of 10.00
|
|
|
bredo
|
was toch nog even lekker op Edam....met zij drieen zat ruimte en zat wind!
|
|
|
|
Kitemenn
|
Rust in vrede...
|
|
|
Leon van Bergen
|
Gister terug gekomen van een top vakantie van 10 dagen op Fuerte Ventura met de Badt Gastuh on Tour, alle dagen windt en gemiddeld 25 graden. Eigen appartement met zwembad en 2 huur auto,s voor 6 personen, prima geregeld door Gillion van Kite Trafel, aanrader !. Was helegaar geslooopt en Kapot-ski toen we thuis kwamen van het hoogtepundt van de vakantie de Terugreissss !!!! Vanmiddag nog iemand naar Andijk? Ben zeer blij met je berichtje HHR want ik ga donderdag zelf voor een week met 4 maten maar de voorspellingen geven die wind bijna nooit aan, hoeveel kts gemiddeld en elke dag kunnen varen?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Voorspellingen voor Flagbeach via wind guru kloppen over het algemeen. Sotavento klopt niets van vanwege de Thermiek en bergen, daar kan je zo 5 a 10 knopen extra bij tellen als de zon schijnt en het helder is. Wij hadden alle dagen kunnen varen. We hadden een tappas rond side daggie ingepland on de ouwe Badt Gastuh botjes een beetje rust te gunnen . Gemiddelde wind, tussen de 15 en 30 knopen, ik vaarde met 9 en 11 meter https://old.windguru.cz/nl/index.php?sc=49341&sty=m_menuBovenstaande klopt eigenlijk wel, Henk kiter uit Schel zit er nu en er was geen wind, hij ging golfsurfen. Waar zitten jullie ?
|
|
|
Leon van Bergen
|
Oke dan ziet het er voor aankomende dagen toch niet zo goed uit maar goed, wat niet is kan nog komen! Wij zitten in Corralejo, daar zat ik in Jan. ook en is een mooie uitvalsbasis voor FlagBeach en El Cotillo maar Sotavento is wel een stukje rijden natuurlijk. ik ga duimen voor meer wind, thanx!
|
|
|
|
Tony-G
|
Morgenochtend goede wind verwacht, meer mensen in de ochtend naar Enkhuizen of Muiderberg ?
|
|
|
the littleman
|
Morgen ochtend naar blikkie! Denk 9 uur
|
|
|
Giertje
|
Je moet er vroeg bij zijn morgen! 7.47 gaat de zon op dus 7.30 pompen en gaan. vanaf 9 uur zakt de wind weg.
|
|
|
KiteShallow
|
Helaas, de wind kakt overal in.....het wordt thuis klussen.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Windje zag er vanmiddag ook weer erg matigjes uit. Hoop morgen nog beetje maar denk het eigenlijk niet
|
|
|
Giertje
|
Henk dan moet je wat eerder je bed uitkomen toen was er nog voldoende wind. Morgenochtend uurtje of 10.
|
|
|
the littleman
|
Windje was ook matig Henk! En ik denk dat je gelijk hebt voor morgen. Alle voorspelling van de afgelopen weken zijn veel hoger, dan dat het in werkelijkheid is...
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Toch vanmiddag lekker gekite ..was wel een low wind sessie ...maar de temperatuur en zon maakte veel goed ,het was wel weer oudewets druk op schellie . Maar het mag van mij ook wel weer eens echt gaan waaien..
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Zag flink wat kites in de lucht idd maar 70 % matras dus dat is al geen goed teken
|
|
|
|
|
|