|
|
Langbeest
|
Let op hoor.... kan bij Ries ook zomaar Schel worden of Petten.... :-)
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Geen Theo en Haring gezien bij de Bunker. Na een kiteritje richting de Pier kwam ik de zwagers tegen. Ze waren lekker in de luwte van de Pier aan het varen. Prima sessie met de 9M Chaos.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hij was weer lekker , begonnen met de 5 maar dat ging niet lekker daarna met de 7 het water op dat was toppie
|
|
|
the littleman
|
Vanmiddag weer los op schel. Ik zag alleen vanochtend dat er iemand les ging geven met deze wind
|
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
jazeker, Henk, of ochtenddienst of middagdienst. Na ochtenddienst die om 14.00 uur klaar is kan ik varen en voor de middagdienst kan ik de hele ochtend varen. Zo ken ik alle dagen varen, terwijl het dan lijkt of ik niet werk. Jj nog gevare vandaag Henk?
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De storm van gisteren is weer geluwd ..maar het ziet er voor vanmidag ook nog goed uit richting West en zo,n 25 knp .. Nog meer badgasten naar schellie vanmiddag..ben er om een uurtje of 12...see you
|
|
|
the littleman
|
Ik ben er rond 1 uur hangover part 2;)
|
|
|
|
|
zwafra
|
Op Schellinkhout "de parel van het zoete water "was het ook weer Top ..lekker krachtig windje en gezellig druk..
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
jaja dat was weer een top sessie op het plasje bij schellinkhot, heerlijk gevaren , bijna alleen maar zon . Met de 8M af en toe zwaar overpowered, wat is westen wind toch lekker op schellie . en vele bekenden gezien en gesproken
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Bij de Diamanten Bunker was het ook top. Best wel druk, zowel bij de Pier als bij de Bunker. Meer van dit soort dagen.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Trok weer lekker door de wind , mooie sessie met de net nieuw opgehaalde fone furtive 10 m , nog een 6 erbij en dan is de set compleet
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Topsessie met de 9 meter op de Parel van de Noord Zee ThumpsUp Joepie YeSS Even lekker gekite op Petten maar persoonlijk vind ik Wijk beter vooral met de wind van gister, Richard ook hoor maar het is lekker dichtbij he
|
|
|
Haring High Richardt
|
het is lekker dichtbij he zeker, 20 minuten en je ben er en heerlijk (nog wel) rustig op die prachtige parel van de Noordzee
|
|
|
zwafra
|
Is dit de "parel van de noordzee "lijkt mij een aardige klotsbak en er ligt ook nog eens allerlei wit spul op het strand wat je erg moeilijk van je kite afkrijgt .....nou doe mij de "parel "van het zoete water dan maar ...zelfs met westen wind.
|
|
|