Kiters uit Rotterdam , meld je!

Leon aero2
Gast
Antwoord #15225 Maart 29, 2009, 21:18:30
edit2Rapporteer  
Nou...ik had nog geen 2 rakjes gevaren, of jij kwam me tegemoet varen. Op niet al te grote afstand zette je een aardige sprong in, waarna ik na je landing behoorlijk uit moest wijken om de kites niet in elkaar te laten gaan. Ik riep nog iets, maar jij vaarde stoïcijns door.
Ook later viel me op dat je nogal opvallend aanwezig was in het claimen van ruimte om je heen...

Maar verder even goede vrienden hoor!

Mijn oprecht excuus..heb je overigens niet horen roepen?
Als het eenmaal zo lekker waait zoals het afgelopen vrijdag deed dan dender ik weleens door…
Volgende keer neem ik een bos bloemen voor je mee om het goed te maken  Wink

Tot die tijd moet je het even doen met deze virtuele bos.....

El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #15226 Maart 29, 2009, 21:20:37
edit2Rapporteer  
wel dat was het weer, de zomer is begonnen!

PS Leon als je zo doorgaat wordt je nooit een hufter! Nu even doorzetten hoor.
Leon aero2
Gast
Antwoord #15227 Maart 29, 2009, 21:25:06
edit2Rapporteer  
wel dat was het weer, de zomer is begonnen!

Allemachtig!!
Als ik het zo bekijk Rudo, ontmoeten we elkaar pas weer op de wakeboardbaan ipv de woei
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #15228 Maart 29, 2009, 21:30:00
edit2Rapporteer  
Als ik het zo bekijk Rudo, ontmoeten we elkaar pas weer op de wakeboardbaan ipv de woei

He Rudo, dan kun je je 666 (nu dus 333) gebruiken als monoski loser schater
Leon aero2
Gast
Antwoord #15229 Maart 29, 2009, 21:31:50
edit2Rapporteer  

haha  Grin
El Rudo

Antwoord #15230 Maart 29, 2009, 21:33:48
edit2Rapporteer  

haha  Grin

zeggeehh ik ben wel ruig maar niet zo ruig... Monoski pflah!
Michiel.
Moderator

Antwoord #15231 Maart 29, 2009, 21:53:05
edit2Rapporteer  
Zoooo, die is ruig, hoe kom je erop schater
Mriek

Antwoord #15232 Maart 29, 2009, 21:54:24
edit2Rapporteer  
Overigens het verhaal wat je daarna oprakelt is misschien echt interessant voor het NKV, en niet alleen voor onze spot ThumpsUp

De palen is een geval apart. Dat is misdadig en daar mogen we best die BOA op aanspreken. Die heeft immers al een paar keer gezegd dat het onzin is dat ze gevaarlijk zijn.
Ik stel ook voor dat hij persoonlijk de nabestaanden van het eerste slachtoffer het nieuws moet gaan vertellen. Ronald is voor niets gestorven op de Slufter op deze manier Angry

Voor nu vind ik dat iedereen BOA hierop aan mag spreken, over dat gevaar. En dat kun je ook als argument aandragen als je erachter vaart en 'gepakt' wordt. Soms is het veiliger om daarnaar uit te wijken
Zal het wel even opsturen naar Dree. Wat de palen betreft: ik heb vanmiddag een ingezonden brief opgesteld die morgen aangetekend naar de directeur van het ZHL gaat. Reageert hij niet of onbevredigend (wat ik wel verwacht), dan gaat ie naar de Provincie en als daar ook niks uitkomt (wat ik ook verwacht), gaat ie naar een berg media. De brief is letterlijk een noodkreet over een levensgevaarlijke situatie. Als ze daar niets mee doen, zijn ze alleen nog maar aansprakelijker/medeplichtiger als (wanneer) er iets gebeurt. Geen idee hoeveel zin het heeft, maar er moet echt iets gebeuren.
Leon aero2
Gast
Antwoord #15233 Maart 29, 2009, 21:54:28
edit2Rapporteer  
Zoooo, die is ruig, hoe kom je erop schater

We hebben hier met een liefhebber te maken!  Grin
Mriek

Antwoord #15234 Maart 29, 2009, 21:55:28
edit2Rapporteer  

haha  Grin

zeggeehh ik ben wel ruig maar niet zo ruig... Monoski pflah!
Wahaha Broke-my-board Mountain...
Spoon

Antwoord #15235 Maart 29, 2009, 22:06:02
edit2Rapporteer  
zouden onze profs er niet mee kunnen helpen?

ondanks dat er niet veel profs op oostvoorne varen..
ik vraag me ook af wat ze er uiteindelijk allemaal mee willen bereiken..

maar goed...
goed bezig mriek...
op beide fronten btw...
die brief is top en je bent status beginner iig al dik uit!
ik kan nog dingen van je gaan leren!

Mriek

Antwoord #15236 Maart 29, 2009, 22:12:37
edit2Rapporteer  
zouden onze profs er niet mee kunnen helpen?

ondanks dat er niet veel profs op oostvoorne varen..
ik vraag me ook af wat ze er uiteindelijk allemaal mee willen bereiken..

maar goed...
goed bezig mriek...
op beide fronten btw...
die brief is top en je bent status beginner iig al dik uit!
ik kan nog dingen van je gaan leren!

Het was echt een toevalstreffer hoor! Sprong net in een flinke vlaag. Verder val ik nog steeds elke keer als een baksteen uit de lucht. Vergeet elke keer m'n kite op tijd terug te sturen, dus landen is meer plons-doorvaren... Maar thanx Spoon! Of had je nog wat goed te maken? Tongue
Michiel.
Moderator

Antwoord #15237 Maart 29, 2009, 22:17:58
edit2Rapporteer  
Goed bezig Mriek! ThumpsUp

ipv stom l#llen zoals ik doe je iets concreets. Respect! ThumpsUp

En goud gevonden, Ang Lee's film over twee schapenhoedende monoisten schater schater schater
Spoon

Antwoord #15238 Maart 29, 2009, 22:20:54
edit2Rapporteer  
Of had je nog wat goed te maken? Tongue

nouw jah.. volgends mij moet je nog steeds een keer met me meerijden omdat ik je last minute had laten staan doordat ik plots mijn naar mijn stage moest.....

hehe

en wat betreft springen.. ik spring nog niet door mn kite terug te sturen.. alleen door een golfje als kicker te gebruiken dus tsjah...
Mriek

Antwoord #15239 Maart 29, 2009, 22:23:59
edit2Rapporteer  
Haha was al bang dat de overwegend mannelijke populatie hier hem niet zou kennen! Heb ervan genoten, maar dat zal dan wel geen gedeelde ervaring zijn Wink

@ Spoon: als je dat kunt, kun je springen met je kite ook zo leren hoor. Het valt reuze mee. Gewoon doen, ook al bungel je nog en land je niet, het is echt te gek! En die lift hou ik nog wel van je te goed Wink
Michiel.
Moderator

Antwoord #15240 Maart 29, 2009, 22:47:52
edit2Rapporteer  
Haha was al bang dat de overwegend mannelijke populatie hier hem niet zou kennen! Heb ervan genoten, maar dat zal dan wel geen gedeelde ervaring zijn Wink

Zijn we toch meer metroman dan je had verwacht hier Grin loser
Mriek

Antwoord #15241 Maart 29, 2009, 22:54:10
edit2Rapporteer  

Hmmm ik denk dat een aantal leden van de populatie nu liever heeft dat je voor jezelf spreekt... Wink Overigens is de metroman alweer hardstikke achterhaald, dus of ik er nou blij mee en jij trots op moet zijn... Tongue
Michiel.
Moderator

Antwoord #15242 Maart 29, 2009, 23:04:04
edit2Rapporteer  

Hmmm ik denk dat een aantal leden van de populatie nu liever heeft dat je voor jezelf spreekt... Wink Overigens is de metroman alweer hardstikke achterhaald, dus of ik er nou blij mee en jij trots op moet zijn... Tongue

Rudo kickt op monoski's, Le@n deelt virtuele bosjes bloemen uit aan langharige mannen, zeg jij het maar.... Roll Eyes

Ik ben al door diverse die het kunnen weten afgekeurd als metroman. Helaas....
Ik ben nl. te lomp tegen BOA's, ondanks hun leuke groene handtas met bijpassende kaplaarsen loser
Spoon

Antwoord #15243 Maart 29, 2009, 23:12:53
edit2Rapporteer  

chieltje is hartstikke vrouwelijk met zn mooie vlashaar baardrandje...

en hoe goed ik ledger zijn prestaties ook vind heb ik hem nog niet mogen aanschouwen in de ruggenbrekende film...

hijs wel echt héél erg psygisch goed als de joker...zo donker en leguber is de strip ook ipv het grappige karakter wat jack neer zette..

Mriek

Antwoord #15244 Maart 29, 2009, 23:18:03
edit2Rapporteer  
Whahaha schater  schater  schater Je hebt gelijk, 't is één groot metrostation hier.
Leon aero2
Gast
Antwoord #15245 Maart 30, 2009, 10:29:48
edit2Rapporteer  
Whahaha schater  schater  schater Je hebt gelijk, 't is één groot metrostation hier.

Kan ik hier uit opmaken dat je ook een bos bloemen wilt?
Mr the Emperor

Antwoord #15246 Maart 30, 2009, 10:44:44
edit2Rapporteer  

Dan zal je vervoer van en naar het strand voortaan geen problemen meer opleveren dus.
Michiel.
Moderator

Antwoord #15247 Maart 30, 2009, 11:06:24
edit2Rapporteer  
Jongens, overduidelijk dat de wind weg is, en de zon gaat nu ff een weekje heerlijk de zee opwarmen Wink
Wie weet in mei alweer de schoentjes, caps en handschoentjes uit.

Ik kan er nu alleen nog maar van dromen... Joepie YeSS Joepie YeSS
El Rudo

Antwoord #15248 Maart 30, 2009, 11:30:38
edit2Rapporteer  
voorlopig helaas een droge droom dan want er ontbreekt hier duidelijk een natte wind
Spoon

Antwoord #15249 Maart 30, 2009, 11:42:38
edit2Rapporteer  
ik denk dat mb thuis omkomt van de natte wind luiers...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.