El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
wel dat was het weer, de zomer is begonnen!
PS Leon als je zo doorgaat wordt je nooit een hufter! Nu even doorzetten hoor.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
wel dat was het weer, de zomer is begonnen!
Allemachtig!! Als ik het zo bekijk Rudo, ontmoeten we elkaar pas weer op de wakeboardbaan ipv de woei
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Als ik het zo bekijk Rudo, ontmoeten we elkaar pas weer op de wakeboardbaan ipv de woei
He Rudo, dan kun je je 666 (nu dus 333) gebruiken als monoski
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Als ik het zo bekijk Rudo, ontmoeten we elkaar pas weer op de wakeboardbaan ipv de woei
He Rudo, dan kun je je 666 (nu dus 333) gebruiken als monoski haha
|
|
|
El Rudo
|
He Rudo, dan kun je je 666 (nu dus 333) gebruiken als monoski haha zeggeehh ik ben wel ruig maar niet zo ruig... Monoski pflah!
|
|
|
|
Mriek
|
Overigens het verhaal wat je daarna oprakelt is misschien echt interessant voor het NKV, en niet alleen voor onze spot De palen is een geval apart. Dat is misdadig en daar mogen we best die BOA op aanspreken. Die heeft immers al een paar keer gezegd dat het onzin is dat ze gevaarlijk zijn. Ik stel ook voor dat hij persoonlijk de nabestaanden van het eerste slachtoffer het nieuws moet gaan vertellen. Ronald is voor niets gestorven op de Slufter op deze manier Voor nu vind ik dat iedereen BOA hierop aan mag spreken, over dat gevaar. En dat kun je ook als argument aandragen als je erachter vaart en 'gepakt' wordt. Soms is het veiliger om daarnaar uit te wijken Zal het wel even opsturen naar Dree. Wat de palen betreft: ik heb vanmiddag een ingezonden brief opgesteld die morgen aangetekend naar de directeur van het ZHL gaat. Reageert hij niet of onbevredigend (wat ik wel verwacht), dan gaat ie naar de Provincie en als daar ook niks uitkomt (wat ik ook verwacht), gaat ie naar een berg media. De brief is letterlijk een noodkreet over een levensgevaarlijke situatie. Als ze daar niets mee doen, zijn ze alleen nog maar aansprakelijker/medeplichtiger als (wanneer) er iets gebeurt. Geen idee hoeveel zin het heeft, maar er moet echt iets gebeuren.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zoooo, die is ruig, hoe kom je erop We hebben hier met een liefhebber te maken!
|
|
|
Mriek
|
He Rudo, dan kun je je 666 (nu dus 333) gebruiken als monoski haha zeggeehh ik ben wel ruig maar niet zo ruig... Monoski pflah! Wahaha Broke-my-board Mountain...
|
|
|
Spoon
|
zouden onze profs er niet mee kunnen helpen?
ondanks dat er niet veel profs op oostvoorne varen.. ik vraag me ook af wat ze er uiteindelijk allemaal mee willen bereiken..
maar goed... goed bezig mriek... op beide fronten btw... die brief is top en je bent status beginner iig al dik uit! ik kan nog dingen van je gaan leren!
|
|
|
Mriek
|
zouden onze profs er niet mee kunnen helpen?
ondanks dat er niet veel profs op oostvoorne varen.. ik vraag me ook af wat ze er uiteindelijk allemaal mee willen bereiken..
maar goed... goed bezig mriek... op beide fronten btw... die brief is top en je bent status beginner iig al dik uit! ik kan nog dingen van je gaan leren!
Het was echt een toevalstreffer hoor! Sprong net in een flinke vlaag. Verder val ik nog steeds elke keer als een baksteen uit de lucht. Vergeet elke keer m'n kite op tijd terug te sturen, dus landen is meer plons-doorvaren... Maar thanx Spoon! Of had je nog wat goed te maken?
|
|
|
|
Spoon
|
Of had je nog wat goed te maken? nouw jah.. volgends mij moet je nog steeds een keer met me meerijden omdat ik je last minute had laten staan doordat ik plots mijn naar mijn stage moest..... hehe en wat betreft springen.. ik spring nog niet door mn kite terug te sturen.. alleen door een golfje als kicker te gebruiken dus tsjah...
|
|
|
Mriek
|
Haha was al bang dat de overwegend mannelijke populatie hier hem niet zou kennen! Heb ervan genoten, maar dat zal dan wel geen gedeelde ervaring zijn @ Spoon: als je dat kunt, kun je springen met je kite ook zo leren hoor. Het valt reuze mee. Gewoon doen, ook al bungel je nog en land je niet, het is echt te gek! En die lift hou ik nog wel van je te goed
|
|
|
|
Mriek
|
Haha was al bang dat de overwegend mannelijke populatie hier hem niet zou kennen! Heb ervan genoten, maar dat zal dan wel geen gedeelde ervaring zijn Zijn we toch meer metroman dan je had verwacht hier Hmmm ik denk dat een aantal leden van de populatie nu liever heeft dat je voor jezelf spreekt... Overigens is de metroman alweer hardstikke achterhaald, dus of ik er nou blij mee en jij trots op moet zijn...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Haha was al bang dat de overwegend mannelijke populatie hier hem niet zou kennen! Heb ervan genoten, maar dat zal dan wel geen gedeelde ervaring zijn Zijn we toch meer metroman dan je had verwacht hier Hmmm ik denk dat een aantal leden van de populatie nu liever heeft dat je voor jezelf spreekt... Overigens is de metroman alweer hardstikke achterhaald, dus of ik er nou blij mee en jij trots op moet zijn... Rudo kickt op monoski's, Le@n deelt virtuele bosjes bloemen uit aan langharige mannen, zeg jij het maar.... Ik ben al door diverse die het kunnen weten afgekeurd als metroman. Helaas.... Ik ben nl. te lomp tegen BOA's, ondanks hun leuke groene handtas met bijpassende kaplaarsen
|
|
|
Spoon
|
Zijn we toch meer metroman dan je had verwacht hier chieltje is hartstikke vrouwelijk met zn mooie vlashaar baardrandje... en hoe goed ik ledger zijn prestaties ook vind heb ik hem nog niet mogen aanschouwen in de ruggenbrekende film... hijs wel echt héél erg psygisch goed als de joker...zo donker en leguber is de strip ook ipv het grappige karakter wat jack neer zette..
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Whahaha Je hebt gelijk, 't is één groot metrostation hier. Kan ik hier uit opmaken dat je ook een bos bloemen wilt?
|
|
|
Mr the Emperor
|
Whahaha Je hebt gelijk, 't is één groot metrostation hier. Dan zal je vervoer van en naar het strand voortaan geen problemen meer opleveren dus.
|
|
|
|
El Rudo
|
voorlopig helaas een droge droom dan want er ontbreekt hier duidelijk een natte wind
|
|
|
Spoon
|
ik denk dat mb thuis omkomt van de natte wind luiers...
|
|
|