Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
het zal lekker druk worden vandaag, dus liggen meer tassen daar op de grond :-)
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Vandaag west, dus aardige grote bakken met aanlandige wind, voor de kiters die het nog niet zo goed kunnen, is het verstandiger om te lopen naar de zm...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
He doe eens niet zo lelijk!!
Ik wil gewoon mijn spullen in de buurt hebben.....zoals vanmiddag mijn 2e kite ivm het aantrekken van de wind en mijn jas en eten voor de break. ik blijf niet door die branding heen harken..... en mss zit er nog wel wat in wat ik in het zicht wil hebben wat jij VAT noemt......sorry maar ik ben er toch morgen.....vandaag ff PLaya.. He John, idd. doe ik lelijk, haha Mee eens dat er meer redenen zijn, maar helaas voor een aantal kiters is dat wel de reden om daarheen te lopen. En vergis je niet, het wandelingetje naar Playa valt mee in vergelijk met deze wandeling... Inderdaad maak ik mij ook zorgen over het welzijn van je spullen die je op het strand achterlaat. Tevens is het de openbare hondenuitlaatplek voor heel Den Haag, dus stront en pis kun je ook nog erij krijgen voor niets Maar de vraag is ben jij er nu een keer Michiel??
That's the question. Zo druk als ik het de afgelopen weken heb is ook vandaag twijfelachtig helaas... Vanaf November weer iets meer rust, maar nog steeds erg weinig beschikbare dagen...
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Veel plezier gasten, ik boel te weinig vooruitgang met werk dat ik mezelf een sessie gun vandaag..
Morgen is weer een dag...
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
zo dat was ff lekker met z`n 2-en!! 3 gasten bij de zandbank, en vanmiddag nog een dik uur alleen kunnen knallen,haha. wat een ruimte heb je dan opeens. water is ook nog lekker,valt niet tegen. was lekker sander.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik gaat morgen naar de Dam, ga ik even bij Eurofun langs voor een nieuw wetsuit en de Brouwersdam is met deze richting ook goed te doen.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Hi marc, ik verwacht er morgenmiddag rond 14.30 te zijn met een nieuwe flexifoil ion5. Als je wilt kun je een paar rakjes maken. Kijk maar, morgen.
|
|
|
|
KiterHans
|
toppie kijkduin idd flinke bakke wel een uitdaging gelukkig genoeg kiters bij de opgang...ff naar de zm opcruisen is wat lastiger bij laag water je komt er bijna niet meer in lijkt wel of ingang steeds smaller wordt...was ook erg duk daar in het poeltje
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Als het droog is moet ik morgen nog even wat schilderwerk aan het huis doen. Ik hoop dat het niet teveel tijd in beslag neemt zodat ik daarna lekker nog even kan kiten bij de zm of playa. Vanaf zaterdag zit ik 3 weken in Florida. Dus met een beetje geluk kan ik daar ook af en toe kite spullen huren.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
zo dat was ff lekker met z`n 2-en!! 3 gasten bij de zandbank, en vanmiddag nog een dik uur alleen kunnen knallen,haha. wat een ruimte heb je dan opeens. water is ook nog lekker,valt niet tegen. was lekker sander. Ik heb je helaas weer net gemist Markus. Maarre water nog lekker?? Ik ben net terug en heb nog steeds geen gevoel in mn tenen. Ik vond 't dus wel tegenvallen. haha. Volgende keer gaan de schoentjes weer mee! Maar Rock was top met m'n 10m!! Ik dacht dattie harder zou worden, maar had het idee dat de wind het laatste uur meer aan het afnemen was? De 7m is dus in de tas gebleven.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
was dikke power met de 7m op Kijkduin. Wat een super golven bij de punt, hele mooi rollers, was aan het balen dat ik mijn 6m thuis had gelaten :-(
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zo wat een lekkere maar koude sessie zeg......
Net onder de douche vandaan maar mijn voeten en vingers tintelen nog....jaja ik ben een wattenstaafje wat mijn handen betreft maar toch.....
Playa opkomend tij was helemaal top lekkere gepowered en later nog even dik gepowered met de 9 kunnen varen...heerlijk hard en hoog...
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
was zeker dikke powerrrrrrr. lekker loopies draaien enzo. moet toch eens een kleiner maatje hebben dan de 8, das toch wel heftig in vlagen van 30+ knoop. Iemand nog een 6 of 7 mtr C-kite in de schuur liggen voor een krat bier?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Ron zolang ik nog gewoon met een 7m vaar moet jij ook gewoon die 8m houden met 85+ kg ;-)
|
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
morgen eind middag misschien weer, even kijken wat de wind, weer etc doet :-)
|
|
|
|
haast - te - recht
|
vandaag ff bij de zandmotor geweest , dik sessie met m'n 10, maar wat een spot is dat niet normaal vet
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Was best ff lekker op de Playa met de 9m2. Maar had het na een uurtje wel wat fris en vond het wel weer mooi. Morgen misschien ook weer van de partij...ben vrij...
@ Yoram: Gezellig ben je! Vaar je na 2 rakjes 200 meter upwind!
@ John: Je ging weer lekker! Alle C4's trouwens
@ bovengenoemde heren: Zag ik jullie nou in het vogelgebied?
|
|
|