Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Tja sorry mannen, ik heb de grafiek voornamelijk voor mezelf gemaakt en ik vond dit wel een mooie indicator voor "don't even think about it"
|
|
|
|
the coon
|
Tja sorry mannen, ik heb de grafiek voornamelijk voor mezelf gemaakt en ik vond dit wel een mooie indicator voor "don't even think about it" Gone with the wind!!
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Lauwersoog wint het met de hardste vlaag gemeten, die gaat ruim over die van Vlieland heen. De storm is weer voorbij, nu weer surfbare wind!
|
|
|
|
F-one-Hans
|
Karel, Wat is de link naar jouw fantastische app? Ik ben hem helaas kwijtgeraakt
|
|
|
|
F-one-Hans
|
Aha mooi,
Ik heb hem weer onder de favorieten staan en hij werkt! Thanks Karel.
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
morgen nog iemand? Ik neem maar eens een dagje vrij anders wordt er nooit meer gekite :S
|
|
|
rdeheld
|
De storm heeft voor een nieuwe spot gezorgt,
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
morgen nog iemand? Ik neem maar eens een dagje vrij anders wordt er nooit meer gekite :S
Ik zat aan Neeltje te denken
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Ik zat aan Neeltje te denken Ik ook! Komt geen hond dus alle ruimte...ben wel van plan vroeg te vertrekken om eens lekker te knallen met de 8m.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Dilemma. Heb een afspraak, maar moet je morgen laten schieten met zulke epische en zeldzame bakken?
|
|
|
Faxie
|
Ik zat aan Neeltje te denken Ik ook! Komt geen hond dus alle ruimte...ben wel van plan vroeg te vertrekken om eens lekker te knallen met de 8m. ik moet werken tot 6... dus zal pas 11 of 12 uur wakker zijn...
|
|
|
Menno de Vries
|
Zat te denken aan Brouwersdam, vanaf een uur of één. Zijn er meer die die kant op gaan??
|
|
|
Faxie
|
Golven op Neeltje komen mooier binnenrollen, maar als daar niemand is rijd ik wel door naar de Dam.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
hoeven jullie niet te werken/naar school......?
|
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Op El Cotillo (voor de oude haven) 6m+ waves en 25-30kts. Dikke giller van n rollercoaster rit. maar de rif aan het einde was een vieze wakeup call voor een aantal mede kiters... Boards die in 2en braken, kites die aan flarden gingen... En bloedende kiters die plankloos body draggend terug kwamen (afstand van launch naar brake +/- 1km )
|
|
|
JV
Geen avatar
|
Wie gaat er waar beulen vanochtend / vandaag. Zoekende naar een kiter op slufter, zandmotor of oostvoorne autostrand! Zou zelfs willen wijken naar brouwersdam!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wie gaat er waar beulen vanochtend / vandaag. Zoekende naar een kiter op slufter, zandmotor of oostvoorne autostrand! Zou zelfs willen wijken naar brouwersdam!
Helaas, voor mij is het getij na 11 pas gunstig, dan redt ik mijn afspraak vandaag niet meer. Maar maak je op bovenstaande spots geen zorgen dat je alleen zult zijn...helaas zelfs
|
|
|