Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Lekker briesje, ff wat verplichtingen afronden en dan vanmiddag richting Ouddorp
|
|
|
Naishie
|
Zandmotor is toch goed nu
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zandmotor is toch goed nu
Behalve de temperatuur De Duitse opmars is weer begonnen. Alle wegen Zeeland in dikke files!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Was rustig op Ouddorp beach, idd wel druk op de weg. Lekkere sessie gehad met waveboard
|
|
|
flupje
|
Brouwersdam was redelijk vol toen ik aan kwam rond 14:00. Rond 16:00 begon de wind aan te trekken en werd het wat rustiger. Maar wat een golven ineens Waveboardje is dan toch wel errug leuk volgens mij.
|
|
|
StevenHill
|
Op Maasvlakte een uitzonderlijke mooie wavesessie gehad!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Haha, humor!!!
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Gisteren vanaf 12:00 Ouddorp. Wind 18-22 kn. Vette bakken golven. Had je de 1e 2 rijen met moeite genomen. Kwam er zo'n brekende van 2 meter hoog er gelijk achteraan. Vanaf 1 uur kwam er steeds meer een ondiep gedeelte voor de breakers en daar heerlijk gevaren en gesprongen.
|
|
|
JokerB
Geen avatar
Logs: 0 | 56 uur
|
was gister prima op Oostvoorne, naar mijn ervaring best wel wat golfjes toch was het met me 13 best hard werken aan het eind van de middag toch maar snel mijn belastingterugave uitgeven heerlijk gevaren iig
|
|
|
StevenHill
|
Haha, humor!!! Dat is dan onbedoeld. Ik heb weinig humor! Ik durf bijna niet meer mede te delen dat ik ben gaan kiten. Dit i.v.m. weer een reddingsactie gisteren!! Net gelezen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ben blij dat je het zelf ook door hebt. Ik lees het ook net pas dat het weer mis is gegaan. kiten daar met dergelijke 100% aflandige wind is een groot risico!!!
|
|
|
StevenHill
|
Niet overal op Maasvlakte aflandig!
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Wind uit het oosten dus haal je roeiboot maar uit het vet
gewoon Noord vandaag (dus k..k..koud ) Morgen wel oost en weinàgh... Wind uit het oosten dus haal je roeiboot maar uit het vet
gewoon Noord vandaag (dus k..k..koud ) Morgen wel oost en weinàgh... Wind uit het oosten dus haal je roeiboot maar uit het vet
Ik kan vanmiddag pas voor het eerst het water op dus vandaar roeiboot. gewoon Noord vandaag (dus k..k..koud ) Morgen wel oost en weinàgh...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Niet overal op Maasvlakte aflandig!
Met Noord tot Noord-noord-oost, wat het gisteren was, volledig aflandig op de gehele maasvlakte waar gesurft mag worden!!! Check maar hier op onze site bij "spots": Slufter strandEn Wim en Rob hebben laten zien dat zelfs met side-shore het heel gevaarlijk kan zijn..... Wie morgen ochtend in voor een vroege paassessie op het O'meer? Oh, natuurlijk maar even waarschuwen voor alle beginners: levensgevaarlijk daar. Alleen mensen met voldoende ervaring komen daar zonder brokken uit de voeten
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Achja, zie net op Playa kites in de lucht. Willen blijkbaar allemaal donateur worden
|
|
|
|
|
yvesvg
Geen avatar
|
Wie morgen aan het einde van de dag? Waar varen met OZO?
|
|
|
rdeheld
|
Poeltje Op De Duitser Dam was toppie, de meeste waren gelukkig vooral lekker ver uit de kust op de zuidkant bezig
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Wind begin vlaggerig kon lekker kiten met 11m af en toe te weinig. Uurtje of 13:00 8m op gepompt omdat ik een harde vlaag in mijn 11m voelde. Niet voor niets het was knallen met de 8m.
Heerlijk dag je O'meer
|
|
|
|
|