Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Nu al druk op parking playa pfffffff
Veel Duitsers is brouwerdam plat gegooid dat ze naar playa komen?
50.000! Brouwersdam is ook druk!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Slufter was redelijk te doen achterin, ik heb drukker meegemaakt. Helaas geen lekkere rollende golven vandaag. Volgende keer beter, verder lekkere sessie gehad.
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Blijft uit het natuurgebied .
Waarom kunnen jullie het wel als ze controlen
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Voor het eerst sinds lange tijd weer eens naar de Slufter gereden .......... en het was heeeeeerlik Met een lekker gepowerde 12 meter in de golven, branding en vlakwaterstukken van Mv 2 gespeeld ... veel mooier dan de oude Slufter waar het veel te druk is .... Ik had al een gruwelijke hekel aan de treden van de Sluftertrapnaar maar nu die balken verdwenen zijn is de terugtocht naar de auto een echte marteling als je vier uur achter elkaar gebeuld hebt...... Maar het was wel top ..... ps de hele middag waren twee gasten van de KNRM met een waterscooter aanwezig ... oefenen? ... controle? .... toezicht? ... veiligheid? Hoe dan ook ik heb niemand het Vogegebied in zien gaan ....
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Voor het eerst sinds lange tijd weer eens naar de Slufter gereden .......... en het was heeeeeerlik Met een lekker gepowerde 12 meter in de golven, branding en vlakwaterstukken van Mv 2 gespeeld ... veel mooier dan de oude Slufter waar het veel te druk is .... Ik had al een gruwelijke hekel aan de treden van de Sluftertrapnaar maar nu die balken verdwenen zijn is de terugtocht naar de auto een echte marteling als je vier uur achter elkaar gebeuld hebt...... Maar het was wel top ..... ps de hele middag waren twee gasten van de KNRM met een waterscooter aanwezig ... oefenen? ... controle? .... toezicht? ... veiligheid? Hoe dan ook ik heb niemand het Vogegebied in zien gaan .... Heb er wel een stuk of 4 uit het vogelgebied gehaald. Smiddags was er zelfs een windsurfer bezig. KNRM waren aan t oefenen.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ze plukten op Playa alle kiters uit het vogelgebied.
Was trouwens wel weer oorlogsgebied daar zeg pfff.
Veel kites in elkaar, en ik heb 5 kapotte kites gezien.
|
|
|
|
JokerB
Geen avatar
Logs: 0 | 56 uur
|
brouwersdam was ook mega druk. testdag van eurofuncenter. aan de nieuwe 2015 juice gehangen van north 15m heerlijk lekker gepowerd gevaren o:)
|
|
|
|
Big Vin
|
Die duice was zeker erg lekker, man wat een goede kite. Ik heb eerst met de 17m cabrinha contra gevaren maar de duice is echt veeeeel sneller, springt makkelijker en heeft volgens mij minstens net zoveel low end. En ja ik weeg ruim boven de 112kg
|
|
|
CouchKiter
Geen avatar
|
Nu al druk op parking playa pfffffff
Veel Duitsers is brouwerdam plat gegooid dat ze naar playa komen?
B'dam was ook druk. Nieuwe soort malloot ontdekt. Type kiter dat op een halve meter upwind je voorbij vaart terwijl je bodydraggend naar je board probeert te komen. En ook nog vloeken dat je hem in de weg vaar. Dacht eerst nog dat ie m'n board voor me ging halen... #naief
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Helaas bestond dat type kiter al. Ik snap niet dat wanneer iemand aan het bodydragen is sommige niet het fatsoen kunnen hebben om afstand te bewaren.
|
|
|
Big Vin
|
Ik probeer vaak het board even twintig meter downwind te brengen als de kiter er ver vandaan is. Dat wordt op 1 of andere manier ook niet altijd gewaardeerd?!? Zullen wel denken dat je hun board probeert te stelen ofzo.
|
|
|
tgroot
|
Klinkt gezellig afgelopen weekend
|
|
|
Lionheart
|
Afgelopen zaterdag de eerste maal op de zandmotor geweest. Wat een vette spot!!!
Alleen jammer dat het poeltje zo ver wandelen is.
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Wakker worden!vrijdag een goede bries voorspeld in de namiddag ff duimen en dan kunnen we het weekend goed van start laten gaan.
|
|
|
KiterHans
|
Naar welk weerbericht kijk jij PeTer? Zie nou niet zoveel goeds komende dagen helaas
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Perfect weertje morgen! Aangezien mijn twintip gebroken is kan ik mooi weer op de hydrofoil.
|
|
|
|
KiterHans
|
PeTer jou prognose was de goede, was top vandaag @ kijkduin
|
|
|
|
bradleyrotterdam
|
zijn er morgen kiters die naar oostvoorne gaan ?.
|
|
|