D.D
|
Haah vet verslag, Heerlijk met ze alle het zwembad opwarmen En Gefeliciteerd Passie (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Klinkt als 1 grote k#lere zooi.... (grinnik_kitesmiley) Passie, gefeliciteerd.. (kiss_kitesmiley) Hee El Jorrit, viezpeukie (tong_kitesmiley) Je hebt toch wel eerst gevraagd hoe oud Emma is..... Have fun allemaal and may the wind be with you! ps: hier waait het al dagen van de pannen... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Molliebollie
|
haha, hopen dat de wind nu ff een flinke tijd in El Gouna blijft ...
|
|
|
|
rikdekker
|
ze hebben er niet voor niets vanaf het begin een gat in gemaakt! of is dat te kort door de bocht klink leuk daar, misschien iets voor volgendjaar... of in het najaar!
|
|
|
Molliebollie
|
emma is 16 .. jorrit 26 . hehe
Waarom ben je niet aan het kiten?
|
|
|
Nick001
Geen avatar
|
Lijkt enigzins op mijn vakantie alleen bij mij kwam de wind niet have a nice time
|
|
|
|
The Submarine
|
Pascalll... Alsnog gefeliciteerd!!!!!!!
|
|
|
|
McBridges
|
ze hebben er niet voor niets vanaf het begin een gat in gemaakt! of is dat te kort door de bocht Beetje kort inderdaad, geeft een beetje aan waar jij je hersencel(len?) hebt zitten (hangloose_kitesmiley) Nog een pic vlak voor vertrek van een deel v/d groep:
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zet hem op Chriz!!!
|
|
|
TtHoM@s
|
dag 5: (tong_kitesmiley) kiten. gr. Thomas en... Jeroen en... Sherida
|
|
|
NIELZZZZ
|
oke het is toch wel aardig goedegekoemn met de wind dan.... succes daar gasten
|
|
|
Emma
|
Het waait hier nu zeker goed! Iedereen is zo'n beetje de hele dag al aan het varen .... behalve ik ... maar als de anderen niet zijn mag ik hun 7's lenen... Dus dat maakt het weer goed
|
|
|
Jacq
|
Waar blijft het vervolg en vooral...de foto's!!!!!
|
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
ziet er mooi uit effe een vraag hoe was het panorama hotel vooral de hygieene en het eten . Zie ook dat jullie zonder schoentjes varen welke spot zaten jullie het meest
|
|
|
JorritPi
|
ziet er mooi uit effe een vraag hoe was het panorama hotel vooral de hygieene en het eten . Zie ook dat jullie zonder schoentjes varen welke spot zaten jullie het meest
We zijn bijna allemaal lekker aan de schijt geweest!!! Whahaaha, hygiëne was ok volgens mij...maar dingen zijn daar gewoon anders!! ALL INCLUSIVE INTERNATIONAL!!! Whhahaaa!
|
|
|
CHRIZZZZ
|
ja hygiëne was oke, behalve in het zwembad (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
JorritPi
|
hahaha!!! Nee inderdaad...het zwembad, daar hing een luchtje aan! hahaha Verder over het Panorama Hotel, ik vond het werkelijk een super hotel!! Service was goed, de mensen zeer vriendelijk en vooral met veel humor! . Afstand van hotel naar kitecenters, afstanden van de hotels naar de kitecenters doen er niet echt toe.. Je zegt 1 keer TOK TOK aan de balie en 2 min later zit je voor 5 pond in een TOK TOK die je overal naar toe brengt.
|
|
|
D.D
|
Vette pics, maar ik wil meer zien!!! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
ralph local@noordwijk
|
tot wanneer zijn jullie daar?? ik ben er zaterdag, zoek nog een adress om te crashen:P
|
|
|
TtHoM@s
|
we zijn al terug lieve schat (kiss_kitesmiley)
|
|
|