TimLimbo
|
Staat er morgen wind dan? Tenminste voorspellingen zijn niet echt bijzonder.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Staat er morgen wind dan? Tenminste voorspellingen zijn niet echt bijzonder.
Tjek datum morgen = vandaag
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hi B.O.L., lang weekend in Zeeland. score 3/5: 3 van de 5 dagen gekite (zo'n score heb ik in Frankrijk nooit gehaald!) Ben nu enkele dagen terug in Limbabwe omdat vrouwtje moet werken en ik schone slipjes nodig heb. Dan kunnen mijn spiermassa's ook herstellen van dat gebeul en gehak ....... Na het weekend weer terug ..........
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
zeeland leek vandaag wel kessie; choppy en vlagerig, maja, beats a day working. Oja, n t regende ook nog aan 1 stuk door kom ik daar op het water kitemen nog tegen ook k was je weer snel kwijt, want k besloot n one-footer te oefenen n dan verlies je behoorlijk wat hoogte na n paar pogingen..... was dus n hele wandeling terug, haha....
|
|
|
(R)Ikke
|
Ok basjuh, Ik zal eens kijken wat ome bas wil kopen.
Toch nieuwe kites??? en niet 2 DH
Heb je nog kunnen varen van het weekend??
|
|
|
Kitemen
|
Hennie waarschijnlijk toen je me kwijt was was ik ook alweer terug t lopen.. 1,5 uur in de regen op de Bdam geweest waarvan een half uur gevaren en een uur terug gelopen! Zeik! Toen maar weer 2,5 uur naar huis...... Trouwens wat worden hier van afkortingen gemaakt allemaal? B.o.l. en DH2 ?? Sjnap r niks vanne ouwie
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Trouwens wat worden hier van afkortingen gemaakt allemaal? B.o.l. en DH2 ?? Sjnap r niks vanne ouwie B.O.L. = Brothers oet Limbabwe 2 DH = 2e hands snappie?
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
RTFM
RTFM = reuze tieten foute meiden .........
|
|
|
|
Kitemen
|
RTFM = rotte tering fuck makreel
|
|
|
Ocean-Limbo
|
RTFM = rotte tering fuck makreel
RTFM = Ruige Taal Foute Manieren
|
|
|
Tim_GTS5
|
Je hebt een persoonlijk bericht Limboblandit
|
|
|
Basjuh
|
Rode Trui For Michiel (=Witte)
|
|
|
|
|
Basjuh
|
9 is te dicht op de 11 knuppel. Die 11 Best vaar je lang door.........dan zijn andere bezig met 7 of 8 bezig. Hij heeft een vrij breed/lang boardje voor zijn lengte/gewicht.........Liever dat hij een Best Waroo erbij kan krijgen in die maat......... maarja.......jullie geilen toch op die Fheunes....
|
|
|
Ocean-Limbo
|
9 is te dicht op de 11 knuppel. Die 11 Best vaar je lang door.........dan zijn andere bezig met 7 of 8 bezig. Hij heeft een vrij breed/lang boardje voor zijn lengte/gewicht.........Liever dat hij een Best Waroo erbij kan krijgen in die maat......... maarja.......jullie geilen toch op die Fheunes....
wacht eens effe soepkip ...... jij bent toch diegene die hem een 7m Fheune wilt aansmeren ...... als Rudgr die 9m Bandit Dos heeft dan kan hij van 17 t/m 32 knoopjes varen m.a.w. dan hoeft hij niet meer onnodig overpowerd aan die Bestsleurhut te hangen .... Fijn dat je hem op die Fheune attendeert want dit is idd een topmerk .... vraag maar aan David .... Kortom: beste Rudgr, koop een 9m Fheune en je zult deze 85% van je kitetijd kunnen gebruiken
|
|
|
Basjuh
|
pfffffffff zo vermoeiend.......... die kitende drol....... KSYUIDOQL
|
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
zondag: kustgangers?
yep, ik houd hier wel id gaten waar jullie heengaan. KSYUIDOQL
en dan nu de meest logische vraag van de week: bring it on bas..
|
|
|
Basjuh
|
afkorting van?
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
ja? kom maar, k plas bijna in mn broek van de spanning