Nielsfranken
|
Thnx:D Volgende keer ga ik inderdaad dichterbij staan, dan komen de kites toch beter in beeld. Lekker kunnen varen nog?
|
|
|
sven8v
Geen avatar
|
hey niels,
nice flimpie, geeft altijd een leuk effect zo'n interval.
Greetz
|
|
|
Nielsfranken
|
Thnx Sven, geeft inderdaad een leuk effect. En het panning effect (beeld gaat van rechts, naar links) heb ik gecreeerd door de gopro op een simpele kookwekker te plaatsen:P Die draait namelijk heel langzaam rond:D
|
|
|
2ndlife
|
Gaat er morgen nog iemand in Kessenich een beetje spelen (29-12) laat maar weten hoelaat
Grtzz 2ndlife
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ik misschien ...
vandaag rockanje geweest .....was top
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Oh......dus jij bent de bandit! We hebben elkaar vandaag gesproken op rock, wij vonden het niet top, maar ja; jij had al 4 uur in de auto gezeten.
|
|
|
witte
Geen avatar
|
Wie zondag een nieuwjaarsduik nemen met de kitegear? Iedereen een goed 2012!
|
|
|
BdB
|
morgen iemand mischien een ochtendsessie aan de kust?
nieuwjaarsdag druk met familieverplichtingen
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ben vandaag maar naar Bdam gereden ......kom ik aan ......potverdorie een slap aflandig windje ... rij ik door naar Oostvoorne ...... begint de wind aan te trekken ... met een vriendelijk voorjaars (?) zonnetje .... staan maar 3 badgasten op het water ....... heerlijk kunnen springen op een spiegelgladde plas...met een stevig gepowerde kite ....
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Oh......dus jij bent de bandit! We hebben elkaar vandaag gesproken op rock, wij vonden het niet top, maar ja; jij had al 4 uur in de auto gezeten.
pssssst ..... niet verder vertellen ....... als je op Kessenich hebt gevaren, is alles wat daarna komt top ......
|
|
|
Ocean-Limbo
|
zaterdag kustgangers ........?
ik wil de ZM eens verkennen .....?
|
|
|
Basjuh
|
mmmmm dat wil ik ook wel...... maar red bull crashed ice is ook een voor de hand liggende optie.....
|
|
|
BdB
|
Dit weekend niet naar de kust, wat verplichtingen dus maar fff richting Horst
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
zaterdag kustgangers ........?
ik wil de ZM eens verkennen .....?
zondag present op zm. erg lekkere spot!!!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
zaterdag wordt zondag ....... te laat in bed .... te moe .....
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
EN??? Hoe is de zandmotor bevallen? Jammer van de mindere wind.
ZM was top: ´s morgens met de 10m en ´s middags met de 12 m. Het is een mooie vlakwaterspot maar buiten het poeltje kom je flinke chop en een stevige branding tegen. Het was dus best druk en dat op 8 januari ...... wat moet dat in de lente en zomer dan worden? maar zeker de moeite waard ..... mooie afwisseling op Autoplaye, Rukanje en de zeeuwse spots ...
|
|
|
Wimt
|
Was op Wiijk aan Zee: erg veel stroming, wind was veel zuidelijker dan voorspeld, water is ook teringkoud, op het laatst nog vlagerige wind ook: je hebt niks gemist vandaag, op naar de lente
|
|
|
Ocean-Limbo
|
autostrasnd was toppie .... mooie vette wind ..... maar nu wel spierpijn ....... hopelijk dit weekend nog eens .......
|
|
|
Nielsfranken
|
Hoi vrolijke kitevrienden! Iedereen ontwaakt uit een winterslaap? De metereologische lente is al begonnen, dus hopelijk binnekort weer lekker kiten zonder al te veel kou te lijden:) Ben in januari nog op vakantie geweest met mijn ouders en een vriendin van me, in Kaapstad. Was weer heerlijk:D Echt mijn tweede home daar... Had wel wat materiaalpech, dus niet zoveel kunnen kiten als verwacht. Heb een leuk filmpje gemonteerd, het meeste is gefilmd met mn GoPro: -->
http://vimeo.com/37175344
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden:) Cheers!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Wat we er van vinden .........? ......ik vond em .......WAAR - DE - LOOS .... ik haat blauwe luchten ..... ik word onpasselijk van zonnige dagen .... ik heb een hekel aan Best-riders ..... ik kots van allerlei enge beesten om me heen tijdens het kiten .... ik irriteer me mateloos aan lui in korte broeken .... alleen jouw vriendin met die Bandit in haar hand is okee .......
|
|
|
Kitemen
|
Hoiiiii
Die verkeersregelaar op het einde! Grappig gedaan! Ik verlang nu al helemaal naar zon en wind! En dan ook nog vrij natuurlijk!
Ik ben ook klaar voor een nieuw seizoen. Gisteren mijn 7m2 en 11m2 Torch 2011 opgehaald! Kon het toch niet laten nadat ik vorig jaar met dat ding van Witte gevaren had...
Tot gauw!
|
|
|
|
Nielsfranken
|
Thnx guys:D SA is zeker een aanrader. Heb er mijn stage-periodes gezeten. Best time of my life;)
|
|
|