rickclaus
|
Shit he... nu al uitverkocht Ik ben al 3 jaar achter elkaar geweest en nu geen kaartje....
|
|
|
leeany
|
kon geen kaartje meer krijgen heb te lang getwijfeld... (shame_kitesmiley)
|
|
|
Wen-D
|
goh zijn dr wel véél die gaan
|
|
|
leeany
|
komt omdat ze hier allemaal rock en reagea luisteren enzo (tong_kitesmiley) trouwens.. de live set van headhunterz op Q-base is echt zo goed! (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Wen-D
|
Jáá klopt! Die heb ik ook.. ja maar, naar Defqont gingen er ook héél veel van hier!
|
|
|
leeany
|
dan weten ze niet wat ze missen.. maar ik weet wel wat ik mis helaas (cry_kitesmiley) maar om nu 100 eur voor een kaartje te betalen via iemand vind ik wel teveel..
|
|
|
Wen-D
|
Wie waren dr gister allemaal bie? Vond t giga tegenvallen trouwens, was ook een stand van gofast..mit kitefilmpje drop
|
|
|
Gwensio
|
ik zat der in de buurt te vissen, en vond het ook tegen vallen, s'ochtends heel vroeg hoorde ik nog wel lkkre set maar weet niet wie der toen draaide
|
|
|
Wen-D
|
hoelaat was dat ongeveer? geluid viel zóó hard tegen hea..
|
|
|
Gwensio
|
hmm ergens heeeel vroeg in de ochtend 5 uur ofzo
|
|
|
leeany
|
het is idd geen q-base nee.. lijkt me ook wel moeilijk.. het geluid regelen in zon ruimte..
|
|
|
Gwensio
|
we wachten gewoon ff de setjes af @ livesets-online.com
|
|
|
Rutger II
|
Het ging pas los toen Prophet en Zany kwamen, en Neophyte was
|
|
|
Wen-D
|
Nou, geluid buiten is moeilijker dan binnen.. 5 uur.. was dat Technoboy.. die had ook wel vette set!
|
|
|
Gwensio
|
ik mot die set hebben van neophyte!
|
|
|
Wen-D
|
whaha
|
|
|
leeany
|
hoelang zal het duren? ik denk dat er een paar dit weekend worden vrijgegeven?
|
|
|
Gwensio
|
hmm meestal duurt het een weekje ongeveer
|
|
|
Wen-D
|
goed Q-dance in de gaten houden.. die hebben de sets vaak eerder staan dan live-sets.com.. aangezien live-sets ze ript van Q-dance..
|
|
|
leeany
|
ja klopt, vind livesets-online maar chaotisch eigenlijk maar bij q base had q-dance ook elke zaterdag en zondag 2 livesets achter elkaar en dan werden ze geript, dus hoop dit weekend
|
|
|
Koenani
|
Nou, geluid buiten is moeilijker dan binnen.. 5 uur.. was dat Technoboy.. die had ook wel vette set! haha geluid binnen is stukken moeilijker hoor... buiten heb je alleen vertragingen nodig tussen die speakers binnen komt er veel meer bij kijken
|
|
|
Wen-D
|
Ik hoop ook dat die live-sets héél snel online staan O:)
@ Koen.. Dáár heb je ook wel weer een punt.. maar lijkt mij ook wel, dat het geluid alle kanten op gaat..
|
|
|
Koenani
|
ja idd je hebt een hoop verschillende speakers, bijv monitors (voor de artiesten om zichzelf te horen) is heel geconcentreerd geluid en zo heb je ook speakers waar het juist alle kanten op gaat om de zaal van geluid te voorzien maar het hoort niet terug te komen door een muur (binnen) dan krijg je "dubbel" geluid
|
|
|
Wen-D
|
Zoals achterin de zaal @ Qlimax.. zééér goed te horen was
|
|
|