Morres
|
dan moet je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoge reso hebben,
wat je beter kan doen is meerderen fotos, in banen zeg maar
|
|
|
VincentC
|
Een beetje artiest kan dit ook wel namaken vanaf een low-res en maakt er zelf een gedetaileerd iets van... Even op marktplaats zoeken oid?
|
|
|
|
Morres
|
resolutie is ook niet alles, weetje trouwens zeker of die resolutie hoog genoeg is? ik twijfel er nogal aan..
|
|
|
Hessel
|
Ik heb gewoon heel makkelijk wat mooie foto's uit bladen gesneden die ik al uit had. Op de muur gehangen in een leuk patroontje, ziet er best vet uit en de hele muur hangt vol.
|
|
|
Morres
|
dat vraagt om een foto hessel haha,misschien kan je wel behang laten printen aan de hand van hessel zn foto:P
|
|
|
Koenani
|
foto is 2816x2112 dus groot genoeg... misschien nog wat bewerken of ik moet nog een mooiere foto vinde
|
|
|
Morres
|
hm, website ziet er wat shabby uit, heb je al ff research gedaan via google ofzo naar dat bedrijf? edit: lol, de uitbater: http://fotomuur.wfcommerce.nl/ WTFcommerce..WTF=What The Fuck, hehehhe, niet dat het er toe doet, maar wel grappig
|
|
|
|
Hessel
|
dat vraagt om een foto hessel haha,misschien kan je wel behang laten printen aan de hand van hessel zn foto:P Moet je even wachten, zal nog wel een keer foto's maken. Maar is heel makkelijk te maken, je moet er alleen wel rekening mee houden dat het een wall of fame wordt ipv een grote foto op de muur. En je moet de foto's niet simpelweg de hele muur laten vullen, als je dit doet wordt het allemeel veel te druk en zie je van een afstandje alleen nog maar wat kleuren ipv afzonderlijke foto's. Ik zou het zelf ook niet in de eetkamer ophangen, maar voor mn eigen kamer is het perfect.
|
|
|
kitertjuh
|
hoe groot wil je het hebben?? er staat namelijk dat elke meter foto 700 pixels is. V: Ik wil een eigen foto gebruiken. Aan welke eisen moet deze foto voldoen om gebruikt te kunnen worden op een formaat van bv 2,5 x 4m? A: Hou als vuistregel aan dat voor elke meter behang de foto minimaal 700 pixels moet hebben. Dus een foto voor een behang van 2,5 x 4 m zou minimaal 1750 x 3000 pixels moeten hebben. Lager kan natuurlijk wel maar de kwaliteit is dan minder. http://www.fotomuur.com/faq.html
|
|
|
Koenani
|
staat al hierboven 2,5 hoog en 3,2 breedt, dus 1750x2300 ongeveer. Als het kan een stukkie groter natuurlijk
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ooooo....die van mijn (op dit moment nog ff met de 300d)maakt ze 3072x2048. en das dus niet eens zo'n spectaculaire camera(volgende maand 40d***jippie***) die maakt ze dus max....3888 x 2592
|
|
|
Hessel
|
Voila, de foto's zijn niet top, maar je ziet wel wat het idee is
|
|
|
Hessel
|
Nog eentje