Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ga vanmiddag naar Horst, geen zin om naar zee te rijden deze keer.
|
|
|
darky001
|
ik ga ook een daggie horst...
dan zie ik je daar wel
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
rond 1 uur aanwezig, nu nog hopen op een beetje wind. @Marc Neem je je 14m mee ? kan ik die een keer proberen
|
|
|
|
ikeman
|
mooie foto's alleen weinig actie te bespeuren, zal wel aan de wind gelegen hebben..
|
|
|
Melvyn
|
nice foto's. Waarschijnlijk was het net zo wisselend als de dag er op (zondag 3 juli). Toen was ik er wel en heb ik nog wel lekker kunnen varen met de Zephyr
|
|
|
Melvyn
|
Ik heb een facebookpagina aangemaakt om foto's up te loaden e.a. relevante dingen op het prikboard met elkaar over de spot te delen: Kitesurf strand Horst.
|
|
|
ikeman
|
iemand die ook van plan is om vrijdag morgen te gaan kiten @ strand horst
|
|
|
darky001
|
ja als het waait wil ik wel gaan kiten... hoelaat had je in gedachten, na 9 uur dan wel es waar.
beetje wakker worden nog dan he
|
|
|
Melvyn
|
Hmm het gaat wel waaien, maar het is wel heel sterk ZW, maar windfinder geeft aan dat windvlagen op zich mee vallen (4knopen verschil). Zal het dan toch te doen zijn?
|
|
|
erikwww
Logs: 0 | 213 uur
|
ach ja t kan altijd beter maar wind is wind. Ik ga morgen wel even kijken rond de middag.
|
|
|
Melvyn
|
Hmmm ik twijfel overr morgen. Meestal is ZW minder. Wie gaat er wel?
|
|
|
marcus aurelius
|
IKKE!!! (als ik iemand vind om me mee te nemen uit Utrecht, anders wordt het Scheveningen met de trein...)
edit: Scheveningen wordt hem niet...Dus bij deze: Heeft iemand een plekje vrij in de auto/op de brommer/motor/fiets of ander voortuig dat naar Horst gaat?? Deel natuurlijk in de kosten :-)
|
|
|
ikeman
|
ik probeer er morgen rond 10u te zijn (zal wel moeilijk worden) maar ik ga mijn best doen want moet om 14.00u echt kappen!
|
|
|
ikeman
|
wat een poep wind op horst vandaag, was verspilde tijd en energie. In arnhem/ westervoort kwam de wind wel lekker door. Volgende keer toch maar doorrijden naar Mirns...
|
|
|
tgroot
|
altijd doen ikeman, horst is poep. kom ook uit arnhem weg namelijk, rij altijd door naar mirns, maar troost je ik was op wijk aan zee en zelfs daar was het behelpen.
Morgen wel knalle . . .
ps: marcus als je mee wil rijden naar wijk aan zee is dat mogelijk mits je het opgepropt volkan houden peugeot 306, 3 man +kites en boards
grz
|
|
|
ikeman
|
@tgroot, ben toch vaak wel blij met horst, vaak leuke sessies gehad alleen vaak is gebkleken dat bij twijfel mirns toch altijd de beste optie is! Ook uit Arnhem, ik zeg carpoolen! Ik geef je alvast mijn nummer voor de zekerheid : D! 06 54 24 77 05
|
|
|
|
|
Dasmomentum
Geen avatar
|
Dinsdag was idd te mooi vinni!!!Beetje jammer dat je ' vroeg' aan t rammen was, dr hadden 2 oranje machines 's avonds in de lucht moeten staan!:D
Vandaag was megavlagerig op horst. Nog wel paar uurtjes kunnen rammen, achterop vlagen richting hoge 30-ers en dan ineens weer 20..Toch wel gelachen met 3 man op t water, wel benieuwd naar 1 kerel die,. toen derTorch en ik er afgingen, er op was gegaan bij de windsurfers, maar na een halve minuut zagen we alleen het kereltje nog, maar zijn kite zagen we niet meer:S
|
|
|
Kajto
|
Vanmiddag was leuk. Zeker toen de wind ineens flink aantrok. Daar hadden de meeste mensen volgens mij niet opgerekend. Ik zelf ook niet, want nog even van mijn board getrokken :-). Gelukkig had ik zelf een 10m, dus daarna heerlijk hoog gesprongen.
Ben even benieuwd of nog iemand foto's heeft gemaakt, want kan wel hoog voelen, maar voor hetzelfde geld was het maar 20 cm i.p.v de die gedroomde 20 meter :-).
|
|
|
Kajto
|
Vandaag mijn board verloren in de vaargeul (niet eens express in gekomen). Kon mijn board door de golven niet direct terugvinden. Nog voordat ik het board had gevonden, bracht iemand het board naar me toe. Nog bedankt.
|
|
|
gnijzink
|
Maybe vanavond effe van 18 t/m 20????????????? Please........
|
|
|
|