Walt0r
|
maakt het uit wat voor bord?
ik heb nl een oudje...
|
|
|
Micky
|
Hee Rudo, ook ik zal binnenkort ff mijn boardje dompelen in het kader van jouw onderzoek. Maakt het nog iets uit hoe vol de maan is ivm de aantrekkingskracht die daarmee gepaard gaat...
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hey Micky, met volle maan is je board hooguit wat hariger maar dat is "buoyancy neutral". Verder zouden door de volle maan veroorzaakte romantische gevoelens van aantrekkingskracht jouwerzijds voor een opwaarts hakende beweging kunnen zorgen, in dat geval even aan de heer Balktenende denken.
@ Waltor, ik discrimineer niet op leeftijd.
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
ow sorr... anyway er komt wat wind aan donderdag en vrijdag, lijkt iet met veel Noord te worden... en koud.
Ik zou nu bijna hopen dat er geen wind komt zodat ik die bon in de pocket heb ... hmm nee toch liever wind Hoop dat het beetje doorzet donderdag.
|
|
|
Woutertje
|
Heej El Rudo,
even een vraagje, studeer jij en zo ja wat? Ik namelijk Maritieme Techniek in delft, heel mischien toevallig jij ook, vandaar...
Ik zal mijn boardje ook wel testen als het kan, ben benieuwd waar het voor is;)
|
|
|
Marko
|
zo te zien wel
|
|
|
krullebol
|
Hee, Ik zal ook even zo'n test doen, maja naar het water nog even niet, rotwind. Maar zal hem even een keer in bad doen!
|
|
|
El Rudo
|
kijk eerst even of ie past voordat je het bad vol laat lopen, hij moet natuurlijk ook op z'n kant - bij mijn 180x90cm bad ging dat eigenlijk net niet. Ik heb ook niet zo'n haast, het gaat nog wel waaien binnen nu en 2 weken, dus we zien de metingen wel binnekomen - en de slijterijbonnen er uit gaan (mjam mjam)!!!
|
|
|
krullebol
|
Okee zal ik doen... Ik heb trouwens thorn 2007 128....
|
|
|
Henning
|
Zal mijn Flyradical 128 ook eens in de sloot voor huis gooien... hea bah!
|
|
|
Rooky
|
nobble 555 2007 zal hem vanavond even testen in de vijver als m`n koi`s hem niet opfreten
|
|
|
|
|
Marko
|
ik ga morgen zwemmen zou even vragen of ik mijn boardje daar eve in het water mag gooien
|
|
|
robin..
|
alstublieft
|
|
|
michiel v geel
|
haha ik doe ook mee het een aantal inzendingen (als i hie rde container open trek kan ik zo 60 board tepakken krijgen.
dan moet ik wel die bonnen tepakken krijgen
nee 2 stuks zend ik in (of meer)
heb je dorst haha gister nog een fles rum gehad voor een gevonden boardje dus daar kan ik weer een sessie mee vooruit
|
|
|
|
Marko
|
Jah ik wil het graag voor je doen maar waar blijft die wind en ik wou vandaag voor jou eve naar het strand rijden op me scooter heeft me pa hem gepakt en is de hele dag daar op aan het rijden
|
|
|
Rooky
|
noble 555 2007 130x39
zakt 197mm in het water met alles er op en aan
net gemeten zoet water
|
|
|
El Rudo
|
noble 555 2007 130x39
zakt 197mm in het water met alles er op en aan
net gemeten zoet water
mm OK dat is dus precies de helft op 2mm na, zelfde als mijn 666 uit dat jaar. Bedankt! **** keep 'm coming ****
|
|
|
Morres
|
no more stickyness, mensen hebben de kans gehad om het te zien onderhand, en had ruimte nodig voor andere sticky
|
|
|
|
Morres
|
hm das wel weinig ja
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Oké zal het vanmiddag ff voor je testen...maar hoe ga ik mijn board in een hoek van 90C houden zonder daar invloed op uit te oefenen. Resultaten + pic volgens nog Ps Misschien dat je de test ook op hanglos en kiteforum kunt zetten
|
|
|